Piastri had imo veel meer reden om pissed of teleurgesteld te zijn. Hij werd zonder pardon onder de bus gegooid door mclaren.quote:Op maandag 8 juli 2024 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Piastri was ook teleurgesteld, maar die staat toch heel anders voor de microfoon dan Lando.
Ik geloof niet dat ik Oscar heb zien huilen na Melbourne, maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook teleurgesteld dat hij zijn thuis race niet heeft gewonnen? Oh wacht...
Reed hij ook tweede in Australië?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik Oscar heb zien huilen na Melbourne, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
En op zich was dit ook al de 7de keer dat Norris niet won op Silverstone, dus je zou ook denken dat het went.
Het kan qua voorsprong wel sneller gaan doordat er nu veel teams bij elkaar zitten. In 2021 werd Max altijd minimaal tweede. Nu kan hij als het even tegenzit zomaar plek 4 of 5 zijn. Dan kan het snel gaan.quote:Op maandag 8 juli 2024 15:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
2021 was lastiger, want toen was het of Lewis of Max, dus je kon geen steken laten vallen.
Nu is het iedere keer iemand anders tot nu toe, dus dan maakt het minder uit. Dit jaar laat wel duidelijker zien dat Max er echt ver bovenuit steekt, want het is echt 4 vs 1 en toch blijft hij uitlopen.
Ja, dat is juist wat ik probeer te zeggen: Lando Norris lijkt niet goed in z'n vel te zitten, terwijl Piastri juist wel heel koelbloedig is. Ik vind dat je van een potentiële kampioen mag verwachten dat-ie in staat is zichzelf op te tillen na een teleurstelling en niet bij de pakken neer gaat zitten.quote:Op maandag 8 juli 2024 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, want het zijn verschillende karakters natuurlijk. Dat hoeft niet erg te zijn
Jij noemt het "zuur" maar daar gaat het niet om. Lando stond gewoon zowat te janken. Zo heb ik Schumacher nooit gezien, nee.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:57 schreef potjecreme het volgende:
Velen noemen hier Schumacher goat. Nee die kwam nooit zuur voor de camera.
er zit je nog iets dwars vanwege het verleden?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Reed hij ook tweede in Australië?
Maar goed, op een forum waar mensen over de zeik raken omdat een niet F1 mod hier wat dingen aanpast, hebben commentaar op het gedrag van Norris. Is goed jongens.
deletedquote:Op maandag 8 juli 2024 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij noemt het "zuur" maar daar gaat het niet om. Lando stond gewoon zowat te janken. Zo heb ik Schumacher nooit gezien, nee.
Mag iemand geen andere mening hebben ofzo, de tering, waarom meteen proberen je gelijk te halen door mensen zo weg te zetten?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:50 schreef potjecreme het volgende:
Vorige race was Piastri zuur dat zijn kwalificatie tijd werd afgepakt.
Je hebt echt geen empathisch vermogen als je niet snapt wat het winnen van Silverstone voor de Britse rijders betekent. Als je door slechte beslissingen het niet wint is behoorlijk zuur. Zo moeilijk is het toch niet. Om meteen maar Freud te gaan spelen, slaat nergens op.
Russell kwam niet heel netjes terug de baan op. Hij stak een stukje af t.o.v. Hamiltonquote:Op maandag 8 juli 2024 14:41 schreef Evenstar het volgende:
Zeg al tijden dat Norris mentaal niet sterk is en dat gedrag van Brown, Stella en Joseph het alleen maar erger maakt.
Gisteren in de race ook weer. Zowel George als Lewis schieten er even af, komen best netjes terug op de baan en eerste wat Norris doet is schreeuwen dat ze beide heel gevaarlijk de baan op kwamen. Dit soort gedrag wordt echt getriggered door Brown, Stella en Joseph die zelf al de hele tijd roepen dat iedereen fout is en de hele wereld tegen hun is.
Daarnaast kan Norris, vooral sinds zijn overwinning, niet omgaan met tegenslagen. Tuurlijk, iedere echte sportman wil altijd winnen. Max kan ook vies chagrijnig zijn als hij of zijn team iets laat liggen, maar Norris praat zich zelf echt de put in. Dat McLaren ook nog eens constant de belangrijke keuzes bij Norris blijft leggen helpt ook niet mee. Ze moeten ook meer hun eigen ding doen in plaats van constant naar andere kijken.
Max die eerder dan iedereen binnenkwam op eigen inzicht en Red Bull die er harde banden onder knalden, terwijl niemand anders daar aan had gedacht. Daar win je kampioenschappen mee.
Je hoeft geen Freud te zijn om te zien dat Norris mentaal nog niet klaar is voor een kampioensschap strijd.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:50 schreef potjecreme het volgende:
Vorige race was Piastri zuur dat zijn kwalificatie tijd werd afgepakt.
Je hebt echt geen empathisch vermogen als je niet snapt wat het winnen van Silverstone voor de Britse rijders betekent. Als je door slechte beslissingen het niet wint is behoorlijk zuur. Zo moeilijk is het toch niet. Om meteen maar Freud te gaan spelen, slaat nergens op.
Het lijkt er een beetje op dat ze echt totaal geen idee hadden wat de betere band zou zijn. Sowieso teveel overleg.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:31 schreef Tijn het volgende:
Hier de boordradio tussen Lando en z'n engineer over de bandenkeus voor de laatste stint. Dit is niet volledig Norris aan te rekenen imho, het team presenteert de opties zeer rommelig en ik begrijp niet waarom ze de nieuwe mediums niet meer hebben aangeprezen.
Het rare is dat ze er eerder in de race wel heel duidelijk over waren dat de medium de beste keus zou zijn. Waarom ze dat opeens niet meer zo zagen toen het erop aankwam begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat ze echt totaal geen idee hadden wat de betere band zou zijn. Sowieso teveel overleg.
Mijn eerlijke mening is dat het team dat niet aan Lando moet vragen, het team heeft de kennis van slijtage en de instellingen van de auto en het is over het algemeen een slecht idee om rijders te vragen welke band ze willen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:31 schreef Tijn het volgende:
Hier de boordradio tussen Lando en z'n engineer over de bandenkeus voor de laatste stint. Dit is niet volledig Norris aan te rekenen imho, het team presenteert de opties zeer rommelig en ik begrijp niet waarom ze de nieuwe mediums niet meer hebben aangeprezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |