Dat is zeker leuk nieuws.quote:
Dit klinkt prima.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heel veel alcohol en de rest van de week vrijnemen? Of heb jij een beter voorstel?
Weekend is altijd fijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:57 schreef Tegan het volgende:
Als we morgen al vrij zijn dan hebben we technisch gezien al weekend.
Bikini met een regenjasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 07:44 schreef Tegan het volgende:
Hoe moet ik me nu kleden op 28 graden én onweer.
Hier vanaf 17:00quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:01 schreef gianni61 het volgende:
regen komt hier zo te zien pas vanaf 21:00. dus jas maar thuis gelaten
Ook daar wordt het warmquote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier vanaf 17:00.
Ik had toch maar in bed moeten blijven liggen.
Zorgen dat je dan aan iets zwaars vastgeketend bentquote:
Ehm, ik ben het zware?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zorgen dat je dan aan iets zwaars vastgeketend bent
Gezien je drukke weekend zou ik iets pakken waar je niet al te veel voor hoeft na te denken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grote vraag is wat ga ik vandaag doen...
Teveel opties en te weinig motivatie
Ik heb me opgesloten met een lekker borduursel waar ik blij van wordquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien je drukke weekend zou ik iets pakken waar je niet al te veel voor hoeft na te denken.De handen bezig houden terwijl je de druk mentaal lekker laag houdt, zeg maar.
Echt opgesloten?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb me opgesloten met een lekker borduursel waar ik blij van word
Dank je wel voor meedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |