Zomer 2024!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Eindelijk zon hier en ook geen harde woei meer.
Dit keer zou ik het niet weten. Engeland speelt denk ik wel beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Engeland of Zwitserland onze volgende horde?
Heel de dag harde woei en vlagen met regen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Eindelijk zon hier en ook geen harde woei meer.
Vind het eerste geloofwaardigerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Normaal mag ik van mijn begeleider pas om 20u op internet. Maar hij is dronken voetbal aan kijken![]()
Nee, ben normaal gewoon beetje druk overdag.
Veel goals in 1 helft.quote:
Ben je net wakker?quote:
Serieus maat, ik hoop het echt. 3 dagen zomer gehad en we zitten al poosje in Juli. Is om te janken het weer.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind het eerste geloofwaardiger
O, ik dacht dat SBE het over voetbal had.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus maat, ik hoop het echt. 3 dagen zomer gehad en we zitten al poosje in Juli. Is om te janken het weer.
Je was er de hele nacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee jij? Heb er al weer een dag opzitten man. Vermoeiend wel.
Kon alle kanten op die opmerkingquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik dacht dat SBE het over voetbal had.
Ik zag je geflirt heus wel.quote:
Out en open.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was dus echt niet heel geniepig dus
Hoeft niet hoor,ik las met plezier mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow zal de volgende keer discreter proberen te zijn kanjer
Moet eerlijk zeggen, het boeide me dit keer helemaal niks het EK. Maar langzaamaan begint het toch te leven, dus FORZA ORANJEquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok,dus ben je wakker genoeg om Nederland te zien winnen
Dat is afwachten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok,dus ben je wakker genoeg om Nederland te zien winnen
Hij probeert tussen ons in te komen koekiemonster.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Liep hij met een ander te flirten?
Hij is nogal een charmeur.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Liep hij met een ander te flirten?
Word 3-2 denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen, het boeide me dit keer helemaal niks het EK. Maar langzaamaan begint het toch te leven, dus FORZA ORANJE![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |