quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:55 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik zie het jongere broertje van Patrick Bateman
Op de eerste foto doet hij me denken aan een jonge Jason Newsted van Metallica.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:55 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik zie het jongere broertje van Patrick Bateman
LOL ook een goeie ja, held was dat en waardig opvolger van Cliff, RIPquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op de eerste foto doet hij me denken aan een jonge Jason Newsted van Metallica.
Om maar eens wat te noemen maar daar ga je niet heen als je pas 23 bent. Eerder rond de 30 dacht ik.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Om maar eens wat te noemen maar daar ga je niet heen als je pas 23 bent. Eerder rond de 30 dacht ik.
Nou als je wel vaker missies doet dan snap je t wel maar dat is hier niet van toepassing denk ik.quote:
Niks mis mee, je ziet er prima uit.quote:
Ik ben het helemaal eens met onze Luuntje. Veel vrouwen stellen veel te hoge eisen aan mannen, waardoor ze zelf ook onnodig eenzaam blijven.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Niks mis mee, je ziet er prima uit.
De dating wereld is ook wel verrot, zeker op zulke sites, kosten veel geld en de kans dat je een rode vlag tegen komt....aanzienlijk aanwezig.
Vrouwen stellen al veel te hoge eisen aan de mannen bijvoorbeeld.
Ik heb geen echte tips voor je. En ik ben een stukje ouder dan je doelgroep, maar je ziet er echt okay uit hoor. Je hebt een goed postuur en eigenlijk gewoon een knap hoofd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:32 schreef anomiempje011 het volgende:
Ik ben nu 23 en ik heb nog steeds nooit een vriendin gehad. Dit is niet mijn eigen keuze, maar vrouwen hebben mij nooit een kans gegeven. Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen. Ik ben sportief, besteedt tijd aan uiterlijke verzorging. Ik heb alle dating apps geprobeerd maar ik wordt constant afgewezen. Voor mijn gevoel hoef je maar verkeerd te ademen en je hebt je kansen verspeeld. In het echte leven heb ik ook niet het idee dat vrouwen zitten te wachten op aandacht van een man, tenzij je misschien super knap bent.
Lopen jullie tegen dezelfde problemen aan? En hoe gaan jullie hiermee om?
Ik wil dus graag daten maar als je van tevoren al wordt afgewezen weet ik niet hoe ik überhaupt ervaring kan opdoen. Ik word er moedeloos van.
Edit: op vraag hiernaar hierbij de link naar mijn Tinder profiel.
https://tinder.com/@:jongenssjdj
Shit ik ben op mijn 23e in Praag geweest, wat nu?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Om maar eens wat te noemen maar daar ga je niet heen als je pas 23 bent. Eerder rond de 30 dacht ik.
Niet met zulke armoedig ogende foto's. Hij moet echt even werk gaan maken van goede foto's.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Ga op Bumble, kreeg daar velen malen meer matches dan op Tinder
Hoe komt dat?quote:
En dat idd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:45 schreef Electric_Eye het volgende:
Ligt misschien aan mij maar ik kan me voorstellen dat het niet hebben van vrienden ook wat doet met je eenzaamheid.
Met een groepje vrienden waarmee je ook nog echt dingen onderneemt kom je vanzelf in situaties waar je vrouwen irl tegen het lijf loopt en er op af kan stappen.
Maar als je nooit naar de kroeg gaat of naar festivals of noem een andere uitgaansgelegenheid, dan zul je ze ook niet snel tegenkomen.
Mogelijk straalt dat ook een beetje op je foto’s af.
Oh, mijn zusje is ook regelmatig op stap met NMLK, erg positief, hoewel haar doel niet een relatie is, maar vooral letterlijk nieuwe mensen leren kennen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat idd.
Dus misschien een stapje terug doen en eerst een beetje mengen met mensen zonder een relatie als uitgangspunt.
Mijn vriendin heeft jaren geleden goede ervaringen gehad met deze organisatie https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/portal.php
Om mee te doen met NMLK moet je wel HBO+ opgeleid zijn, anders word je niet toegelaten. Ik vind het persoonlijk een beetje bekrompen om je kennissenkring te selecteren op opleidingsniveau.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:02 schreef Leandra het volgende:
Oh, mijn zusje is ook regelmatig op stap met NMLK, erg positief, hoewel haar doel niet een relatie is, maar vooral letterlijk nieuwe mensen leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |