Tepels specifiek niet nee. Dat doet mij echt niets. Maar heel intiem knuffelen helpt wel degelijk mee bij het geil worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:55 schreef Eilatan het volgende:
Zijn bij mannen de tepels ook gevoelig? Worden jullie mannen geil als iemand aan jullie tepels zit?
Mwoh, ik kan er best van in de stemming raken 🫠quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef Mulle het volgende:
Ik vraag mij dit af?
Als ik een vrouw zie met harde noppen is het eerste wat ik denk: daar wil ik aanzitten en er meer van zien!
Maar als een vrouw een stijve lul ziet wil ze er helemaal niets mee, tenzij de setting juist is
Hoe zit dit in elkaar ? Waarom is er zo’n groot verschil tussen mannen en vrouwen?
En als de voorhuid gewoon helemaal achter de eikel zit, zoals het hoort? Dan zie je toch amper verschil?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Piemels zijn lelijk. Zeker die onbesneden sharpei’s
Mwah, hetzelfde idee maar je ziet het nog wel. Het ziet er gewoon raar uit als je het een of het ander gewend bent vind ik. Onbeschermde eikel kan ook wel verschillen van eentje waar altijd een voorhuid overheen zit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:44 schreef matigeuser het volgende:
[..]
En als de voorhuid gewoon helemaal achter de eikel zit, zoals het hoort? Dan zie je toch amper verschil?
Nee, afblijven.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:55 schreef Eilatan het volgende:
Zijn bij mannen de tepels ook gevoelig? Worden jullie mannen geil als iemand aan jullie tepels zit?
Nou, ik dacht eerder dat users die hier niet opgewonden van raken een beetje heel erg gay zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:20 schreef Regilio_ het volgende:
Stijve tepels bij een vrouw al opwindend vinden, moet wel een troll zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stijve tepels die je ogen uit kunnen steken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik dacht eerder dat users die hier niet opgewonden van raken een beetje heel erg gay zijn
Priemend & prijkend ventquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stijve tepels die je ogen uit kunnen steken.
Zoals het hoort.quote:
Die zijn wel echt lelijk jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:26 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Mwah, hetzelfde idee maar je ziet het nog wel. Het ziet er gewoon raar uit als je het een of het ander gewend bent vind ik. Onbeschermde eikel kan ook wel verschillen van eentje waar altijd een voorhuid overheen zit.
Blijkbaar weet je niet wat dat kan betekenenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:20 schreef Regilio_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Val je op mannen of zo?quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:20 schreef Regilio_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vaker helemaal nietsquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je niet wat dat kan betekenen
Vagina's zijn ook lelijk, daarom noemen ze het ook 'bumping uglies'quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Daarom zeg ik:kunnenquote:
Egel met een open rugquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vagina's zijn ook lelijk, daarom noemen ze het ook 'bumping uglies'
Nou, nou.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:kunnen![]()
En in het brein van de hetero man is dat al genoeg
Ik had laatst een date met een meid die ze los in de kooi had hangenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:00 schreef j669 het volgende:
[..]
Tepels specifiek niet nee. Dat doet mij echt niets. Maar heel intiem knuffelen helpt wel degelijk mee bij het geil worden.
Vrouwen willen eerst je bankrekening zien, daarna de rest.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef Mulle het volgende:
Ik vraag mij dit af?
Als ik een vrouw zie met harde noppen is het eerste wat ik denk: daar wil ik aanzitten en er meer van zien!
Maar als een vrouw een stijve lul ziet wil ze er helemaal niets mee, tenzij de setting juist is
Hoe zit dit in elkaar ? Waarom is er zo’n groot verschil tussen mannen en vrouwen?
tijdens de daad bij knijpen wel, op ieder ander momeent is er niets mee te beleven.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:55 schreef Eilatan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |