"Als hij maar lief is"quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Vrouwen willen eerst je bankrekening zien, daarna de rest.
Dus hetzelfde effect als bij wel/geen schaamlip correctie?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Piemels zijn lelijk. Zeker die onbesneden sharpei’s
Nee. Vind het zelfs anti geil.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:55 schreef Eilatan het volgende:
Zijn bij mannen de tepels ook gevoelig? Worden jullie mannen geil als iemand aan jullie tepels zit?
Dat verschilt per man.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:55 schreef Eilatan het volgende:
Zijn bij mannen de tepels ook gevoelig? Worden jullie mannen geil als iemand aan jullie tepels zit?
...hartslag?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:59 schreef GM78 het volgende:
Een gat en een hartslag is voor veel mannen voldoende.
Paar jaar geleden is er zelfs een vrouw die in coma lag zwanger geraakt.
In die zin hoeft de vrouw in kwestie dus niet eens bij bewustzijn te zijn![]()
Vrouwen hebben over het algemeen net iets meer nodig om opgewonden te raken
Vooral ook de reactie op penissen, toch moet iemand ooit succes gehad hebben met een dickpic, het kan niet zo veel mannen dit doen en nooit iemand succes heeft!quote:Op donderdag 12 september 2024 17:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
Mannen overschatten hun penis ook enorm.
Dat zal dan een dickpic zijn geweest met een 24-karaats diamanten eikelpiercing eropquote:Op maandag 25 november 2024 15:03 schreef verbijstering het volgende:
Mannen zijn visueler ingesteld, vrouwen zijn gevoeliger voor een spannend (audio)verhaal waarbij ze het zelf erbij fantaseren. Leer spannende verhalen schrijven - tip!
[..]
Vooral ook de reactie op penissen, toch moet iemand ooit succes gehad hebben met een dickpic, het kan niet zo veel mannen dit doen en nooit iemand succes heeft!
Idemquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef mermari het volgende:
Leuk om dit zo te lezen. Een willekeurige dickpic hoef ik niet te ontvangen. Maar in een relatie of van een date kan ik wel waarderen
Haha, gelukkig ben ik niet de enige. Je kan hiermee mooi de seksuele spanning opbouwen. En ik zorg uiteraard dat het geen eenrichtingsverkeer is. Wat dar betreft klopt de titel van dit topic welquote:
Veel mensen hebben het soms niet eesn door als het eenrichtings verkeer isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:19 schreef mermari het volgende:
[..]
Haha, gelukkig ben ik niet de enige. Je kan hiermee mooi de seksuele spanning opbouwen. En ik zorg uiteraard dat het geen eenrichtingsverkeer is. Wat dar betreft klopt de titel van dit topic wel
Heeft ooit een vrouw gevraagd waarom mannen dit doen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:30 schreef mermari het volgende:
Haha klopt, kreeg er laatst ook één vanuit het niets. Hij dacht ook dat ik het leuk zou vinden maar moet dan wel in de stemming zijn.
Heeey ik heb ook een besneden piemel hahaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Piemels zijn lelijk. Zeker die onbesneden sharpei’s
Maar niet a la carte… Uiteindelijk gaat het toch om de persoon die eraan vastzit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Heeey ik heb ook een besneden piemel haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |