Je weet zeker dat jij niet die kennis bent?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:57 schreef InsomniaCoins het volgende:
Een kennis van mij is dol op Thaise vrouwen, zij behandelen hem zoals het hoort, de man is koning.
Uiteindelijk heeft hij er 1 naar Nederland gehaald, zijn al pak 'm beet 6 jaar samen als het niet langer is.
Is hij in aller waarschijnlijkheid getrouwd of heeft hij een geregistreerd partnerschap?
Zijn er Thaise vrouwen die hierheen komen die op een andere manier 'Nederlander' kunnen worden? Dmv de ene na de andere tijdelijke verblijfsvergunning en dan uiteindelijk na 5 jaar een verblijfsvergunning onbepaalde tijd kunnen krijgen?
Ik denk namelijk dat geen enkele Thaise vrouw hier in Nederland wil zitten zonder de zekerheid van een huwelijk of geregistreerd partnerschap. Maar ik heb geen enkele ervaring met die cultuur. (Op de hete olie massages na dan)
Ik probeer het mysterie op te lossen, ik kan er slecht van slapen. Ik heb geen contact meer met die persoon.
Indien het ergens ander hoort, verplaats het maar, niet naar de prullenbak aub.
Waarom stel je deze vragen? En waarom heb je geen contact meer met die persoon maar bemoei jij je wel met zijn leven?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:57 schreef InsomniaCoins het volgende:
Een kennis van mij is dol op Thaise vrouwen, zij behandelen hem zoals het hoort, de man is koning.
Uiteindelijk heeft hij er 1 naar Nederland gehaald, zijn al pak 'm beet 6 jaar samen als het niet langer is.
Is hij in aller waarschijnlijkheid getrouwd of heeft hij een geregistreerd partnerschap?
Zijn er Thaise vrouwen die hierheen komen die op een andere manier 'Nederlander' kunnen worden? Dmv de ene na de andere tijdelijke verblijfsvergunning en dan uiteindelijk na 5 jaar een verblijfsvergunning onbepaalde tijd kunnen krijgen?
Ik denk namelijk dat geen enkele Thaise vrouw hier in Nederland wil zitten zonder de zekerheid van een huwelijk of geregistreerd partnerschap. Maar ik heb geen enkele ervaring met die cultuur. (Op de hete olie massages na dan)
Ik probeer het mysterie op te lossen, ik kan er slecht van slapen. Ik heb geen contact meer met die persoon.
Indien het ergens ander hoort, verplaats het maar, niet naar de prullenbak aub.
Oh die zogenaamde vriend van je is incel.quote:zij behandelen hem zoals het hoort, de man is koning.
Ben je al gescheiden en heb je inmiddels een sociale huurwoning?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:22 schreef InsomniaCoins het volgende:
Nou nou nou, wat een temperament! En nee het gaat niet over mijzelf, dat zou ik dan toch wel weten of ik getrouwd ben...
Weet iemand het huwelijks percentage van die Thaise migranten die bij hun Nederlandse partner gaan wonen.
99 procent?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:04 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zou ook graag zo'n goede vriend willen hebben.
Iemand die slecht slaapt omdat ik niet weet hoe het precies zit met registratie van mijn Thaise vrouw.
Ze willen een stabiele toekomst, niet zomaar een avontuurtje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:47 schreef InsomniaCoins het volgende:
Okay bedankt voor de eerste zinvolle post. Al had ik die informatie al gelezen.
Zoek eigenlijk naar het antwoord of het merendeel alleen in Nederland wil komen wonen mits er een huwelijk op de planning staat.
Behalve dat die Thaise dames dat graag willen, heb ik begrepen dat de IND ook zo hun eisen hebben, en dat dat er op neer komt dat je wel zal moeten trouwen. Een geregistreerd partnerschap zal ook wel voldoen, maar de meeste landen hebben dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:47 schreef InsomniaCoins het volgende:
Okay bedankt voor de eerste zinvolle post. Al had ik die informatie al gelezen.
Zoek eigenlijk naar het antwoord of het merendeel alleen in Nederland wil komen wonen mits er een huwelijk op de planning staat.
Maar dat is geen antwoord op de vraag die je stelt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:50 schreef InsomniaCoins het volgende:
Thais-Nederlandse paren bestaan voor meer dan 95 procent uit een huwelijk tussen een autochtone man een Thaise vrouw.
Dankzij google.
Vanwege die 'meer dan 95%' ? Dat toont vooral aan dat het meestal Nederlandse mannen zijn met thaise vrouwen, en niet Nederlandse vrouwen met Thaise mannen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef InsomniaCoins het volgende:
Heel leuk die insinuaties dat het om mij gaat maar ik spreek de waarheid.
Ik heb nu mijn antwoord, dat de kans heeeeel groot is dat die persoon getrouwd is met haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |