SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Schiphol net windstoten van 105km/u, dus je hebt mazzel denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:21 schreef -Jay-20- het volgende:
Regio Amsterdam, beetje regen... Waait een redelijk stevige vlagerige wind maar niet heel bijzonder. Is dit de storm des doods..?
Komt zo nog iets met regen, 3 flitsen en wat gerommel. Dat was hetquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:20 schreef Papabear het volgende:
Ik zit nu middenin die rode vlek in Westfriesland op de buienradar, maar het druppelt slechts een beetje. Wel heel donker.
Die heeft zijn kracht aardig verloren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wat nu bij Zwolle zit denk ik? Gelukkig net hier onderdoor gegaan..
Zijn ze wel gewend.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Schiphol net windstoten van 105km/u, dus je hebt mazzel denk ik
We houden de moed er inquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:20 schreef INViCTuS het volgende:
TT geldt komende week ook sowieso niet meer
In een boom hoop ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:25 schreef Guanabana het volgende:
De bliksem sloeg hier in, een meter of 30 verderop. Mijn vriend zag de vonken vanuit het raam.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:25 schreef Guanabana het volgende:
De bliksem sloeg hier in, een meter of 30 verderop. Mijn vriend zag de vonken vanuit het raam.
Hier regent het behoorlijk wel. (Ook Westfrieland) We hebben de afgelopen 6 weken wel genoeg water gehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:20 schreef Papabear het volgende:
Ik zit nu middenin die rode vlek in Westfriesland op de buienradar, maar het druppelt slechts een beetje. Wel heel donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |