Te laat. Ik moet hem nu laten staanquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:12Beaufort / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu
Nog 10min om je verwachting aan te passen of om je verwachting te plaatsen.
En niemand die ook maar in de buurt zatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:52 schreef MissHobje het volgende:
Er was gewoon iets van 9,8 mm regen in De Bilt gevallen
Ik had nog redelijk wat ingevuldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En niemand die ook maar in de buurt zat
Alweer 1equote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:13 schreef MissHobje het volgende:
Ahhh lekker weer eens een 1e plekkie![]()
![]()
Enne @:Starhopper @:SpeedyGJ ook van harte natuurlijk
Lekker bezigquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:13 schreef MissHobje het volgende:
Ahhh lekker weer eens een 1e plekkie![]()
![]()
Enne @:Starhopper @:SpeedyGJ ook van harte natuurlijk
Thanksquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alweer 1e. Netjes.
Volgens mij heb jij belchinezen
Thanksiequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker bezigGefeliciteerd ook aan de rest
Was een lastig dagje zo te zien
Ik ga deze kopieren! Dan ga ik mss eerste wordenquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:10 schreef MissHobje het volgende:
vrijdag 23 augustus:
1 Min. temp (graden C): 14,6
2 Max. temp (graden C): 23,1
3 Neerslag (mm): 2
4 Zon (uren): 3,3
5 Windsnelheid (m/s): 4,3
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1005,8
!! hahah slim, wel tweede dan ik had hem het eerste staanquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga deze kopieren! Dan ga ik mss eerste worden
Oei deze is na 12 uurquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
Kak...vergeten. Ben op vakantie ghehe...
1 Min. temp (graden C): 14,2
2 Max. temp (graden C): 22,8
3 Neerslag (mm): 1,8
4 Zon (uren): 3
5 Windsnelheid (m/s): 4,1
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1007
Neem maar mee, maar niet met de puntenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oei deze is na 12 uurik mag em helaas niet meenemen.
Als je wilt wil ik em wel toevoegen om te kijken welke plek je uiteindelijk eindigt
Zal ik noterenquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:54 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Neem maar mee, maar niet met de punten
Spannend!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gegevens naar actualiteit ingevuld, als dit zo blijft hebben we een nieuw record betreft laagste score
Maar goed we zullen moeten wachten tot morgen
uitslag knmi zegt ZZW ipv ZWquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Foutje gezien? Dan graag even melden, via pb/dm naar mij
Bedankt voor het melden, in het overzicht waar ik alle gegevens invul heb ik em wel ZW staan maar wordt in de uitslag op een 1 of andere manier niet meegenomen, ik pas em even handmatig aan en kijk later even waar de fout ligtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:10 schreef butz0rs het volgende:
Allemaal dicht bij elkaar
[..]
uitslag knmi zegt ZZW ipv ZW
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, in het overzicht waar ik alle gegevens invul heb ik em wel ZW staan maar wordt in de uitslag op een 1 of andere manier niet meegenomen, ik pas em even handmatig aan en kijk later even waar de fout ligt
Edit:
Uitslag aangepast en foutje inmiddels ook al ontdekt en opgelost
Dan moeten er nog 0.50 punten bij mij af en bij Frutsel erbij tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, in het overzicht waar ik alle gegevens invul heb ik em wel ZW staan maar wordt in de uitslag op een 1 of andere manier niet meegenomen, ik pas em even handmatig aan en kijk later even waar de fout ligt
Edit:
Uitslag aangepast en foutje inmiddels ook al ontdekt en opgelost
Nee in de uitslag stond ZZW ivp ZW deze heb ik aangepast.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten er nog0.50 punten bij af en bij Frutsel erbij toch
Heldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:00 schreef INViCTuS het volgende:
Wow, 1.67 is wel een beste score! Niet verwacht. Dat is bijna perfect. Maar ik doe ook maar m'n best
Tjonge. Dat kan echt niet hoor!!! Ik vind dat ik gecompenseerd moet worden voor dit leed. Met 3 punten aftrek ben ik tevredenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee in de uitslag stond ZZW ivp ZW deze heb ik aangepast.
Of wel KNMI uitslag is ZW geen ZZW
ik las het precies andersomquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee in de uitslag stond ZZW ivp ZW deze heb ik aangepast.
Of wel KNMI uitslag is ZW geen ZZW
Dan krijg je er dus punten bijquote:
Heul nietus, is toch mooi 3e plekkie ben blijquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan krijg je er dus punten bij
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heul nietus, is toch mooi 3e plekkie ben blij![]()
@:Dick_Laurent @:INViCTuS en @:Frutsel ook van harte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |