Het mooie van (mooi) ouder worden, vind ik dat mannen en vrouwen naar elkaar toegroeien wat betreft de beleving van seks. Er is meer openheid, minder schaamte en meer ruimte voor experimenten / verschillende relatievormen. Uiteindelijk schuilt er een slet in iedereenquote:Op zondag 14 juli 2024 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit exact bedoelt.
Kijk, dat je als tiener denkt dat seks een 'schaarstegoed' is kan ik mij nog voorstellen (al hoeft dat helemaal niet zo te zijn). Maar met wat levenservaring wordt seks een normaal onderdeel van de dagelijkse routine. En vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Sommige mensen koppelen seks en liefde aan elkaar. Andere mensen weer niet (altijd). En geloof mij, er zijn heel veel hele leuke vrouwen die seks en liefde prima kunnen scheiden.
Het is ook maar hoe je er zelf instaat.
Wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:07 schreef Cruzinats het volgende:
Anno 2024 nog de kroeg adviseren om een chick te vinden, misschien als je een shag-rokende 50+'er wil of een sletje van het corps. Jongeren zitten amper nog in de kroeg.
Ik zou het ook niet weten. Voor een deel herken ik je probleem wel. Toen ik 23 was, had ik ook nog nooit een vriendin gehad, terwijl ik dat wel graag wilde. Ik heb later wel een paar relaties gehad, maar die hebben niet lang geduurd. Ik ben nu 54.quote:
Je lijkt me niet de juiste persoon voor advies dan.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Voor een deel herken ik je probleem wel. Toen ik 23 was, had ik ook nog nooit een vriendin gehad, terwijl ik dat wel graag wilde. Ik heb later wel een paar relaties gehad, maar die hebben niet lang geduurd. Ik ben nu 54.
Wel de kroeg in, of het terras of whereever.quote:
Zorg eerst maar eens dat je een beter sociaal leven hebt, dus probeer wat andere mannen te leren kennen en bevrienden, dan kun je daar uiteindelijk mee naar de kroeg of een festival.quote:
TS heeft in verschillende reacties al het advies gekregen om eerst een sociaal leven op te bouwen. Op zich is er niets mis met dat advies. Maar ik denk wel dat we serieus met de mogelijkheid rekening moeten houden dat TS niet zo'n groepsmens is en beter functioneert in 1-op-1 vriendschappen.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:43 schreef Leandra het volgende:
Zorg eerst maar eens dat je een beter sociaal leven hebt, dus probeer wat andere mannen te leren kennen en bevrienden, dan kun je daar uiteindelijk mee naar de kroeg of een festival.
Die 20% mannen krijgen al een burnout als ze er aan denken.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar is trouwens wel een punt van waarheid, in de huidige datingwereld schijnt het zo te zijn, las ik in een onderzoek, dat 80% van de vrouwen 20% van de mannen date. En dat wordt nog meer zo.
M.a.w. zijn er mannen/jongens die honderden vrouwen hebben gehad en veel mannen nog nooit.
Dit omdat we in een tijdperk zitten waar de vrouwen meer in lead zijn. Op dat gebied.
Ik snap niet hoe dat in tegenspraak met elkaar zou zijn. 1-op-1 vriendschappen tellen ook mee als sociaal leven hoor.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
TS heeft in verschillende reacties al het advies gekregen om eerst een sociaal leven op te bouwen. Op zich is er niets mis met dat advies. Maar ik denk wel dat we serieus met de mogelijkheid rekening moeten houden dat TS niet zo'n groepsmens is en beter functioneert in 1-op-1 vriendschappen.
Die neuken zich een ongeluk joh, huisartsenpraktijk wordt overspoeld met gebroken penissenquote:Op maandag 15 juli 2024 23:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die 20% mannen krijgen al een burnout als ze er aan denken.
Gaan we nu net doen alsof 100 veel is? Eens per maand een ander en je bent er al na 8 jaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:36 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Die neuken zich een ongeluk joh, huisartsenpraktijk wordt overspoeld met gebroken penissen
Veruit de meeste mensen komt er niet aan, dus in die zin is het wel veel ja. En zo'n getal is voor veel mannen alleen haalbaar als je je standaarden dusdanig verlaagd dat je je moet afvragen waar je in godsnaam mee bezig bentquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan we nu net doen alsof 100 veel is? Eens per maand een ander en je bent er al na 8 jaar.
100 is veel als je vooral lange relaties hebt. Maar als je significante periodes vrijgezel bent (geweest)…
Die hij ook niet heeft, dus dan moet hij daar wat aan doen.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
TS heeft in verschillende reacties al het advies gekregen om eerst een sociaal leven op te bouwen. Op zich is er niets mis met dat advies. Maar ik denk wel dat we serieus met de mogelijkheid rekening moeten houden dat TS niet zo'n groepsmens is en beter functioneert in 1-op-1 vriendschappen.
Kom op nou zeg. Jij ontmoet niet minimaal eens per maand een leuke vrouw die jou ook leuk vindt?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Veruit de meeste mensen komt er niet aan, dus in die zin is het wel veel ja. En zo'n getal is voor veel mannen alleen haalbaar als je je standaarden dusdanig verlaagd dat je je moet afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent
Toen ik nog op de datingapps zat wel, maar het koste me wel erg veel moeite (en geld), dus vandaar dat ik het op dit moment bij een paar steady fwb's houquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op nou zeg. Jij ontmoet niet minimaal eens per maand een leuke vrouw die jou ook leuk vindt?
Dat de meeste mannen er niet aankomen heeft gewoon te maken met dat velen een relatie hebben in hun prime. En misschien ook niet zo de behoefte aan seksuele variatie. Net zo goed als dat niet iedere vrouw minimaal 3 dates wil voordat ze seks heeft is niet iedere man ervoor in om op de eerste date horizontaal te geraken.
Hoe dan ook: een burnout hoef je er zeker niet van te krijgen (ook in een relatie gaan de meesten vaker dan eens per maand van bil).
Precies. 100+ vrouwen is geen wereldprestatie. Het is meer een keuze. Niets om trots op te zijn, maar ook niets om je voor te schamen. Ongeacht of je nu man of vrouw bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Toen ik nog op de datingapps zat wel, maar het koste me wel erg veel moeite (en geld), dus vandaar dat ik het op dit moment bij een paar steady fwb's hou
Die 20/80 is ook gewoon onzin...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:10 schreef Hexagon het volgende:
Het is meer dat die 20% mannen die 80% vrouwen zou neuken gewoon niet realistisch kan zijn. Dan moet iedere kerel 4 vrouwen seksueel tevreden houden. Ga er maar aan staan.
Bovendien gaat het voorbij aan andere zaken
-De meeste van die 20% mannen hebben op een gegeven moment ook gewoon behoefte aan rust in hun leven en een vaste relatie en Huisje Boompje Beestje. Het idee dat hun leven in het teken staat van zoveel mogelijk neuken tot het bittere eind is een beetje ontproten aan het schaarstedenken qua seks van incels.
-Als die 20% mannen alles kunnen krijgen. Waarom zouden ze dan met middelmatige vrouwen gaan daten? Ze kunnen immers een stuk beter krijgen dan dat. Veel vrouwen hebben daar, uitzonderingen daargelaten, helemaal geen kans bij.
Vier vrouwen tegelijkertijd in je rotatie hebben is niet extreem uitzonderlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:10 schreef Hexagon het volgende:
Het is meer dat die 20% mannen die 80% vrouwen zou neuken gewoon niet realistisch kan zijn. Dan moet iedere kerel 4 vrouwen seksueel tevreden houden. Ga er maar aan staan.
Bovendien gaat het voorbij aan andere zaken
-De meeste van die 20% mannen hebben op een gegeven moment ook gewoon behoefte aan rust in hun leven en een vaste relatie en Huisje Boompje Beestje. Het idee dat hun leven in het teken staat van zoveel mogelijk neuken tot het bittere eind is een beetje ontproten aan het schaarstedenken qua seks van incels.
-Als die 20% mannen alles kunnen krijgen. Waarom zouden ze dan met middelmatige vrouwen gaan daten? Ze kunnen immers een stuk beter krijgen dan dat. Veel vrouwen hebben daar, uitzonderingen daargelaten, helemaal geen kans bij.
Ik denk ook niet dat je die cijfers heel letterlijk moet nemen. Maar in die bewering schuilt denk ik wel een kern van waarheid als in dat een vrouw minder snel geïnteresseerd is in een minder knappe man dan andersom.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:14 schreef Leandra het volgende:
Joh, die "20% van de mannen doet 80% van de vrouwen" bewering is gewoon incelgeneuzel.
En mannen die dat soort onzin uitspreken zijn alleen daarom al kansloos bij vrouwen; het is intens onaantrekkelijk.
Ook dit is weer incelgeneuzel waardoor je jezelf vooral in de kanslozenbak flikkert.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je die cijfers heel letterlijk moet nemen. Maar in die bewering schuilt denk ik wel een kern van waarheid als in dat een vrouw minder snel geïnteresseerd is een minder knappe man dan andersom.
Het was een Tinder onderzoek.. vleeskeuring dus en totaal onpersoonlijk. Je ziet 1 foto en swipet. En zo te horen gebruiken veel mannen de sleepnet truc, dus alles swipen in de hoop dat er ergens een visje blijft hangen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, maar enige onderbouwing waarom kan soms verhelderend werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |