Krijgen we onstuimig weer?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:57 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of de klassementsrenners deze rit willen
Daar staat me wel iets van bij ja. Denk dat ie nu iets beter in de route ligt dan toen in week 1, met ook iets aanvallender ingestelde klassementstoppers (vooral Pogacar, maar toch).quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:06 schreef The_Undertone het volgende:
Dit is eigenlijk een remake van de rit in 2016 (weliswaar start in Limoges toen) die werd gewonnen door Olvarit Krek godbetert. Normaal zou je dit aan de vluchters geven, maar als Pogi er zin in heeft op de Puy Mary kan het snel keren...
We fietsen vrij vaak door dit stukje Frankrijk. In 2011 reden we ook al door deze regio. Dat was de rit van EEN OTO NEE, maar ook de rit van Jurgen van den Broeck, die in de afdaling van de Perthus (of de Peyrol, niemand die het weet) samen met onder meer Vinokourov ten val kwam in een Tour die hij anders zomaar had kunnen winnen. In 2016 was het inderdaad Gouden Greg die praktisch dezelfde rit won, met als toevoeging ten opzichte van toen dat we nu over de steile kant van de Neronne gaan. En die steile kant van de Neronne zagen we weer in 2020, toen de finish bovenop de Peyrol lag. Kortom, een beproefd recept.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:06 schreef The_Undertone het volgende:
Dit is eigenlijk een remake van de rit in 2016 (weliswaar start in Limoges toen) die werd gewonnen door Olvarit Krek godbetert. Normaal zou je dit aan de vluchters geven, maar als Pogi er zin in heeft op de Puy Mary kan het snel keren...
Ja, zo te zien buien, ook kans op onweer. Onweer vanaf een uur of 3 in die regio.quote:
Ik hoop niet dat je de broek uit doet om een muis te kunnen baren.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broek is al uit
En ondertussen ga ik me voorbereiden om voorbeschouwing van morgen te schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Die van morgen of vandaag?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de broek uit doet om een muis te kunnen baren.
Zeker aangezien Valco erbij zit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:31 schreef Faraday01 het volgende:
We zijn 10 dagen onder weg en Visma is nog compleet. Dat is op zich al een unicum in 2024.
Kelderman heeft zijn best gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:31 schreef Faraday01 het volgende:
We zijn 10 dagen onder weg en Visma is nog compleet. Dat is op zich al een unicum in 2024.
Dat is niet raar. Jan Hermsen is een fenomeenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:36 schreef VoMy het volgende:
Is het raar als ik Jan Hermsen best een prima commentator vindt in zo'n openingsfase?
Nee, Jan is prima.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:36 schreef VoMy het volgende:
Is het raar als ik Jan Hermsen best een prima commentator vindt in zo'n openingsfase?
Er is geen fase waarin Jan een prima commentator isquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:36 schreef VoMy het volgende:
Vind ze sowieso wel acceptabel (alle drie), beter dan de NOS.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:36 schreef VoMy het volgende:
Staf Clement kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ze sowieso wel acceptabel (alle drie), beter dan de NOS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Goddank niet. Of überhaupt ergens op een camping.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:50 schreef VoMy het volgende:
Hebben we er niet allemaal wel eens op de camping gestaan?
Renaat en José deelden net de mening van Jan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Wat een geneuzel van...Jan (?) op Eurosport over dat het schandalig (!) is dat Carapaz zijn titel op de Spelen niet mag verdedigen, simpelweg omdat er iemand anders is gekozen. Zou een dolle boel worden als in elke sport en op elk onderdeel de regerend kampioen sowieso weer mag, ook als iemand totaal uit vorm zou zijn.
Geldt net zo goed voor Primoz in de tijdrit, dat vind ik een grotere aderlatingquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Wat een geneuzel van...Jan (?) op Eurosport over dat het schandalig (!) is dat Carapaz zijn titel op de Spelen niet mag verdedigen, simpelweg omdat er iemand anders is gekozen. Zou een dolle boel worden als in elke sport en op elk onderdeel de regerend kampioen sowieso weer mag, ook als iemand totaal uit vorm zou zijn.
Ja, maar als Ecuador één startbewijs heeft, dan zou het toch superraar zijn om die aan Carapaz te geven met als reden het feit dat hij regerend kampioen is? Stel dat Fabio Jakobsen goud wint op een sprintparcours en vier jaar later is het olympisch parcours in het hooggebergte, dan zou het toch ontzettend gek zijn om één van de weinige plekken aan hem te geven, want hij is regerend kampioen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Renaat en José deelden net de mening van Jan.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:50 schreef VoMy het volgende:
4. Remco Evenepoel. Pogacar komt niet echt weg, de slotklim is niet zwaar genoeg om het verschil te maken. Remco weet in de slotkilometer met een verrassingsaanval de overwinning naar zich toe te trekken.
Het is een voorspelling van de potentiële winnaars, niet van de potentiële top-5quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:55 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie gaat er nu winnen vandaag, Oier of Evenepoel? En wordt Evenepoel nu 4e of toch 1e?![]()
Anyway, leuk dagje vandaag. Even meekijken.
Dagjeskijker gespotquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:02 schreef TAmaru het volgende:
Gall heeft de pech dat hij bij een walgelijk slecht team zit.
Is dit de eerste koers die je kijkt dit jaar?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:02 schreef TAmaru het volgende:
Gall heeft de pech dat hij bij een walgelijk slecht team zit. Hij moet eens naar een professioneel team toe. Dan kan hij top 5 in de Tour rijden en meerdere ritten winnen.
Decathlon is dit jaar toch zeker niet slecht te noemenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:02 schreef TAmaru het volgende:
Gall heeft de pech dat hij bij een walgelijk slecht team zit. Hij moet eens naar een professioneel team toe. Dan kan hij top 5 in de Tour rijden en meerdere ritten winnen.
Voor veel 2e ranks Belgen wel een reddingsboei om renner te blijven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:06 schreef TAmaru het volgende:
Decathlon doet het dit jaar aardig, maar Franse teams zijn per definitie niet professioneel. Kijk die Netflix-docu maar eens, dan zie je hoe die ploegleiders van AG2R met hun renners omgaan en hoe respectloos ze over ze praten in de auto. Alleen het feit al dat ze geen Engels spreken, zegt al genoeg. Je bent zeker als buitenlands renner wel gek als je bij een Franse ploeg gaat rijden. Dan is het gewoon einde carrière.
Zo goed dat Frankrijk/Voeckler ze niet meeneemt naar de Spelen. Hahaha!quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Decathlon is dit jaar toch zeker niet slecht te noemen
Die zitten daar alleen maar omdat ze op de rustdag bier mogen drinken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor veel 2e ranks Belgen wel een reddingsboei om renner te blijven.
In Slovenië nemen ze anders ook de beste vrouwelijke renner niet mee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Zo goed dat Frankrijk Voeckler ze niet meeneemt naar de Spelen. Hahaha!
Tot op heden lijken ze ook wel de REv koersjes (tot 1.pro) uit te kiezen, waarbij ze niet zo snel tegen de lamp aan dreigen te lopen.
Tim de Cler genotquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Met het aantal lossers en een al ziek opgevende Tim de Cler lijkt het er toch wel op dat er een virusje rondgaat in het pulleton.
Pogacar gaat nog een half minuutje op Vingegaard willen pakkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat kunnen we verwachten straks in de finale? op gebied van koersverloop
Maar de voorsprong gaat nog flink oplopen denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 minuten. Dit is voor Potjakker.
Wanneer?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar de voorsprong gaat nog flink oplopen denk ik.
4quote:
Boogerd is sowieso de co-commentator van Nederland. Kennis van zaken, prettig geluid, goede anekdotes en in tegen stelling tot een andere veel geroemde Nederlandse co-commentator heeft Boogerd wel een werkend geheugen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:46 schreef Devolder het volgende:
Joris en Michael is een veel betere combi dan Joris en Stef
ik vind het allemaal beetje overdreven. Alsof Remco onze god is. en de mening van de rest niet telt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou er, naast waarde Koffieplanter, ook maar één iemand dat een leuke rubriek vinden?
Een fenomenaal geheugen mag dat gerust genoemd worden. Rakelt zo op welke slotklim hij in de 5e rit van de Ronde van Catalonië in 1997 heeft gedaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Boogerd is sowieso de co-commentator van Nederland. Kennis van zaken, prettig geluid, goede anekdotes en in tegen stelling tot een andere veel geroemde Nederlandse co-commentator heeft Boogerd wel een werkend geheugen.
Blijft alleen jammer van Joris. Dus we blijven bij Sporza.
Hmm heeft hij dat niet op zijn blaadje ergens geschreven?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een fenomenaal geheugen mag dat gerust genoemd worden. Rakelt zo op welke slotklim hij in de 5e rit van de Ronde van Catalonië in 1997 heeft gedaan
Ik heb het idee dat hier persoonlijke belangen spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het toch jammer vinden als UAE dit wil winnen. Geef ze lekker tien minuten en ga dan in heuvelzone los.
Hij rijdt zichzelf vooral in een zetel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rijdt Pogi hier Evenepoel in een zetel?
Die van Potjakker zeker. Die van mij niet vanwege pooltjes (had gekund daarvoor is dit zeer slecht), maar meer vanuit wielerperspectief. Wedstrijd in een wedstrijd. Het is beetje vraatzucht van Pogacar dit. Want voor tijdsverschil hoef je dit niet kort te houden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hier persoonlijke belangen spelen.
Nee, behalve als ie Evenepoel zelf laat gaan. Waar moet God van Pogi wegrijden. Klimmen, dalen, klimmen, dalen. Zit geen recht stuk meer tussen. Bergop en bergaf is Pogi normaliter sterker.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Pogacar niet gewoon favoriet op deze aankomst?quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook niet echt volle bak druk op de benen houden. Dan rij je gewoon als peloton nu al vol gas.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die van Potjakker zeker. Die van mij niet vanwege pooltjes (had gekund daarvoor is dit zeer slecht), maar meer vanuit wielerperspectief. Wedstrijd in een wedstrijd. Het is beetje vraatzucht van Pogacar dit. Want voor tijdsverschil hoef je dit niet kort te houden.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Pogacar niet gewoon favoriet op deze aankomst?
Zes Tourwinnaars gingen Froome voor in het winnen van de Tour de France zonder een etappezege. Dat waren de Belg Firmin Lambot (1922), de Fransman Roger Walkowiak (1956), de Italiaan Gastone Nencini (1960), de Fransman Lucien Aimar (1966), de Amerikaan Greg LeMond (1990) en de Spanjaard Oscar Pereiro (2006).quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het doet me aan iets denken. Ik kan het natuurlijk zelf opzoeken. Maar weet er iemand toevallig hoelang het geleden is dat er iemand de Tour de France heeft gewonnen zonder maar 1 etappe zege?
Volgens mij bestaan zulke edities.
Stel je voor als Vingegaard nog de Tour wint, zonder maar 1 etappe zege
Froome, 2017 toch?quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het doet me aan iets denken. Ik kan het natuurlijk zelf opzoeken. Maar weet er iemand toevallig hoelang het geleden is dat er iemand de Tour de France heeft gewonnen zonder maar 1 etappe zege?
Volgens mij bestaan zulke edities.
Stel je voor als Vingegaard nog de Tour wint, zonder maar 1 etappe zege
* Egan Bernal lag in 2019 wel aan de leiding in de etappe die vanwege modderstromen en dergelijke werd stilgelegd voor de finish in Tignes, maar dat telt dus niet als etappezege.quote:
Ik had willen gokken op Pereiro/Landis. Maar had verwacht dat Evans en Sastre ook wel vraagtekens waren.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zes Tourwinnaars gingen Froome voor in het winnen van de Tour de France zonder een etappezege. Dat waren de Belg Firmin Lambot (1922), de Fransman Roger Walkowiak (1956), de Italiaan Gastone Nencini (1960), de Fransman Lucien Aimar (1966), de Amerikaan Greg LeMond (1990) en de Spanjaard Oscar Pereiro (2006).
Oja, die had ie wel gepakt anders, maar als telt niet idd..quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
* Egan Bernal lag in 2019 wel aan de leiding in de etappe die vanwege modderstromen en dergelijke werd stilgelegd voor de finish in Tignes, maar dat telt dus niet als etappezege.
Zeker. En hij is ook zeer verbetered tov jaren geleden toen hij net begon. Spreekt nu met een minder Haags accent, is rustiger, intelligenter ... ik vind hem erg prettig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Boogerd is sowieso de co-commentator van Nederland. Kennis van zaken, prettig geluid, goede anekdotes en in tegen stelling tot een andere veel geroemde Nederlandse co-commentator heeft Boogerd wel een werkend geheugen.
Blijft alleen jammer van Joris. Dus we blijven bij Sporza.
Leent het profiel zich ook voor. Je gaat man tegen man spelen, 20km lang. Geen vlakke stukken, dus aan teamgenoten heb je niks.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:11 schreef TAmaru het volgende:
Pogi wil op de Puy Mary al gaan denk ik. Op Eurosport steekt hij ook niet onder stoelen of banken dat hij voor de etappe wil gaan en dat de Puy Mary het verschil kan maken. In elk geval gaan ze daar keihard op rijden.
Wat is er met deze Fred aan de hand?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Fred Wrijdt inmiddels op meer dan 16 minuten.
Ik zie het wel gebeuren. Keihard gaan op de Puy Mary, voorsprong uitbouwen in de toch wat technische afdaling, dan hetzelfde verhaal op de overige klimmetjes ...quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Leent het profiel zich ook voor. Je gaat man tegen man spelen, 20km lang. Geen vlakke stukken, dus aan teamgenoten heb je niks.
Is ook zo, maar hij rijdt weer als een toerist rond. Vind het elk jaar al niks dat hij de Tour rijdt, want grotendeels door het parcours heeft hij er niks te zoeken. Dus nu kijken we elk jaar naar niks en hier mee rijden alsof het een voorbereidingskoers is snap ik ook niet...quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze finale heeft hij toch niets te zoeken?
He ain't (W)right?quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat is er met deze Fred aan de hand?
Covid manquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
He ain't (W)right?
Ziekjes misschien?
De sponsors zullen het wel als eis gesteld hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is ook zo, maar hij rijdt weer als een toerist rond. Vind het elk jaar al niks dat hij de Tour rijdt, want grotendeels door het parcours heeft hij er niks te zoeken. Dus nu kijken we elk jaar naar niks en hier mee rijden alsof het een voorbereidingskoers is snap ik ook niet...
Of Crass!quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 aankomsten in Le Lioran. en 2 keer won er een Belg
Straks wint Remco dus
Het is nog waarschijnlijker dat Jasper Philipsen hem wint.quote:
Ik vind Remco wel serieus een kanshebber voor vandaag. Hij lijkt me erg goed in vorm en dit is ook wel zijn terrein. Niet te hoge bergen, wel punchy. Misschien samen met Pogi en dan sprinten om de winst? Niet onmogelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 aankomsten in Le Lioran. en 2 keer won er een Belg
Straks wint Remco dus
Ik hoop het. Merk dat ik toch meer met Evenepoel heb dan met Pogacar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:55 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind Remco wel serieus een kanshebber voor vandaag. Hij lijkt me erg goed in vorm en dit is ook wel zijn terrein. Niet te hoge bergen, wel punchy. Misschien samen met Pogi en dan sprinten om de winst? Niet onmogelijk.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoop het. Merk dat ik toch meer met Evenepoel heb dan met Pogacar.
Denk dat Vingegaard wel een stereotype fok user is. Introvert enzoquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:01 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind Vingegaard bovenal een saaie coureur. Ontzettend knap wat Visma voor elkaar krijgt maar de renner Vingegaard
Mja, ik ben eigenlijk vooral fan van Roglic. Misschien dat die ontknoping in 2020 onbewust nog een beetje pijn doetquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zou Remco oprecht ook een mooie winnaar vinden en vind hem ook wel volwassen geworden deze Tour, maar ik blijf een Pogi-fan.
Pwie Marie x10, hardop gelachen toen ik dat net in de trein las. Bedankt voor de voorbeschouwingquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat Vingegaard wel een stereotype fok user is. Introvert enzo
Evans vond ik altijd meer een Fok!kerquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat Vingegaard wel een stereotype fok user is. Introvert enzo
Dat zou een user zijn geweest die om zo veel tijd een meltdown zou krijgenquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Evans vond ik altijd meer een Fok!ker
Precies.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou een user zijn geweest die om zo veel tijd een meltdown zou krijgen
+ Hij heeft een vrouw (die hem wel domineert en ouder is)quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Precies.
Vingegaard is veel te rustig voor dit forum.
Gleed ie daarover uit?quote:
Ze zijn nu geobsedeerd van het sterretje van REMCO.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:12 schreef DeeBee het volgende:
Belgie naar de Brienenoord, WOUT kan met pensioen ondertussen
Vingegaard is introvert maar komt toch niet over als dom?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:09 schreef TAmaru het volgende:
Vingegaard weet nog niet hoe hij een account aan moet maken hier man. Hij komt niet door de captcha heen.
Een van der Veldetje danquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:12 schreef 4-elements het volgende:
Had een Zoetemelkje kunnen zijn (al rijdt Jonas niet in het geel dan).
Wout is al lang vergeten. Bij Vive le velo wordt hij al niet meer genoemd. REMCO en LOTTE zijn de trots van de natie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:12 schreef DeeBee het volgende:
Belgie naar de Brienenoord, WOUT kan met pensioen ondertussen
Als je ziet wat voor idioten er rondlopen op FOK! kan elke mongool een account aanmaken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vingegaard is introvert maar komt toch niet over als dom?
Hier spelen ook andere belangen!quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Lazkano.
Het zou hem zo gegund zijn. Maar de Pogacar-stoomtrein komt eraan.
Vooral dit soort ritten is een vlucht wel echt boeiend.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier spelen ook andere belangen!
(Eerlijk is eerlijk, ik vind dat er ook wel eens een rit voor de vluchters mag zijn)
Zondag nog.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier spelen ook andere belangen!
(Eerlijk is eerlijk, ik vind dat er ook wel eens een rit voor de vluchters mag zijn)
Andre gaat vanaf NU 500W gemiddeld trappen tot de finish, dit komt goed!quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lazkano heeft weer zo'n dag. Jammer voor hem gaat het niet voldoende zijn.
We zijn het een keer roerend eens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn Oier wordt voor de tweede keer deze Tour gruwelijk genaaid door Pogacar, ik ben ziedend.
Oier moet nu eerst maar eens Healy volgenquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn Oier wordt voor de tweede keer deze Tour gruwelijk genaaid door Pogacar, ik ben ziedend.
Ja, maar ja, hoeveel bergritten zijn er tegenwoordig nog voor de vlucht?quote:
Verstopt ie zich voor Almeida?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Ayuso zit weer ergens in z'n uppie op positie 40.
Ayuso BV levert andermaalquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Ayuso zit weer ergens in z'n uppie op positie 40.
Taus levert weer?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
Lazkano die Carapaz en Healy weg rijdt
Het Gouden Duo is er nietquote:
Omdat het beeld voorloopt op Sporza.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijken jullie naar de NOS?![]()
Wie is er momenteel beter dan Boogerd?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we allemaal op DE BELG kijken merkt niemand daar wat van.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat het beeld voorloopt op Sporza.
Sommige mensen laten vrouwen op hun ballen stampen. Tja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, dit vind ik wel heftig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sommige mensen laten vrouwen op hun ballen stampen. Tja.
Renaat en Jose weten van toeten noch blazen, dus als ik zonder geluid kijk kan ik dat beter doen op de zender met beter ontvangst.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als we allemaal op DE BELG kijken merkt niemand daar wat van.
Boogerdquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |