Het is dan ook 2-1quote:
Al besprokenquote:
Ze hebben ook gewoon daadwerkelijk bijna geen enkel fatsoenlijk alternatief.quote:
Zou nog eerder met een valse spits spelen dan met Morataquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon daadwerkelijk bijna geen enkel fatsoenlijk alternatief.
De WK-versie is sowieso flink wat beter, vorige EK was ook niet veelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mbappé-EK2024 is toch wel eigenaardig.
Mbappe zet tegenwoordig alleen nog maar druk op het toilet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:33 schreef hhh38 het volgende:
Frankrijk dat nog steeds nauwelijks druk zet.
Volgens mij hebben ze dat soort spelers ook niet echt, maar daarvoor schakel ik @Alaphilippe_ in.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou nog eerder met een valse spits spelen dan met Morata
Olmo en Oyarzabal hebben ze daar volgens mijn wel eens uitgeprobeerd. Ferran heeft het ook wel eens bij Barça gedaan dácht ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat soort spelers ook niet echt, maar daarvoor schakel ik @:alaphilippe_ in.
Dacht inderdaad aan Ferran bij Bearcaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Olmo en Oyarzabal hebben ze daar volgens mijn wel eens uitgeprobeerd. Ferran heeft het ook wel eens bij Barça gedaan dácht ik.
Oyarzabal is een schim van zichzelf na al die knieblessures, dat helpt dan ook weer niet echt mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Olmo en Oyarzabal hebben ze daar volgens mijn wel eens uitgeprobeerd. Ferran heeft het ook wel eens bij Barça gedaan dácht ik.
Die wil fit zijn bij z'n presentatie op dinsdag.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef Steven184 het volgende:
Mappen heeft ook geen zin om ook maar iets te doen hé?
Ik vind het lastig te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef Steven184 het volgende:
Mappen heeft ook geen zin om ook maar iets te doen hé?
Cucurella niet echt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zoals heel Spanje. Enorm genieten van dit team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |