Kingfloplandquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben vast wel weer een optie vergeten ofzo![]()
Stop eens met deze vermoeiende act.quote:
Geen stoplichtplaatjes aan kunnen klikkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Bijna in stadion, maar UEFA site is walgelijk met hun hoeren captcha
Pics als je binnen bent.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Google dat zijn AI modellen traint om stoplichten te herkennen. Als doel om zelfrijdende auto's te verbeterenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Geen stoplichtplaatjes aan kunnen klikken
Zit je op 'Die GelbeOranje Wand'.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Nee, ik bedoelde dat ik bijna in het stadion keek aangezien er opeens tickets vrij kwamen via de UEFA site.quote:
Ooooh ik ben weer eens scheel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik bijna in het stadion keek aangezien er opeens tickets vrij kwamen via de UEFA site.
Maar door dat domme captcha gedoe was ik telkens te laat denk ik
Oh erg jammer.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik bijna in het stadion keek aangezien er opeens tickets vrij kwamen via de UEFA site.
Maar door dat domme captcha gedoe was ik telkens te laat denk ik
Dat is toch niet zo erg? Ik heb dat ene WK gekeken (ik ben even kwijt wanneer dat was), waarin we kampioen hadden moeten worden maar we in de finale genaaid werden door de scheids, vanuit een hotelkamer in Kroatië met een bak verse popcorn. Kleinste kuttv’tje ooit. Zo eentje die bovenin de hoek van een kamer hangt.quote:
In welke WK finale werd Nederland dan genaaid? 74 of 78 ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg? Ik heb dat ene WK gekeken (ik ben even kwijt wanneer dat was), waarin we kampioen hadden moeten worden maar we in de finale genaaid werden door de scheids, vanuit een hotelkamer in Kroatië met een bak verse popcorn. Kleinste kuttv’tje ooit. Zo eentje die bovenin de hoek van een kamer hangt.
Was best gezellig.
Waarschijnlijk bedoelt hij 2010.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
In welke WK finale werd Nederland dan genaaid? 74 of 78 ofzo?
Tja, ik wens me die wedstrijd niet meer te herinneren. Weet alleen dat het een wanprestatie was met veel terechte kaarten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien destijds vermoed ik
Zij.quote:
Moet je aan m'n vader vragen, hij is de eigenaarquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Krijg je dan ook familie korting?
Lol je zal het maar geen mens zijn en falen in de captchaquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol je zal het maar geen mens zijn en falen in de captcha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |