abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214195315
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:08 schreef Discombobulate het volgende:
Gaan we van Engeland winnen of is het bij voorbaat al een verloren zaak?
50-50, de Engelsen laten ook maar weinig zien dit toernooi.
Цой жив
pi_214195326
E
quote:
Dit Engeland ligt ons volgens mij wel. Spelen geen super compact counter voetbal zoals Turkije en geen full-gas gegenpressing voetbal zoals Oostenrijk.
pi_214195344
quote:
Tegen Spanje of Frankrijk was het een lastigere verhaal geworden denk ik.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_214195391
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Tegen Spanje of Frankrijk was het een lastigere verhaal geworden denk ik.
Dat wordt 'm sowieso niet, bijna wel zeker, maar ik heb Engeland nog niet echt gevolgd, maar moet te doen zijn dus.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214195394
quote:
Yep!
En Nederland-Spanje gaat de finale
worden
  zondag 7 juli 2024 @ 11:17:04 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214195397
Bergwijn out, Malen in. Denk niet dat Koeman Dumfries gaat slachtofferen tegen de Engelsen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 juli 2024 @ 11:18:44 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214195411
quote:
Totaal niet bij voorbaat een verloren zaak. Als een Slowakije er bijna van kan winnen, of een Spanje maar met moeite van een Albanië of Georgië kan winnen, zijn dit soort wedstrijden natuurlijk al helemaal volledig open :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 7 juli 2024 @ 11:19:59 #283
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214195431
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ben jonger dan 75 dus erger me daar niet zo aan.
Qua gehoorbeschadiging zal je er vermoedelijk weinig van af zitten maar desondanks is niet iedereen groot fan van ‘kijk ons zo luidruchtig mogelijk zijn’-acts.

Precies de reden dat ik altijd dankbaar ben dat trommels, toeters en luidsprekers in de Kuip niet de norm zijn.
Makkelijk eerste
  zondag 7 juli 2024 @ 11:22:44 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214195451
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Qua gehoorbeschadiging zal je er vermoedelijk weinig van af zitten maar desondanks is niet iedereen groot fan van ‘kijk ons zo luidruchtig mogelijk zijn’-acts.

Precies de reden dat ik altijd dankbaar ben dat trommels, toeters en luidsprekers in de Kuip niet de norm zijn.
Ik ben een groot voorstander van de leef en laten leven act zolang men er geen teringzooi van maakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214195458
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:11 schreef Scorpie het volgende:
E
[..]
Dit Engeland ligt ons volgens mij wel. Spelen geen super compact counter voetbal zoals Turkije en geen full-gas gegenpressing voetbal zoals Oostenrijk.
Hm je weet het nooit, Ik dacht dat het tegen Turkije die ontzettend veel geluk hadden tegen Oostenrijk en met de schorsingen die ze hadden het ook wel makkelijker zou gaan. Dat Engeland tot dusver niets heeft laten zien verbaasd mij ook. Onbegrijpelijk.
  zondag 7 juli 2024 @ 11:23:43 #286
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214195459
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Klopt, maar Dumfries speelt gewoon ontzettend kut. Malen/Frimpong of Frimpong/Geert zijn imo de meest logische combinaties.
Dumfries was echt ongekend matig ja. Die corner die hij weggaf. Wat een lul. Reijnders overtuigt ook absoluut niet en Xavi was de eerste helft verschrikkelijk.
  zondag 7 juli 2024 @ 11:38:01 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_214195567
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:23 schreef fetX het volgende:

[..]
Dumfries was echt ongekend matig ja. Die corner die hij weggaf. Wat een lul. Reijnders overtuigt ook absoluut niet en Xavi was de eerste helft verschrikkelijk.
Xavi gaat ook niet veel uitrichten tegen Engeland. Hij heeft talent maar denkt teveel na waardoor hij zich vastloopt.

Reijnders vond ik de eerste wedstrijden dit EK wel beter. Maar hij is ook geen wereldtopper nee.
Oh.
  zondag 7 juli 2024 @ 11:38:22 #288
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214195572
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:23 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja, ik spreek dus op basis van een samenvatting en de eerdere wedstrijden omdat ik gisteren moest missen, weekendje met de schoonouders genot. Maar ik vind het altijd gek om niet uitzonderlijke spelers heilig te verklaren in interlandvoetbal, omdat Dumfries toevalligerwijs twee keer piekte op een eindtoernooi is geen enkele garantie dat hij het nu weer laat zien. Natuurlijk ligt het genuanceerder en is Dumfries vaker goed geweest dan dat maar hij is vrij duidelijk je slechtste speler dit toernooi, grijp dan eens in.
Makkelijk eerste
  zondag 7 juli 2024 @ 11:43:42 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_214195622
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, ik spreek dus op basis van een samenvatting en de eerdere wedstrijden omdat ik gisteren moest missen, weekendje met de schoonouders genot. Maar ik vind het altijd gek om niet uitzonderlijke spelers heilig te verklaren in interlandvoetbal, omdat Dumfries toevalligerwijs twee keer piekte op een eindtoernooi is geen enkele garantie dat hij het nu weer laat zien. Natuurlijk ligt het genuanceerder en is Dumfries vaker goed geweest dan dat maar hij is vrij duidelijk je slechtste speler dit toernooi, grijp dan eens in.
Ik ben absoluut geen fan van Dumfries maar hij weet wel wat teweeg te brengen met zijn doorzettingsvermogen en chaos naar voren.

Maarja een goede voorzet geven lukt zelden inderdaad. Hoop wel dat volgend eindtoernooi er iemand anders staat.
Oh.
  zondag 7 juli 2024 @ 11:45:05 #290
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_214195634
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maarja een goede voorzet geven lukt zelden inderdaad.
Mert Muldur is het hier niet mee eens
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_214195666
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat wordt 'm sowieso niet, bijna wel zeker, maar ik heb Engeland nog niet echt gevolgd, maar moet te doen zijn dus.
Frankrijk heb je in de poule gewoon op 0-0 gehouden. Dus daar ben je ook niet kansloos tegen. Spanje wordt lastiger, maar finales zijn altijd wedstrijden op zich.
zie email 27 oktober
pi_214195668
Volgens de Turkse media hebben we gewonnen dankzij de scheidsrechter. :')

Trots en boosheid in Turkije
Turkse media laten vooral weten trots te zijn op de prestaties van de nationale ploeg dit EK. Ook wordt een incident van Xavi Simons in de eerste helft veel aangehaald. De aanvaller ging op de enkel van Mert Müldür staan, maar de Franse scheidsrechter Clément Turpin hield het bij een gele kaart.

"Schandalige beslissing van de scheidsrechter! Iedereen vond het rood, maar er verscheen een gele kaart", schrijft bijvoorbeeld Fanatik. Ook Fotomac begrijpt de beslissing van Turpin niet. "Turkije kon niet winnen met deze scheidsrechter. Het duel is beslist door de arbitrage."
Meer
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_214195672
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:48 schreef schommelstoel het volgende:

Turkse media laten vooral weten trots te zijn op de prestaties van de nationale ploeg dit EK. Ook wordt een incident van Xavi Simons in de eerste helft veel aangehaald. De aanvaller ging op de enkel van Mert Müldür staan, maar de Franse scheidsrechter Clément Turpin hield het bij een gele kaart.

"Schandalige beslissing van de scheidsrechter! Iedereen vond het rood, maar er verscheen een gele kaart", schrijft bijvoorbeeld Fanatik. Ook Fotomac begrijpt de beslissing van Turpin niet. "Turkije kon niet winnen met deze scheidsrechter. Het duel is beslist door de arbitrage."
Meer
Hahaha
Mja
  zondag 7 juli 2024 @ 11:50:04 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214195675
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 07:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh we gaan gewoon artikeltjes knippen en plakken omdat je niet zelf je mening kan vormen blijkbaar

Vond Van Dijk zich prima staande houden tegen voornamelijk een uitstekende Yilmaz en dat met zelfs geel op zak. Deed geen hele domme dingen, stabiel. Heeft slechtere potten gespeeld dit toernooi. Een 6,5 :)

De enige die ik eigenlijk echt weer heel matig vond was Dumfries. Liep weer constant zijn rechtsbuiten in de weg de hele eerste helft, voortdurend balverlies, maarja dan geeft hij weer een hele matige voorzet af die tot goal wordt gepromoveerd en heeft de bondscoach het weer over hem als speler met EEN GROOT HART. Snap dat echt niet meer bij hem.
Ik vond Bergwijn ook niet best.
  zondag 7 juli 2024 @ 11:52:03 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_214195691
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Frankrijk heb je in de poule gewoon op 0-0 gehouden. Dus daar ben je ook niet kansloos tegen. Spanje wordt lastiger, maar finales zijn altijd wedstrijden op zich.
Tegenwoordig kan Nederland geen karatetrappen meer uitdelen in de finale tegen Spanje.

Ik denk echt dat we er tegen hun met 3-0 af gaan. Maar goed hopelijk weet Nederland wel Engeland af te stoppen in elk geval.
Oh.
pi_214195693
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 02:13 schreef Toby56 het volgende:
Ik struin het internet wat af en ja, er is begrijpelijke boosheid in Turkije over de overtreding van Simons, die met geel werd bestraft. Gek genoeg worden dergelijke overtredingen tamelijk vaak matig bestraft of genegeerd dit toernooi, met gisteren Spanje-Duitsland als dieptepunt.

Verder vond men dit vaak een geweldig leuke pot voetbal; en dat was ook al de reactie na Polen - NL, NL - Oostenrijk en NL - Roemenië. Op ESPN zei een Britse commentator (Craig Burley, Schotland): "de enige strontvervelende wedstrijden tot nu toe zijn die met Engeland en Frankrijk."

Toch leuk om wat meer objectieve meningen te horen.
Nederland speelt niet de pannen van het dak, er is geen leider en echte creativiteit wordt gemist, maar de meeste wedstrijden met Oranje worden door neutrale kijkers zeer amusant en aantrekkelijk gevonden. Dat is dan toch weer een positief punt.
(Naast de plaatsing voor de halve finales uiteraard.)
Ik denk dat het voornamelijk relatief gezien amusant en aantrekkelijk gevonden wordt. De landen die willen voetballen dit toernooi zijn zwaar in de minderheid. Ploegjes die er dan wel wat van proberen te maken (ook al is het nog zo slecht) is dan een verademing.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_214195695
Alsof een halve finale voor Nederland al niet mooi was, wil ik zo graag Southgateball verslaan. Je hebt buikkrampen, je hebt ontstekingen, je hebt gezwellen en je hebt serieuze tumoren qua voetbalstijlen. Southgateball behoort tot het ernstigste spectrum.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 juli 2024 @ 11:52:50 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_214195699
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:48 schreef schommelstoel het volgende:

Meer
Man als er één land is waar de scheidsrechters mega dom en partijdig zijn ... Ja, had best rood kunnen zijn voor Xavi, maar Turpin heeft het allemaal goed onder controle weten te houden en was consequent met kaarten etc.

Turkije heeft gewoon verloren door dom en bang spel in de tweede helft. Misschien moeten ze niet 5 wedstrijden zonder spits spelen, zou ook helpen _O-

Wel jammer dat er nu echt geen landen meer over zijn die leuk voetbal spelen. Spanje, Nederland, Frankrijk en Engeland spelen allemaal behoorlijk zaaddodend voetbal zonder passie. Misschien wel in voordeel van Nederland.
pi_214195709
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alsof een halve finale voor Nederland al niet mooi was, wil ik zo graag Southgateball verslaan. Je hebt buikkrampen, je hebt ontstekingen, je hebt gezwellen en je hebt serieuze tumoren qua voetbalstijlen. Southgateball behoort tot het ernstigste spectrum.
Ik vind Deschamps nog een tikkeltje erger :P
pi_214195714
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]
Ik vind Deschamps nog een tikkeltje erger :P
Dit is ontzettende bias en statistisch bewezen gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')