Nee. En ik kijk sowieso niet naar die idioot.quote:
Die hebben het lek nog niet boven en slagen er telkens in om van naaste achtervolger af te glijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:01 schreef Montov het volgende:
Het grootste deel van RPM video gaat over Ferrari.
Klopt, zei SAI tijdens de interviews.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:15 schreef Starflyer het volgende:
Ze schijnen teruggegaan te zijn naar de Imola spec omdat ze sinds Monaco alleen maar achteruit gegaan zijn.
Vanochtend al gezienquote:
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef THEFXR het volgende:
Even wat later gekeken.
1) Per zijn positie lijkt mij wat zwakker geworden.
2) Lewis ligt s'avonds wakker van zijn Ferrari contract, nu die merc als de brandweer gaat.
3) gezien de grote stap die de merc heeft gemaakt weet ik niet zekker of die auto 100% legaal is.
Denk dat Ferrari ook al een tijdje wakker ligt en niet alleen omdat ze Lewis hebben gecontracteerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef THEFXR het volgende:
Even wat later gekeken.
1) Per zijn positie lijkt mij wat zwakker geworden.
2) Lewis ligt s'avonds wakker van zijn Ferrari contract, nu die merc als de brandweer gaat.
3) gezien de grote stap die de merc heeft gemaakt weet ik niet zekker of die auto 100% legaal is.
Kom op zeg. Hier hebben Max en Jos zelf voor gekozen.quote:Op zondag 7 juli 2024 01:11 schreef Red_85 het volgende:
Perez... dat kan echt niet meer hoor. Bezweken onder de druk vorig naar en nu apathisch.
Max staat er alleen voor.
Eén ding weten we wel zeker en dat is dat RBR via illegale budget-overschrijdingen in het verleden deze auto heeft onwikkeldquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef THEFXR het volgende:
Even wat later gekeken.
hebben ze ook straf voor gekregenquote:Op zondag 7 juli 2024 09:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eén ding weten we wel zeker en dat is dat RBR via illegale budget-overschrijdingen in het verleden deze auto heeft onwikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |