Peanuts.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We gaan er as we speak aan. We branden weg.
Je hoopt zeker op bliksem?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb het doek van het zwembad afgehaald en nu dobbert vrouwlief erin. Straks de kleine nog even. Ik blijf lekker binnen met dit klote weer.
Water was wel best fris nog, ze heeft de verwarming kort aangezet
Ik heb het beetje koudquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zwengel met de piemel voor de airco.
Ik sta liever een uurtje in zo'n fikse onweersbui dan in deze verzengende hitte. Dan heb ik in ieder geval nog kans om te overleven.quote:
Niet zo huilen. Je riep net nog dat je een zwembad hebt met koud water. Ga daar dan in liggen met je kadaver.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op koeler weer. Wat is dit voor ellende waar je weer niks in kunt doen.
Maar de vrouw heeft dat water dus opgewarmd, zodat ze er zelf in kan liggen (met excuus dat moet voor de kleine).. ja dan ben ik uitgeluldquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet zo huilen. Je riep net nog dat je een zwembad hebt met koud water. Ga daar dan in liggen met je kadaver.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik zet net een donkerrood gebied op uienradar verschijnen
Als je je druk maakt, hebt je het veel heter.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Benieuwd iig hoe intens het wordt vanavond..
quote:
Straks niet meer.quote:
Ik zit bij de airco en maak me niet druk joh.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als je je druk maakt, hebt je het veel heter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |