SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Opzich is dit een leuke om Pastel de Grath op te reagerenquote:
oh dat snap ik wel hoorquote:Op maandag 8 juli 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet hoe jij aan meer stapjes en minder km's komt trouwens
Ben jij 10 kilo aangekomen?quote:
omdat ik dik ben? dat is niet door de pastelletjes gekomen hoorquote:Op maandag 8 juli 2024 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opzich is dit een leuke om Pastel de Grath op te reageren
Nou die meer stapjes snap ik nog wel, die minder km's is dan alleen zo raarquote:
Nou ja ik dacht dat je grapte, omdat je juist zo fit bent en veel sportquote:Op maandag 8 juli 2024 20:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik dik ben? dat is niet door de pastelletjes gekomen hoor
Teleportatie, toen je even niet keekquote:Op maandag 8 juli 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die meer stapjes snap ik nog wel, die minder km's is dan alleen zo raar
misschien is het sporten wel de grapquote:Op maandag 8 juli 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht dat je grapte, omdat je juist zo fit bent en veel sport
quote:
geloof niet dat dit goeie grappen zijn....quote:Op maandag 8 juli 2024 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat echt een schok zijn als ze straks zwanger is en stopt met muziek maken.
Ik moet meteen hier aan denkenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
THE MORE THAT YOU SAY THE LESS I KNOW
[ afbeelding ]
Taylor gaat niet zwanger worden toch.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
En dan na een tijdje een dikke comeback tour en geld stroomt weer binnen.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan maar hopen dat er niemand op loopt.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:20 schreef Ama het volgende:
Had bijna deze gekocht. Als ik ze in Berlijn weer zie dan zijn ze van mij.
[ link | afbeelding ]
nee er is een mr Kelcequote:
Regelmatigquote:
In ieder geval wel veel exen want ze heeft meerdere albums vol geschreven met liedjes voor exenquote:
Half Hollywood kent haar intiem.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In ieder geval wel veel exen want ze heeft meerdere albums vol geschreven met liedjes voor exen
Huh hoezoquote:Op maandag 8 juli 2024 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er niemand op loopt.
@EttovanBelgiequote:Op maandag 8 juli 2024 20:51 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag vloog hier een vlinder naar binnen maar heb hem daarna niet meer gezien
@EttovanBelgiequote:Op maandag 8 juli 2024 20:51 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag vloog hier een vlinder naar binnen maar heb hem daarna niet meer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |