Je weet zeker dat jij niet die kennis bent?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:57 schreef InsomniaCoins het volgende:
Een kennis van mij is dol op Thaise vrouwen, zij behandelen hem zoals het hoort, de man is koning.
Uiteindelijk heeft hij er 1 naar Nederland gehaald, zijn al pak 'm beet 6 jaar samen als het niet langer is.
Is hij in aller waarschijnlijkheid getrouwd of heeft hij een geregistreerd partnerschap?
Zijn er Thaise vrouwen die hierheen komen die op een andere manier 'Nederlander' kunnen worden? Dmv de ene na de andere tijdelijke verblijfsvergunning en dan uiteindelijk na 5 jaar een verblijfsvergunning onbepaalde tijd kunnen krijgen?
Ik denk namelijk dat geen enkele Thaise vrouw hier in Nederland wil zitten zonder de zekerheid van een huwelijk of geregistreerd partnerschap. Maar ik heb geen enkele ervaring met die cultuur. (Op de hete olie massages na dan)
Ik probeer het mysterie op te lossen, ik kan er slecht van slapen. Ik heb geen contact meer met die persoon.
Indien het ergens ander hoort, verplaats het maar, niet naar de prullenbak aub.
Waarom stel je deze vragen? En waarom heb je geen contact meer met die persoon maar bemoei jij je wel met zijn leven?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:57 schreef InsomniaCoins het volgende:
Een kennis van mij is dol op Thaise vrouwen, zij behandelen hem zoals het hoort, de man is koning.
Uiteindelijk heeft hij er 1 naar Nederland gehaald, zijn al pak 'm beet 6 jaar samen als het niet langer is.
Is hij in aller waarschijnlijkheid getrouwd of heeft hij een geregistreerd partnerschap?
Zijn er Thaise vrouwen die hierheen komen die op een andere manier 'Nederlander' kunnen worden? Dmv de ene na de andere tijdelijke verblijfsvergunning en dan uiteindelijk na 5 jaar een verblijfsvergunning onbepaalde tijd kunnen krijgen?
Ik denk namelijk dat geen enkele Thaise vrouw hier in Nederland wil zitten zonder de zekerheid van een huwelijk of geregistreerd partnerschap. Maar ik heb geen enkele ervaring met die cultuur. (Op de hete olie massages na dan)
Ik probeer het mysterie op te lossen, ik kan er slecht van slapen. Ik heb geen contact meer met die persoon.
Indien het ergens ander hoort, verplaats het maar, niet naar de prullenbak aub.
Oh die zogenaamde vriend van je is incel.quote:zij behandelen hem zoals het hoort, de man is koning.
Ben je al gescheiden en heb je inmiddels een sociale huurwoning?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:22 schreef InsomniaCoins het volgende:
Nou nou nou, wat een temperament! En nee het gaat niet over mijzelf, dat zou ik dan toch wel weten of ik getrouwd ben...
Weet iemand het huwelijks percentage van die Thaise migranten die bij hun Nederlandse partner gaan wonen.
99 procent?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:04 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zou ook graag zo'n goede vriend willen hebben.
Iemand die slecht slaapt omdat ik niet weet hoe het precies zit met registratie van mijn Thaise vrouw.
Ze willen een stabiele toekomst, niet zomaar een avontuurtje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:47 schreef InsomniaCoins het volgende:
Okay bedankt voor de eerste zinvolle post. Al had ik die informatie al gelezen.
Zoek eigenlijk naar het antwoord of het merendeel alleen in Nederland wil komen wonen mits er een huwelijk op de planning staat.
Behalve dat die Thaise dames dat graag willen, heb ik begrepen dat de IND ook zo hun eisen hebben, en dat dat er op neer komt dat je wel zal moeten trouwen. Een geregistreerd partnerschap zal ook wel voldoen, maar de meeste landen hebben dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:47 schreef InsomniaCoins het volgende:
Okay bedankt voor de eerste zinvolle post. Al had ik die informatie al gelezen.
Zoek eigenlijk naar het antwoord of het merendeel alleen in Nederland wil komen wonen mits er een huwelijk op de planning staat.
Maar dat is geen antwoord op de vraag die je stelt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:50 schreef InsomniaCoins het volgende:
Thais-Nederlandse paren bestaan voor meer dan 95 procent uit een huwelijk tussen een autochtone man een Thaise vrouw.
Dankzij google.
Vanwege die 'meer dan 95%' ? Dat toont vooral aan dat het meestal Nederlandse mannen zijn met thaise vrouwen, en niet Nederlandse vrouwen met Thaise mannen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef InsomniaCoins het volgende:
Heel leuk die insinuaties dat het om mij gaat maar ik spreek de waarheid.
Ik heb nu mijn antwoord, dat de kans heeeeel groot is dat die persoon getrouwd is met haar.
Letterlijk geen enkele!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:57 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik denk namelijk dat geen enkele Thaise vrouw hier in Nederland wil zitten zonder de zekerheid van een huwelijk of geregistreerd partnerschap.
Wat maakt dat zelfs uit?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik heb nu mijn antwoord, dat de kans heeeeel groot is dat die persoon getrouwd is met haar.
Zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:09 schreef InsomniaCoins het volgende:
Of het uitmaakt maakt niet uit. In ieder geval niet voor jullie. Als ik lenny zou kunnen vertrouwen zou ik zijn nieuwsgierigheid wel kunnen voeden via dm. Maar ja, wie is lenny, misschien wel een flapuit. In elke geval is het goed zo voor mij.
Voor hetzelfde geld is de relatie verbroken voor ze er een wettelijk tintje aan konden geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef InsomniaCoins het volgende:
Dus het is 'goed' terwijl je verder 0,0 antwoorden hebt op je vraag, want het enige wat je had gevonden is niet daadwerkelijk het antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:09 schreef InsomniaCoins het volgende:
Of het uitmaakt maakt niet uit. In ieder geval niet voor jullie. Als ik lenny zou kunnen vertrouwen zou ik zijn nieuwsgierigheid wel kunnen voeden via dm. Maar ja, wie is lenny, misschien wel een flapuit. In elke geval is het goed zo voor mij.
TS heeft dat al gevonden en heeft nu vooral wat wazige vragen waar niemand fatsoenlijk antwoord op kan geven.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Klinkt misschien wat flauw, maar heb je het die vriend zelf wel eens gevraagd van goh hoe of wat?
Oh ik zie dat je geen contact meer hebt met die persoon.
Ik ga er vanuit dat hij daar op vakantie is geweest of iets dergelijks, iemand is tegengekomen en zo is het balletje gaan rollen.
Ik denk dat je bij de IND vaak ook wel zulke vragen en antwoorden kan vinden qua hoe je iemand hier kan laten verblijven als partner etc.
Zeker, en als je je zaken netjes op orde hebt en je de eisen af kunt vinken is dat in principe niet zo'n enorm probleem allemaal (met wellicht bepaalde landen als uitzondering, ik gok op een Cuba, Syrië of typische 'vluchtelingenlanden' ofzo).quote:Op zondag 7 juli 2024 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik denk dat je bij de IND vaak ook wel zulke vragen en antwoorden kan vinden qua hoe je iemand hier kan laten verblijven als partner etc.
Lekker belangrijk , hou op zeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef InsomniaCoins het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:26 schreef fespo het volgende:
mijn buurman was zijn Thaise vriendin/vrouw na +- 5 jaar kwijt, volgens mij was dit de termijn om hier te mogen blijven.
Hoe verrassend...quote:Op zondag 7 juli 2024 15:26 schreef fespo het volgende:
mijn buurman was zijn Thaise vriendin/vrouw na +- 5 jaar kwijt, volgens mij was dit de termijn om hier te mogen blijven.
Jep. Als je zelf gewoon een normale baan hebt is de grootste horde alvast genomen in elk geval. Daarna is het in principe gewoon een kwestie van goed lezen, goed je zaken op orde brengen en een goed geprepareerde en naar waarheid ingevulde aanvraag indienen.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:36 schreef Watuntrik het volgende:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/visum-nederland/garant-staan
Dat dus, wanneer je iemand uit welk niet EU land dan ook die langer dan toeristenvisum nodig heeft naar Nederland wil halen die zelf niet kapitaalkrachtig genoeg is.
Uiteraard moet jij dan ook over voldoende inkomen beschikken om garant te kunnen staan.
Of je moet met een weesmeisje trouwen.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
In ieder geval zul je ook maandelijks honderden euro’s naar haar vele familieleden in Thailand moeten sturen. Dat hoort er ook wel een beetje bij.
(Beetje) onzin. Doen wij ook niet (wil mijn vrouw zelf ook niet...)quote:Op maandag 8 juli 2024 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
In ieder geval zul je ook maandelijks honderden euro’s naar haar vele familieleden in Thailand moeten sturen. Dat hoort er ook wel een beetje bij.
Jawel hoor. Mijn neef en een kameraad van hem zijn helemaal leip van Thailand en hebben elk jaar weer een nieuwe vrouw voor het leven gevonden die ze naar Nederland willen halen.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Waarom zijn topics over importbruidjes hier zo populair? Ik zou heel graag willen geloven dat het gewoon trollen is en dat ik er absoluut niet vanuit moet gaan dat hier serieus is.
Is dit een grap of is dit serieus? Ik kan me overigens niet voorstellen dat ze het bij de IND goed vinden als je ieder jaar weer een Thaise naar Nederland wil halen.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:14 schreef DjVero het volgende:
Jawel hoor. Mijn neef en een kameraad van hem zijn helemaal leip van Thailand en hebben elk jaar weer een nieuwe vrouw voor het leven gevonden die ze naar Nederland willen halen.![]()
Bloedserieus. Misschien is ieder jaar ietwat gechargeerd - hoewel ze, zeker die kameraad, twee á drie keer per jaar die kant op gaan - maar zodra die Thaise over geld beginnen en de eerste heftige verliefdheid is over dan zijn ze alweer op zoek naar een nieuw 'exemplaar'.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Is dit een grap of is dit serieus? Ik kan me overigens niet voorstellen dat ze het bij de IND goed vinden als je ieder jaar weer een Thaise naar Nederland wil halen.
Waarom neemt hij het niet gewoon zoals het komt, namelijk daar gewoon de boel op een hoop ploegen, en accepteert hij niet dat er eentje over laten komen gewoon in 99 van de 100 gevallen geen goed plan is?quote:Op maandag 8 juli 2024 23:36 schreef DjVero het volgende:
[..]
Bloedserieus. Misschien is ieder jaar ietwat gechargeerd - hoewel ze, zeker die kameraad, twee á drie keer per jaar die kant op gaan - maar zodra die Thaise over geld beginnen en de eerste heftige verliefdheid is over dan zijn ze alweer op zoek naar een nieuw 'exemplaar'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop