misschien 22 a 23 meer is het niet... storm in een glas water johquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:48 schreef Paul het volgende:
32 graden in Den Dolder bij mijn en @:misshobje in ieder gevalop het moment
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik snap niet dat het KNMI geen weeralarm afgeeft op basis van de kaarten. Code rood is van toepassing.
Wognum meldt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd.
In Westfriesland zou er wel niks gebeuren
Code oranje is wel genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik snap niet dat het KNMI geen weeralarm afgeeft op basis van de kaarten. Code rood is van toepassing.
Je opmerking is gewoon lachwekkend. Waar zijn jouw argumenten?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:38 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Met zo'n reactie kan ik niks. Argumenten graag of niet reageren.
hoop het nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd.
In Westfriesland zou er wel niks gebeuren
Ostgewitter ver in augustus is beter voor ons makker.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wognum meldt.
Meestal lossen de buien op vlak voordat ze hier zijn idd. Maar toch maar even buiten de boel wat beschut gezet
Code rood komt vaak vlak van te voren toch? Code oranje zie ik dan ook ook als attenderen op een mogelijk code rood.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Code rood kan gewoon al uitgegeven worden, daar is geen lijstje met standaarden voor anders dan dat code oranje al uitgeven moet zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Code rood komt vaak vlak van te voren toch? Code oranje zie ik dan ook ook als attenderen op een mogelijk code rood.
Kan ook heel plaatselijk zijn natuurlijk.
zeker, dit moet donkerrood zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |