Dit klopt ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan we ontopic houden? CUL is een paar deuren verder
Klopt. Joos doet wss de finale. Want Peter had de openingswedstrijdquote:
Nee, ik vind dit een leuke discussie en praat hier graag over verder met culinaire experts @vul_maar_in en @klaasweetallesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk voor morgen, jammer van de finale maar mocht Nederland daar komen dan zal ik dat per uitzondering toch wel op Nederland kijken denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt. Joos doet wss de finale. Want Peter had de openingswedstrijd
Zolang het in de verlenging isquote:
Dat wordt episch.quote:
Nu herkent iedereen hem gewoon.quote:
Ik kan mij ook wel iets leukers voorstellen dan een wedstrijdje van Frankrijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Twee meiden van net boven de 18 in dit soort café. Gaan weg voor de halve finale begint. Het boeit ze geen eens. Cultuurbarbaren.
Nee, knuppel, dat zet 'ie straks pas op.quote:
IK ben overal een expert inquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit een leuke discussie en praat hier graag over verder met culinaire experts @:vul_maar_in en @:klaasweetalles
Spanje-Frankrijk gaat pas spannend worden als ze strafschoppen gaan nemen
Als hij straks tegen Dumfries moet, kan hij maar beter een masker opzetten denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mbappe heb je een masker op?
O nee dat is je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |