SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Witquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Welke kleur heeft je vlinderstruik essie, paars?
Hehehe, groeit echt altijd goed volgens mij. Dankbaar plantjequote:Op woensdag 10 juli 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
En ik gebruik hem als parasol. Hij is echt megagroot
ja die groeit welquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, groeit echt altijd goed volgens mij. Dankbaar plantje
Oké randomquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Plasterk ontwikkeld een prima werkend kankervaccin en die kotsen we met zijn allen uit maar op Oranje zijn we maar wat trots hoor
Hij heeft niets ontwikkeldquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Plasterk ontwikkeld een prima werkend kankervaccin en die kotsen we met zijn allen uit maar op Oranje zijn we maar wat trots hoor
Is dat die AIDS hapsnurker?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft niets ontwikkeld
Is Martin Shkreli soms jouw idool?
Ontwikkeldquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:58 schreef UitStraling het volgende:
cadeautjesquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:00 schreef essnhills het volgende:
Ik zag bij het voorraam ook ineens een spriet verschijnen die verdacht veel lijkt op een vlinderstruik. Ben benieuwd of dat klopt en welke kleur die dan iser staat ook paars in de buurt
Albaans tuig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft niets ontwikkeld
Is Martin Shkreli soms jouw idool?
Wat?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Amai, hebben we weer aan de regenboogkleurige neon glitterkikker gelikt?
nee maar ik wil wel, denk ik?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag een licht deliere hot take in het topic staanquote:
Had ik dat maarquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Aah ik denk dat ik weet welke je bedoeltquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag een licht deliere hot take in het topic staan
Oh nice, die ga ik proberenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Raak heeft nieuwe perensiroop, die ga ik proberen. /eetnieuws categorie 'limonade'
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
Ik voelde me echt een bejaarde hoe ik eerst typte op mijn nieuwe telefoon maar nu ik gebruik ik weer de goede toetsenbord en gaat het weer veel beter.
Vast die ene over mijn vlinderstruik?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aah ik denk dat ik weet welke je bedoelt
Ja, wat is dat voor gekke complottheorie!?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast die ene over mijn vlinderstruik?
Het gaat om dit beste mensen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
Ik voelde me echt een bejaarde hoe ik eerst typte op mijn nieuwe telefoon maar nu ik gebruik ik weer de goede toetsenbord en gaat het weer veel beter.
die kikker krijgt het nog drukquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nice, die ga ik proberen
/dankbetuiging categorie 'levensmiddelen'
probeer het eens?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik jullie eens een cursus begrijpend lezen geven?
Nee hoor. Heb gewoon een goedkoop ding gekocht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat om dit beste mensen.
Even lezen allemaal.
Leg uit danquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat om dit beste mensen.
Even lezen allemaal.
ik ga gewoon naar willie's worstenbrood automaatquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste worstenbroodjes dus @:Budapestenaar
24 uur per dag?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar willie's worstenbrood automaat
24 uur per dag toegang tot worstenbroodjes
jaquote:
Halal worstenbroodjes van Kadir zijn ook lekker, en Kadir wil zichzelf en wat anderen miljonair maken, https://kadirfood.com/#newsquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
prioriteiten in het leven is altijd worstebrood kunnen halen
End stage capitalismquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar willie's worstenbrood automaat
24 uur per dag toegang tot worstenbroodjes
nee meer onderdeel van brabantquote:
Oeh.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Raak heeft nieuwe perensiroop, die ga ik proberen. /eetnieuws categorie 'limonade'
Nee ik slaag graag voor het examen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik jullie eens een cursus begrijpend lezen geven?
Drugsautomatiekquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Brabant staat gewoon met één been in de toekomst. ASML en worstenbroodjesautomatisering.
En we hebben de allergoeiste dansmariekesquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Brabant staat gewoon met één been in de toekomst. ASML en worstenbroodjesautomatisering.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dutjetijd. Straks nog even lopen. Wedstrijd begint veel te laat, morgen weer naar kantoor. Denk nie ga kijken
Brabander seal of approvalquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
prioriteiten in het leven is altijd worstebrood kunnen halen
genoeg tijd voor het bier om koud te wordenquote:
Weet ik nog niet. De begeleiding zal wel voor iets zorgen, we gaan in een huiskamer gezamenlijk kijken.... Was ook bij de overige Oranje wedstrijden zo..quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik. Wat ga je snacken tijdens de wedstrijd?
Oh dat is wel gezellig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. De begeleiding zal wel voor iets zorgen, we gaan in een huiskamer gezamenlijk kijken.... Was ook bij de overige Oranje wedstrijden zo..![]()
![]()
Van het weekend hadden ze airfryer snacks en chips + frisdrank..![]()
![]()
Bitterballen en mosterd, altijd een goede snack.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. De begeleiding zal wel voor iets zorgen, we gaan in een huiskamer gezamenlijk kijken.... Was ook bij de overige Oranje wedstrijden zo..![]()
![]()
![]()
Was het de vorige keer ook. Lekker als broeders naast iemand die voor Ajax is...quote:
Waar is de mayo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bitterballen en mosterd, altijd een goede snack.
Jij snapt hemquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom mayo er op als mosterd bestaat?
ik kan het met je eens zijnquote:
80 minuten gedaan over een rit die zonder files niet eens 40 minuten duurtquote:
Damn, ik wil ook begeleidingquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh pffquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
80 minuten gedaan over een rit die zonder files niet eens 40 minuten duurtEn dan had ik nog geluk want op bepaalde momenten ging de voorspelling over de 100
Uh... Nee, met poedersuiker en met stroop.quote:
daar zijn snelle manieren voor om te regelenquote:
Vroeger thuis bakte mijn vader ook altijd wel lekkere pannenkoeken ja. Nu doet Solo dat voor me.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen mijn vader nog gezond was en auto kon rijden, zijn we wel eens hier wezen eten. Dat mis ik soms wel. Lekkere pannenkoeken daar hoor![]()
Nogal jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Als werkgever nu al vragen of mensen hun vakanties voor 2025 + winter en kerstplanning qua vrije dagen voor 2025 z.s.m. willen doorgeven is volledig psychotisch toch?
Beetje vooruit plannen is goed voor je!quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Als werkgever nu al vragen of mensen hun vakanties voor 2025 + winter en kerstplanning qua vrije dagen voor 2025 z.s.m. willen doorgeven is volledig psychotisch toch?
jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Uh. Ja, dat is wel gek.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Zit er iets in hun koffie of zo??quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme hoe bedénken ze het iedere keer weer
Misschien werk ik hier dan wel allang niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Op zich mogen ze het wel vragen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
dat inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich mogen ze het wel vragen.
Maar daar kan je ook gewoon op reageren met. "Dat weet ik nu nog niet"
ja begin van het jaar is inderdaad verklaarbaar, maar nu al voor december 2025 is gewoon psychopatisch.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
wij mogen gewoon aan het begin van het kalenderjaar onze vakantieplannen doorgeven. Later mag ook, maar dan kan het zo zijn, dat er dan geen verlof meer gegeven mag worden, omdat de mensen die wel aan het begin van het jaar het formulier hebben ingevuld dan voorrang hebben...
Krijgen vast een bonus voor deze nieuwe, meer gestroomlijnde manier van plannen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Wat leuk! Kan de boot over de East River naar Dumbo aanraden. Mooi uitzicht op Manhatten en wat leuke restaurantjes met terrassen op straat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:58 schreef Karzai het volgende:
morgen bevestiging maar even uitzoeken wat ik daar allemaal ga bekijken, volgens mij kan je in new york wel een maand vertoeven zonder alles gezien te hebben, zoveel keuzes
Verlof stem je toch op elkaar af met je afdeling?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
wij mogen gewoon aan het begin van het kalenderjaar onze vakantieplannen doorgeven. Later mag ook, maar dan kan het zo zijn, dat er dan geen verlof meer gegeven mag worden, omdat de mensen die wel aan het begin van het jaar het formulier hebben ingevuld dan voorrang hebben...
Waar ben je?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
Ik sliep vannacht prinsesheerlijk op extreme hoogte.... enige nadeel was dat ik twee keer er af moest om naar de wc te gaan.... dat was er af springen en daarna weer er op springen.
ben je wel weer snel moe genoeg om verder te slapen.
thuisquote:
Ik hoor echt alleen maar slechte verhalen van je werkgeverquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ohquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
thuis
heb een nieuwe topdekmatrasding gekocht en die licht onder de oude... dus het is ietwat hoog
En bij de kroketten?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik eet mayo op mijn bitterballen.
ja even kijken waar precies het hotel zit, denk dat wat uitzoek buiten de toeristische routesquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat leuk! Kan de boot over de East River naar Dumbo aanraden. Mooi uitzicht op Manhatten en wat leuke restaurantjes met terrassen op straat.
zwijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt mensen die eten mayo op oliebollen @Wereldgozer weet wel wie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eet ik eigenlijk zelden, maar dan ook mayo.quote:
overtreffende trap van zwijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt mensen die eten mayo op oliebollen @:Wereldgozer weet wel wie.
Daar eet ik poedersuiker bij .quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt mensen die eten mayo op oliebollen @:Wereldgozer weet wel wie.
Ja, maar aangezien we een vrij grote afdeling zijn ( 50 - 100 medewerkers) doen ze dat zo. Met verlof bedoelde ik in deze ook gewoon vakantie..quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verlof stem je toch op elkaar af met je afdeling?
Ja doen wij meestal ook, is 's nachts wat rustiger. Maar dan wel bij een groter metrostation in de buurt zodat je makkelijk overal kunt naartoe kunt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja even kijken waar precies het hotel zit, denk dat wat uitzoek buiten de toeristische routes
Krijg wel het idee dat wij de enige twee zijn die dit doen in deze SC.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eet ik eigenlijk zelden, maar dan ook mayo.
Als je top onder een andere top ligt, is het dan nog een top of een powerbottom?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
thuis
heb een nieuwe topdekmatrasding gekocht en die licht onder de oude... dus het is ietwat hoog
ga je naar new yorkquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:58 schreef Karzai het volgende:
morgen bevestiging maar even uitzoeken wat ik daar allemaal ga bekijken, volgens mij kan je in new york wel een maand vertoeven zonder alles gezien te hebben, zoveel keuzes
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg wel het idee dat wij de enige twee zijn die dit doen in deze SC.
Nou ik dacht eigenlijk dat best wel veel Nederlanders dat deden maar valt tegen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op.
Maar ja, niet ons probleem.
Met een georganiseerde reis of alleen? hoe lang? wanneer? omg vetquote:
Wat vet weet je ook al wanneer ongeveer? En hoe lang ben je van plan om te blijven. Sorry voor mij nieuwsgierigheid maar ik vind het gewoon supertof.quote:
Appelmoesquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik dacht eigenlijk dat best wel veel Nederlanders dat deden maar valt tegen.
tis idd een beetje een inbetweener van de sandwichquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je top onder een andere top ligt, is het dan nog een top of een powerbottom?
ik ga alleen voor 5 dagen, beetje de stad verkennen, ik zat al lang te dubben over een vakantie. maar ben geen type dat de hele dag in het zwembad of op het strand ligt, ik moet wat te doen hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met een georganiseerde reis of alleen? hoe lang? wanneer? omg vet
ja onwijs goede keuze denk ik. Super tofquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga alleen voor 5 dagen, beetje de stad verkennen, ik zat al lang te dubben over een vakantie. maar ben geen type dat de hele dag in het zwembad of op het strand ligt, ik moet wat te doen hebben
dus dit leek mij wel een goede keuze
Is dat nou nog een beetje betaalbaar eigenlijk tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga alleen voor 5 dagen, beetje de stad verkennen, ik zat al lang te dubben over een vakantie. maar ben geen type dat de hele dag in het zwembad of op het strand ligt, ik moet wat te doen hebben
hotel was 1900 voor 5 dagen de rest is optioneelquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat nou nog een beetje betaalbaar eigenlijk tegenwoordig?
En je moet er ook nog heen vliegen en terug.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
hotel was 1900 voor 5 dagen de rest is optioneel
Hotel plus vlucht mag ik hopen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is ook echt een stad waar je je alleen echt heel goed kunt vermakenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
dankjequote:Op woensdag 10 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja onwijs goede keuze denk ik. Super tof
Gaafquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dit zijn wel redelijk normale prijzen voor daar tegenwoordig heb ik me laten vertellen. Maar laten we hopen dat het inclusief vlucht is inderdaadquote:
neequote:Op woensdag 10 juli 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
balletje en de [img] tags zijn niet zo'n succes vandaag
600 miljard komma vierendertig voor een retourtje. Koopje!quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat nou nog een beetje betaalbaar eigenlijk tegenwoordig?
Tjeequote:Op woensdag 10 juli 2024 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan heel goed alleen hotel zijn eigenlijk daar.
Hotelletje in het centrum van zo'n stad ben je gerust 2-300 per nacht kwijt jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan heel goed alleen hotel zijn eigenlijk daar.
wowquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
De drie mensen die ik ken die recent (los van elkaar) naar New York geweest zijn betaalden allemaal rond de 500 euro per nacht
Is dat incl. happy ending dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
De drie mensen die ik ken die recent (los van elkaar) naar New York geweest zijn betaalden allemaal rond de 500 euro per nacht
Voor twee wel denk ik, die waren met hun vriendinquote:
In Manhatten zitten we meestal rond 400-600 (afhankelijk van dag en seizoen), in 4*. Zonder zwembad Flesquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hotelletje in het centrum van zo'n stad ben je gerust 2-300 per nacht kwijt ja
ik heb in totaal 2900 honderd betaald met vlucht en taxi van de luchthaven en terug, taxi was duurder dan het vliegtuigquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
En je moet er ook nog heen vliegen en terug.
Nog even 10 jaar sparen dan maar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Hoef ik niet heenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Manhatten zitten we meestal rond 400-600 (afhankelijk van dag en seizoen), in 4*. Zonder zwembad Fles
Het is de KWIWIquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Manhatten zitten we meestal rond 400-600 (afhankelijk van dag en seizoen), in 4*. Zonder zwembad Fles
JA maar NUU JORRRUKKKK staat overal op instgrammmm zomg alsjedaarniebentgeweeedstvoorjedoodttbennttttquote:
je hotel is in het centrum?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb in totaal 2900 honderd betaald met vlucht en taxi van de luchthaven en terug, taxi was duurder dan het vliegtuig
Ja het is wel echt hipper dan ooit tegenwoordig hè?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:38 schreef Modus het volgende:
[..]
JA maar NUU JORRRUKKKK staat overal op instgrammmm zomg alsjedaarniebentgeweeedstvoorjedoodttbenntttt
Voor het debiele deel van de bevolking wel ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja het is wel echt hipper dan ooit tegenwoordig hè?
Wat heb je besteldquote:
Ik proef hier wat lichte frustratie, had je er zelf ook graag heen gewild?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor het debiele deel van de bevolking wel ja.
Wanneer ga je? Geniet ervan!quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb in totaal 2900 honderd betaald met vlucht en taxi van de luchthaven en terug, taxi was duurder dan het vliegtuig
Zei ik over de VS in het algemeen. Ooit. Mislukt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik acht de kans dat ik ooit naar NY ga vrij klein tot uitgesloten.
Ach is zeker leuk om een keer gezien hebben. Is gewoon zoiets dat je al sinds jaar en dag steeds op tv ziet en is dan leuk om het ook eens in het echt te zien.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:38 schreef Modus het volgende:
[..]
JA maar NUU JORRRUKKKK staat overal op instgrammmm zomg alsjedaarniebentgeweeedstvoorjedoodttbenntttt
Nederland is ook leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Noem je Karzai nu debiel?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor het debiele deel van de bevolking wel ja.
Heb je de volgende alweer geboekt?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zei ik over de VS in het algemeen. Ooit. Mislukt.
Ook, maar genoeg plekken in Europa waar ik nog heen wil.quote:
Ik vrees dat ik ook nooit ga of ik of Solo moet de loterij winnen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zijn de enige opties ook, New York of Nederlandquote:
Precies.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn de enige opties ook, New York of Nederland
Ook dat ja...quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ook nooit ga of ik of Solo moet de loterij winnen.
Zoals?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook, maar genoeg plekken in Europa waar ik nog heen wil.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik proef hier wat lichte frustratie, had je er zelf ook graag heen gewild?
ben je naar de VS geweest?!?!?!quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zei ik over de VS in het algemeen. Ooit. Mislukt.
Ik ga sowieso nog even tot na de zomer wachten met plannen makenquote:
Denk het wel jaquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HUUUUHquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je naar de VS geweest?!?!?!
WANNEER? HOE LANG? VERTEL!!!!!
Snap ikquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je naar de VS geweest?!?!?!
WANNEER? HOE LANG? VERTEL!!!!!
Ik ook. Heb echt genoten van Praag en Istriëquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik vermaak mij dichter bij huis ook prima.
Lekker naar Austin naar de COTAquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nog even tot na de zomer wachten met plannen maken
Wil weer een F1 race bezoeken, eventueel combineren met een iets grotere reis, dus moet ook niet te lang wachten.
niet te verwarren met de term met vlaggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom hier gewoon met vlagen nog eens even
Maar goed als ik het geld had zou ik ook best naar New York willen of een andere stad wat ver weg is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. Heb echt genoten van Praag en Istrië
nee joh!! naar Las Vegas!!!quote:
Ik ook, lekker weekendje met de auto op pad vind ik eigenlijk helemaal prima.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik vermaak mij dichter bij huis ook prima.
Miami dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet je mij riant voor betalen.
Sow dat is niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:47 schreef Karzai het volgende:
Arlo soho toch wel midden in manhattan met een mooi dakterras en gay lesbian friendly met een prachtig dakterras
[ [url=https://th.bing.com/th/id/R.0d755c2581a9f7d0e8e420f33a1beaf3?rik=WJmi4DgFijpbvQ&riu=http%3a%2f%2fwww.thetasklab.com%2fwp-content%2fuploads%2f2021%2f04%2fz4N3ffsl-1380x690-1.jpeg&ehk=lQYQBT8zRadLfPfXYC4codZkRwEK%2fb4lwUTTMjCcXbc%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0]afbeelding[/url] ]
https://www.bookonline.co(...)165d7cf43c1b1caa324b
Die kan ik ook meenemenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te verwarren met de term met vlaggen.
anders wordt het hier wel een heel erg versierde boedel
Daar hoef je me iets minder voor te betalen.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:47 schreef Karzai het volgende:
Arlo soho toch wel midden in manhattan met een mooi dakterras en gay lesbian friendly met een prachtig dakterras
[ [url=https://th.bing.com/th/id/R.0d755c2581a9f7d0e8e420f33a1beaf3?rik=WJmi4DgFijpbvQ&riu=http%3a%2f%2fwww.thetasklab.com%2fwp-content%2fuploads%2f2021%2f04%2fz4N3ffsl-1380x690-1.jpeg&ehk=lQYQBT8zRadLfPfXYC4codZkRwEK%2fb4lwUTTMjCcXbc%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0]afbeelding[/url] ]
oh wowquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:47 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik van die 3 wel het liefste naar COTA zou gaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hoef je me iets minder voor te betalen.
COTA is overigens gewoon te duur
Dat is toch wel eventjes anders dan het uitzicht bij mijn hotel in Berlijn.quote:
En met jou letterlijk elke andere F1 fan. Maar toch is het voor locals goedkoper om naar Europa te vliegenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik van die 3 wel het liefste naar COTA zou gaan
nou berlijn is ook hip hoorquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is toch wel eventjes anders dan het uitzicht bij mijn hotel in Berlijn.!
Het is voor mij ook goedkoper om naar de VS te vliegen dan naar Groningen te rijdenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En met jou letterlijk elke andere F1 fan. Maar toch is het voor locals goedkoper om naar Europa te vliegen
Oh jazeker maar anders maar je snapt wel wat ik bedoel als je het uitzicht van dit dakterras ziet.quote:
In Zwitserland is dat wel tofquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, lekker weekendje met de auto op pad vind ik eigenlijk helemaal prima.
Hier heb ik minder vertrouwen in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is voor mij ook goedkoper om naar de VS te vliegen dan naar Groningen te rijden
Mijn vlucht Seattle -> Schiphol is 30 euro, daar koop ik geen treinkaartje voor hoorquote:
poltie heeft iedereen geteld en een nummertje gegevenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat zo zeker en dat het niet nog meer zijn?
Ik zou dan voor de Hungaroring kiezenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Wordt sowieso Oostenrijk of Hongarije. Misschien Imola.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt gaaf!quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:47 schreef Karzai het volgende:
Allebei leuke landen voor een vakantie ook.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Wordt sowieso Oostenrijk of Hongarije. Misschien Imola.
jawelquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Heb je nog geen vlucht, Karzai? Ik zou daar eigenlijk doodzenuwachtig van worden.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Heb je nog geen vlucht, Karzai? Ik zou daar eigenlijk doodzenuwachtig van worden.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk 20 dagenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
septemberquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt gaaf!
Excuus als je het al genoemd had, maar wanneer ga je?
Nou ja zegquote:
gewoon negeren, doe ik ookquote:
mja je kan meerder keren gaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:33 schreef bitterbal het volgende:
nou new york is wel een once in a lifetime ding toch , dan kost het ook wel
Oh oké, ik dacht omdat je de prijs van je hotel zonder vlucht noemde dat je die misschien nog niet geboekt had.quote:
ze hebben daar ook een hele grote M&Ms winkel... schijnt ook helemaal de bom te zijn...quote:
Hoe danquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vlucht Seattle -> Schiphol is 30 euro, daar koop ik geen treinkaartje voor hoor
vlucht zat erbij inbegrepen, ik heb ook betaald voor transfer met een taxi en bagage kwam op 2900 uit bij d reizen in totaalquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht omdat je de prijs van je hotel zonder vlucht noemde dat je die misschien nog niet geboekt had.
Nice.
Betaal je wel 10 keer de hoofdprijs.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben daar ook een hele grote M&Ms winkel... schijnt ook helemaal de bom te zijn...
of misschien alleen voor vrouwen, dat kan ook
Als ik het goed begreep is het een pakketreis van D-reizenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht omdat je de prijs van je hotel zonder vlucht noemde dat je die misschien nog niet geboekt had.
Nice.
Nou ja, dat dusquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
vlucht zat erbij inbegrepen, ik heb ook betaald voor transfer met een taxi en bagage kwam op 2900 uit bij d reizen in totaal
Mooie reis Karzai!quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
vlucht zat erbij inbegrepen, ik heb ook betaald voor transfer met een taxi en bagage kwam op 2900 uit bij d reizen in totaal
Is die in Londen weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben daar ook een hele grote M&Ms winkel... schijnt ook helemaal de bom te zijn...
of misschien alleen voor vrouwen, dat kan ook
En dan zegt hij dat ik niet lief ben.quote:
Waarschijnlijk heb je het dan verdiendquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe je ook altijd naar mij
Daarom vind ik je niet lief
dat doe je sowieso in New York, zelfs voor de McDquote:
Net zoals jij nuquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan zegt hij dat ik niet lief ben.
[..]
Waarschijnlijk heb je het dan verdiend
neequote:Op woensdag 10 juli 2024 19:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is die in Londen weer niet goed genoeg?
likequote:
quote:[..]
Waarschijnlijk heb je het dan verdiend
Hij gaat er heen!! daarom noem ik het!!quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
man man man, moet je helemaal naar de andere kant van de wereld voor een winkel
Aah oké, vooruit dan maarquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij gaat er heen!! daarom noem ik het!!
ik stuur hem er niet heen dat hij een hele wereldreis moet maken voor alleen de M&Ms
het gaat om de beleving. en duur uit is hij toch alquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Net als die factory stores met snoep. Dan kun je beter gewoon een zakje Haribo kopen
Dichtquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat om de beleving. en duur uit is hij toch al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |