----------------------------quote:Op de foto met naakte Donald Trump in Zandvoort
ZANDVOORTEr zijn meer plekken op de tentoonstelling ‘Street Art’ in het Zandvoorts Museum die uitnodigen om er een selfie te maken. Maar deze verslaat ze allemaal: op de foto met een poedelnaakte Donald Trump!
The Emperor Has No Balls is de titel van het standbeeld. Kunstenaarscollectief Indecline zette in 2016 vijf van deze beelden bij wijze van guerrilla-kunst neer in vijf verschillende Amerikaanse steden. Trump was, net als nu opnieuw, kandidaat voor het presidentschap. Hij won de verkiezingen later dat jaar, ondanks deze weinig flatteuze beelden.
Lang heeft de naakte Trump destijds overigens niet in de openbare ruimten staan. Binnen een dag, in Cleveland zelfs binnen een uur, waren de beelden op last van lokale overheden alweer verwijderd.
Een van de exemplaren is nu dus te bewonderen in Zandvoort, als onderdeel van de tentoonstelling ‘Street Art’ die vrijdagmiddag werd geopend. Daar zal hij blijven staan tot september. Als selfie-hotspot. En foto’s maken, staat vrij.
https://www.noordhollands(...)dvoort/15463122.html
Ja idd. Er zit niet veel onder z'n gordelquote:Op zondag 7 juli 2024 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En Trump maar beschuldigen van onder de gordel
Kinderachtig hoor.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:21 schreef Starhopper het volgende:
Lang heeft de naakte Trump destijds overigens niet in de openbare ruimten staan. Binnen een dag, in Cleveland zelfs binnen een uur, waren de beelden op last van lokale overheden alweer verwijderd.
Heel kinderachtig die democraten die de wet handhaven.quote:
https://www.cleveland.com(...)ump_statue_take.htmlquote:Mecklenburg said the statue was taken away because it defied a city ordinance that prohibits leaving articles or equipment on public property.
Ik bedoel, er zijn niet eens geslachtsdelen te zien.quote:
Probeer me maar niet te Rickrollen, dan krijg je een oer Hollandse vuist tegen je gefaalde kutgezicht aan.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:01 schreef Rick-Astley het volgende:
Nederlanders met hun obsessie voor Amerika/Amerikanencoping mechanisme om maar niet onder ogen te hoeven komen in wat voor gefaald kutland ze zelf wonen.
Welk land zou ons grote voorbeeld moeten zijn? Zodat we geen 'gefaald kutland' meer zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:01 schreef Rick-Astley het volgende:
Nederlanders met hun obsessie voor Amerika/Amerikanencoping mechanisme om maar niet onder ogen te hoeven komen in wat voor gefaald kutland ze zelf wonen.
Ik kan me nog een lucky tv aflevering herinneren waar een poedelnaakte Beatrix te zien was, inclusief rimpelige hangtieten. Daar werd gewoon om gelachen. Laten we dit niet groter maken dan het is.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is geestig natuurlijk, maar ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als Kaag, Lahlah, Schoof of Wilders als onderdeel van een kunstproject naakt worden afgebeeld. Ik denk niet dat het getolereerd zou worden.
Oh we hebben gefaald?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:01 schreef Rick-Astley het volgende:
Duitsland, vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Welk land zou ons grote voorbeeld moeten zijn? Zodat we geen 'gefaald kutland' meer zijn.
Ow 😄, beetje majesteitsschennis erbij, uitstekend.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:53 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik kan me nog een lucky tv aflevering herinneren waar een poedelnaakte Beatrix te zien was, inclusief rimpelige hangtieten. Daar werd gewoon om gelachen. Laten we dit niet groter maken dan het is.
Op welke punten doen wij het veel minder dan Duitsland en wat doet Duitsland daarin anders dan wij?quote:
Ik zie vooral iets Amerikaans dat gekrompen isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |