SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
komt daar nog een deel van? Hoeveel zijn er dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
Hoezo komt die Harry Potter serie pas in 2026.
Waar?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
NEE SERIE. Niet een film.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt daar nog een deel van? Hoeveel zijn er dat tegenwoordig?
Rowling moet eerst iedere acteur individueel controleren of ze niet stiekem trans zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
ohw.quote:
Volgens mij wel ja maar ga toch wel kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Serie zou een soort reboot zijn toch?
Succes aan de acteur die Snape gaat spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja maar ga toch wel kijken.
Van wat ik in dit topic begreep Dumfries ook niet.quote:
Wat heeft die nou weer gedaanquote:
Alanquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Succes aan de acteur die Snape gaat spelen.
Bad Omensquote:
Die schrijfster is nu toch bezig om transvrouwen (die nog een piemel hebben) van lesbische datingsites te weren?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Van die mensen die gaan vragen of ze HP nog mogen lezen
quote:Scarlett claims that while they were in a consensual relationship, Gaiman also sexually assaulted her with nonconsensual “rough and degrading penetrative sexual acts” per the outlet’s description in its investigation. In one incident, the pain “was so painful and so violent” that she lost consciousness. “The pain was celestial,” she said. When she asked him to stop, “he laughed and said I needed to be punished and used his belt on me,” she said on the podcast, via The Telegraph. Gaiman denied the allegation
Ik heb geen idee, serieus. Ik heb niets met voetbalquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wat ik in dit topic begreep Dumfries ook niet.
Ik ga er dus maar vanuit dat deze opmerking grappig is.
quote:The second woman, who went by K, was 18 when she first met him in 2003 at a book-signing event in Florida. She claims they began a romantic relationship when she was 20 and he was in his mid-forties. While they were in a relationship, she alleges she was subjected to rough and painful sex “she neither wanted or enjoyed.” At one point, she alleged that he penetrated her despite her objecting because she was in the midst of a urinary tract infection; the incident left her “screaming” in pain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |