Waarschijnlijk niet nee.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof Spanje van Frankrijk gaat winnen. Deschampsballgenot.
Eh, het gaat over ontzettend lelijk voetbal spelen... Deschamps kan twee wereldelftallen opstellen en speelt nog steeds reactievoetbal. Daar is niks gelul aan.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is ontzettende bias en statistisch bewezen gelul.
Maar je verliest er ook niet van.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
Maar van Frankrijk win je ook niet in de finale.
Zwaar underrated door iedereenquote:Op zondag 7 juli 2024 12:05 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Die van de Ven vind ik zo'n imposante speler he![]()
Alle selectiespelers van Engeland spelen bij hun teams zo ongeveer onder een trainer die met hyperaanvallende tactieken te werk gaan in de Premier League. Tot de millimeter uitgedokterde hyperaanvalsplannen, pressing, halfspaces, gegenpressing, alles. Dan is het ronduit bizar dat Southgate besluit om het volledig tegenovergestelde te doen van wat al die spelers gewend zijn. Het is alsof je een geweldig gelikte mountainbike in je schuur hebt staan en die alleen gebruikt om op een parkeerplaats, met een helmpje op, te fietsen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:59 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Eh, het gaat over ontzettend lelijk voetbal spelen... Deschamps kan twee wereldelftallen opstellen en speelt nog steeds reactievoetbal. Daar is niks gelul aan.
TL:DR?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alle selectiespelers van Engeland spelen bij hun teams zo ongeveer onder een trainer die met hyperaanvallende tactieken te werk gaan in de Premier League. Tot de millimeter uitgedokterde hyperaanvalsplannen, pressing, halfspaces, gegenpressing, alles. Dan is het ronduit bizar dat Southgate besluit om het volledig tegenovergestelde te doen van wat al die spelers gewend zijn. Het is alsof je een geweldig gelikte mountainbike in je schuur hebt staan en die alleen gebruikt om op een parkeerplaats, met een helmpje op, te fietsen.
Als je dieper naar Frankrijk kijkt, doet Deschamps eigenlijk geen bizar rare dingen met zijn selectie. Bijna alle spelers spelen, speelden of maakten faam in een reactief voetbalsysteem. Het is niet mijn cup of tea, maar Deschamps kiest er niet voor om spelers iets totaal anders te laten doen dan ze gewend zijn. Dat het verder afschuwelijk voetbal is, ben ik met je eens. Maar laten we niet doen alsof Deschamps zijn selectie groot onrecht aandoet zoals Southgate het wel doet.
Daarnaast, tot voor de kwartfinales:
Aanrakingen in het strafschopgebied van de tegenstander
Frankrijk 142
Portugal 128
Spanje 124
Nederland 119
Duitsland 113
Engeland 90
Zwitserland 75
Turkije 71
Totaal aantal schoten per 90 minuten
Spanje 20,5
Duitsland 17,5
Frankrijk 16,5
Portugal 16,6
Nederland 15,8
Engeland 10,4
Zwitserland 11,5
Turkije 14,3
Dat klopt, ik denk al een tijdje dat WE weer een finale gaan verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
Maar van Frankrijk win je ook niet in de finale.
Laat het dan ook maar gewoon kansloos zijn en niet met penalty's ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt, ik denk al een tijdje dat WE weer een finale gaan verliezen.
Dat ze de halve finale halen vind ik al bijzonder met deze kapsalon generatie en dan bedoel ik niet de favoriete snack van m'n vriend @onlogisch maar gewoon dat die gasten zo druk zijn met hun uiterlijk, erger dan wijven.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt, ik denk al een tijdje dat WE weer een finale gaan verliezen.
Leuk dat je weer terug bentquote:Op zondag 7 juli 2024 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat het dan ook maar gewoon kansloos zijn en niet met penalty's ofzo.
Dat is niet goed voor je hart.
Ook niet mijn kopje thee maar is dat niet bij alle voetballers? Je moet die Belgjes eens zien. Bakajoekoe had speciaal een styler (of hoe noem je dat) ingehuurd voor zijn aankomst bij de Rode Duivels. (lol)quote:Op zondag 7 juli 2024 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ze de halve finale halen vind ik al bijzonder met deze kapsalon generatie en dan bedoel ik niet de favoriete snack van m'n vriend @:onlogisch maar gewoon dat die gasten zo druk zijn met hun uiterlijk, erger dan wijven.
Hoe die Engelsen zich weer naar een halve finale hebben geglibberd is ook gewoon walgelijk. Nederland heeft zeker z'n tekortkomingen maar die scoren in elk geval heel wat meer en brengen ook leukere wedstrijden.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat het dan ook maar gewoon kansloos zijn en niet met penalty's ofzo.
Dat is niet goed voor je hart.
Spanje heb ik echt van genoten. Zou alleen saai zijn omdat ik die al bewust drie eindtoernooien heb zien winnen.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe die Engelsen zich weer naar een halve finale hebben geglibberd is ook gewoon walgelijk. Nederland heeft zeker z'n tekortkomingen maar die scoren in elk geval heel wat meer en brengen ook leukere wedstrijden.
Als Nederland geen kampioen wordt, dan maar Spanje.
Dit. Beetje doen allemaal alsof ze de Turk der Turken zijn... Behalve dat merendeel gewoon hier geboren is, alleen in Turkije op vakantie is geweest en door de local Turken daar ook gewoon als 'buitenlander' gezien worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:05 schreef KingRoland het volgende:
Dit voelt goed. Lekker voor die stinkturken. Lekker huilen bij hun moeder met snor.
Klopt, is niet alleen bij de nederlanders zo maar daarom niet minder absurd, vind ik dan.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook niet mijn kopje thee maar is dat niet bij alle voetballers? Je moet die Belgjes eens zien. Bakajoekoe had speciaal een styler (of hoe noem je dat) ingehuurd voor zijn aankomst bij de Rode Duivels. (lol)
Ik zing hup holland hupquote:Op zondag 7 juli 2024 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ze de halve finale halen vind ik al bijzonder met deze kapsalon generatie en dan bedoel ik niet de favoriete snack van m'n vriend @:onlogisch maar gewoon dat die gasten zo druk zijn met hun uiterlijk, erger dan wijven.
Engeland gisteren was echt oogaids, keek op de BBC en het leken wel noord koreanen in de rust, Lineker en de rest, het was allemaal geweldigquote:
Dit wordt woensdag tergende oogaids.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engeland gisteren was echt oogaids, keek op de BBC en het leken wel noord koreanen in de rust, Lineker en de rest, het was allemaal geweldig
Zelfs Lineker ja?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engeland gisteren was echt oogaids, keek op de BBC en het leken wel noord koreanen in de rust, Lineker en de rest, het was allemaal geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |