Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
SCHATJE MAG IK JE FOTOquote:
Ergens wel blij dat ik met die gebroken poot zit. Weer wat meer geld over voor de CL potjes waar er gewoon nog ouderwets binnensteden worden afgebroken en kroegen worden verbouwd.quote:
Yisss en dan weggetikt worden in de finale tegen de spanjaardenquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb er GIGANTISCH veel zin in.
Alleen maar mooi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Ingurland dat zichzelf nu als penalty expert ziet nadat ze jarenlang alles de tribune in schoten is ook wel erg vermoeiend
Laten we het gewoon binnen 90 min beslissen aubquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we gewoon door na penals
Ze hebben nu een penalty BUDDIE.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Ingurland dat zichzelf nu als penalty expert ziet nadat ze jarenlang alles de tribune in schoten is ook wel erg vermoeiend
Straks de Witte Mars.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:23 schreef Piperidine het volgende:
Zijn er überhaupt Engelsen in Dortmund? .
1 voordeel: Dan hebben we geen gigantisch fluitconcert als Oranje aan de bal is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:23 schreef Piperidine het volgende:
Zijn er überhaupt Engelsen in Dortmund? .
Silver goal genot.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Met golden goal worden teams nog afwachtender, want je zal hem maar tegen krijgen.
quote:
Gohquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
WARM BAD SFEERTJE!
Wel jammer, zo'n 999 IQ move van Southgate als tegen Italië kan nu niet meer.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |