SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
So vette dis man.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders maak je een tekening van wat je bedoelde. Uitbeelden werkt beter als je niet zo goed bent met woorden.
Pastel de Grath.quote:
Ja, weg ermeequote:
Ja is toch een stuk belangrijker om te weten dan wat iemand stomme muziek vindt?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja zou kunnen
Fascinerend gesprek wel![]()
Alles cavia.quote:
Ik vind wel dat we de grote levensvraagstukken oppakken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is toch een stuk belangrijker om te weten dan wat iemand stomme muziek vindt?
Die caaf kijkt ook zo wantrouwend om, als dat kopje voor hem neergezet wordtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Is dat DWIGHT bij die cavia? Kijk uit, cavia
Laatste bericht was "deze zomer" maar verder geen idee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet jij wanneer het nieuwe perron op delft opengaat?
Omg dat zag ik niet eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Is dat DWIGHT bij die cavia? Kijk uit, cavia
Dat snap ik na wat ie met Angela's kat gedaan heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die caaf kijkt ook zo wantrouwend om, als dat kopje voor hem neergezet wordt
Nou ja eten is natuurlijk toch wel de kern van ons bestaan, dat moeten we goed kunnen besprekenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we de grote levensvraagstukken oppakken.
Fijn dat ik dit met jou kan bespreken
lijkt toch helemaal af te zijn allemaalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laatste bericht was "deze zomer" maar verder geen idee.
Hebben ze daarom de zomer gecanceld, zodat ze dat perron niet hoeven te openen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laatste bericht was "deze zomer" maar verder geen idee.
Mensen die niet van muziek houden plassen in bed.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja eten is natuurlijk toch wel de kern van ons bestaan, dat moeten we goed kunnen bespreken
Ze moeten er toch eerst nog even over epibreren. Een paar weekjes even aankijken. Alle potloden in het kantoor in de electrische puntenslijper proppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt toch helemaal af te zijn allemaal
Is wel een dingetje ja. Tot juli dacht ik, oké een nat (huehue) koud voorjaar dat kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daarom de zomer gecanceld, zodat ze dat perron niet hoeven te openen?
Ja, wel mee eensquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja eten is natuurlijk toch wel de kern van ons bestaan, dat moeten we goed kunnen bespreken
Het is nog even afwachten op welke dag de zomer valt dit jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daarom de zomer gecanceld, zodat ze dat perron niet hoeven te openen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die niet van muziek houden plassen in bed.
Ja, die van vorig jaarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is wel een dingetje ja. Tot juli dacht ik, oké een nat (huehue) koud voorjaar dat kan.
Maar het begint nu echt nergens op te slaan.
Kan iemand zich zo’n slechte zomer herinneren?
Maar je kunt ook van eten én muziek houdenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die niet van muziek houden plassen in bed.
Ik denk dat je dan niet in bed plastquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt ook van eten én muziek houden
Eet een drumstick, drink een fluitje, op naar het conservatorium.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt ook van eten én muziek houden
Nee ik prefereer het toiletquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet in bed plast
Goed om te weten.quote:
Gitaarsolo op de spareribsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eet een drumstick, drink een fluitje, op naar het conservatorium.
Wel weer een beetje een vreemd verhoor dit zusquote:
Dalek weer voetbal kijken met m'n mattie Kutjelekutskutquote:
hmmm ja dat zal het wel zijn, die potlodenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moeten er toch eerst nog even over epibreren. Een paar weekjes even aankijken. Alle potloden in het kantoor in de electrische puntenslijper proppen.
Er hangen volgens mij nog steeds aluminium rails waar de bovenleiding hoort te zitten. Ik denk dat dat een tijdelijke bovenleiding is? Misschien dat ze dat nog moeten aansluiten.
Ik vroeg niets?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel weer een beetje een vreemd verhoor dit zus
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dalek weer voetbal kijken met m'n mattie Kutjelekutskut
Denk dat ze gewoon de gegevens willen weergeven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Leukste is wel dat al die weerapps-klimatologen en weerbureaus de gemiddelde temperatuur hebben geïntroduceerd om aan te tonen dat het steeds warmer wordt.
En de droogtemonitor omdat het steeds droger wordt.
Misschien toch maar even kijken of ik daar niet even uit verwijderd kan wordenquote:Hoi Flessiepessie,
Samen met andere (non profit) studentenhuisvesters werken we aan een nieuw landelijk inschrijfplatform voor betaalbare studentenkamers. Je gegevens zetten we dit najaar eenmalig gratis over naar dit platform, zodat je met je inschrijftijd van de SSH straks ook kan reageren op het aanbod van alle andere deelnemende woningcorporaties. In deze e-mail lees je meer
Oh, gewoon vreemd danquote:
@Kukelekucktsju10 denk ik.quote:
"Wel weer een beetje een vreemd dit zus."quote:
Vreemde zusquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wel weer een beetje een vreemd dit zus."
Ja nee oke.
It runs in the familyquote:
Ja dat zou kunnen, maar dan geven ze niet de “gemiddelde maximum temp” aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon de gegevens willen weergeven.
Zo pakken ze ons allemaalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, maar dan geven ze niet de “gemiddelde maximum temp” aan.
Maar de mediaan of de gemiddelde minimum en maximum temp (wat natuurlijk nergens op slaat)
quote:
@Kukelecucktsju10quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Kukelekucktsju10 denk ik.
Nee. Iets wat er op lijkt. Te uitdagend voor mijn beperkte verstandelijke vermogens.
Eigenlijk zou jij liedjesschrijver moeten wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees geen musje, geef je zusje maar een kusje en dans de pierlalaa in de vrolijke zomerzon [ afbeelding ]
Zouden US en Fles stiekem broers zijn?quote:
Ooooh ja lekker, leraar, 9 maanden zomervakantiequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Zo goed als vakantie.
Heerlie de peerlie.
Morgen weer eens de ps4 opstarten en kijken wat ik ga spelen.
Ik zag van de week een limoenwatermeloenquote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden US en Fles stiekem broers zijn?
Ik zou het wel lachen vindenquote:
Hoe lang duurt die avond dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als we ooit weer een meet doen, dan moeten jullie eens naast elkaar gaan zitten
De hele avond
Fucking A - MAZE - ING!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:02 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening heb ik er overheen gelezen hoe het gisteren was?
US komt toch niet naar de meetquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hele avond
Nou ja dat weet ik niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zulke dingen denken jaquote:
Welke jurk trek je dan aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fucking A - MAZE - ING!![]()
![]()
Man wat een topshow!!![]()
![]()
Had letterlijk hoofdpijn van het gillen en zingen![]()
En ik mag nog een keer!!!!!!!! [ afbeelding ]
Of 3 minuten of ze halen saampjes de hele nacht door op een kroegentochtquote:
Dan kom ik wel kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hele avond
Oh wat vetquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt ook echt maar twee standen hè? 0 en 100quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen VIP vooraanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh wat vetHeb je de volgende keer betere plekken?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt maar twee standen hè? 0 en 100
1 nanoseconde, gok ik zo.quote:
Er is geen tussenweg, iddquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of 3 minuten of ze halen saampjes de hele nacht door op een kroegentocht![]()
Niet mee eten?quote:
Woke deuggleufquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:56 schreef bitterbal het volgende:
las dat ze een donatie heeft gedaan voor de voedselbank hier in amsterdam
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Hij is toch wel eens geweest? Of was dat onzin?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
US komt toch niet naar de meet
Waar?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is toch wel eens geweest? Of was dat onzin?
Mislukte mensen nog langer laten lijden, wat is het toch een venijnig onmens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mislukte mensen nog langer laten lijden, wat is het toch een venijnig onmens.
Hoezeneer dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is toch wel eens geweest? Of was dat onzin?
Geen idee, door hoe vaak US over afspraakjes of meeten met FOK!sters praat had ik er in mijn hoofd misschien van gemaakt dat hij op een KSC-meet geweest isquote:
Ja meestal 1 op 1 met iemand die zittende plast maar soms ook wel eens wat meer voor de gezelliewellie hoor.quote:
Creepy AFquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom wel naar de meet als Dimmy er ook is
Ik heb het daar bijna nooit over johquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, door hoe vaak US over afspraakjes of meeten met FOK!sters praat had ik er in mijn hoofd misschien van gemaakt dat hij op een KSC-meet geweest is
denk het ook wel hoor tis toch een intelligente jongen die hier de hele dag zit te trollen, hij kan meer van zijn leven makenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:00 schreef bitterbal het volgende:
zou mij niets verbazen als us in het echt wel chill is
nou idd. Lees je dat USquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het ook wel hoor tis toch een intelligente jongen die hier de hele dag zit te trollen, hij kan meer van zijn leven maken
Ik twijfel daar nog een beetje aan hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:00 schreef bitterbal het volgende:
zou mij niets verbazen als us in het echt wel chill is
Dankie San.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het ook wel hoor tis toch een intelligente jongen die hier de hele dag zit te trollen, hij kan meer van zijn leven maken
Op je hoofd.quote:
quote:
Had je dat gisteren niet al, toen er een TT gemaakt werd om je "hotheid" te eren?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Durf gelijk niet meer te komen
Alsjemaarhardgenoegwiltkanalles.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het is te koud voor de onfatsoenlijke broek
Dat is niet waar.quote:
Mensen doen maarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had je dat gisteren niet al, toen er een TT gemaakt werd om je "hotheid" te eren?
Is ook weer zoquote:
Gewoon goor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook weer zoMeeste reacties op de foto's waren wel leuk ook geloof ik. Maar hot is dan soms meteen weer zo ehhh in bepaalde context
Had wel goeie bips in die jurk thoughquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook weer zoMeeste reacties op de foto's waren wel leuk ook geloof ik. Maar hot is dan soms meteen weer zo ehhh in bepaalde context
Nee hoor.quote:
Probeerde je iets te raken dan?quote:
vrijmibo begon drie uur geleden al hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben wel redelijk gaar eigenlijk.Nog even een half uurtje iets leuks doen en dan ga ik maar naar huis.
Ik ga wat foto's maken van spullen hier. Want mijn leven is vet spannend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vrijmibo begon drie uur geleden al hoor
Positieve vibes krijg ik hier van wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga wat foto's maken van spullen hier. Want mijn leven is vet spannend.
Ik probeer me in te houdenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vrijmibo begon drie uur geleden al hoor
20.00quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
20.00rustige avond op werk denk ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Ama? nee, vast nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze gefrituurde vlinders bedoeld
Ik was vandaag in de wijk en straat waar Aadje de Mos woont...quote:
Ik kom er nu aan pik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dalek weer voetbal kijken met m'n mattie Kutjelekutskut
KIEEEEEEEEEEEEEEEPschotelquote:
Nee nee, na 90 minuten staan ze gelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
voetbal blijft dus gewoon 22 mannetjes, 1 bal... en na 90 minuten winnen de duitsers
of 120quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
voetbal blijft dus gewoon 22 mannetjes, 1 bal... en na 90 minuten winnen de duitsers
Ik kijk maar half, zit er niet helemaal bij met mijn hoofd, dus kan daar niet veel over zeggen..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:53 schreef Nizno het volgende:
maar de scheids is een beetje slecht begrijp ik?
in het begin had het Kroos geel moeten geven, daarna was het niet slecht geloof ik, maar tijdens de 1-0 was ik mountainbiken aant kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:53 schreef Nizno het volgende:
maar de scheids is een beetje slecht begrijp ik?
Waar is dat op?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het begin had het Kroos geel moeten geven, daarna was het niet slecht geloof ik, maar tijdens de 1-0 was ik mountainbiken aant kijken
eurosport player, oftewel discoveryplus (of hbomax)quote:
Tis dat ik vol met chinees zit, anders kreeg ik wel weer hongerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ja het aanrecht is vies. Ja er zitten champignons in de pasta. Ja het is fucking lekker
[ afbeelding ]
championsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ja het aanrecht is vies. Ja er zitten champignons in de pasta. Ja het is fucking lekker
[ afbeelding ]
Alles is beter zonder rode saus.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles is beter zonder rode saus.
behalve als die rode saus sriracha is
oh.. werken tot half 7 werd tot 20:00quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same. Uurtje prutsen werd anderhalf uurtje prutsen.
Duitsland gaat toch gewoon in de laatste minuut weer scoren? Waarom zou je je daar zo druk over maken?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:19 schreef gianni61 het volgende:
mijn in duitsland woonachtige collega zal op dit moment door het lint gaan
Champignons in de pasta carbonara is al erg genoeg, ook nog rode saus erbij zou helemaal heiligschennis zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles is beter zonder rode saus.
behalve als die rode saus sriracha is
Carbo de nada.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Champignons in de pasta carbonara is al erg genoeg, ook nog rode saus erbij zou helemaal heiligschennis zijn
[..]
Zijn de wezen blij er mee?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weer pasta voor een heel weeshuis gemaakt
(Dit is geen klacht, want nomnomnom)
Weet ik niet, want ik deel geen voerquote:
Waarom popt dit nou weer op in mijn slowchat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom popt dit nou weer op in mijn algoritme?
Oh, ik wist niet dat deze sc jouw eigendom wasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom popt dit nou weer op in mijn slowchat.
in de 6e minuut blessuretijd van de verlenging zou wel heel duits zijnquote:
Ik riep ooit hardop dibs. Helaas.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat deze sc jouw eigendom was
uhuh dan was het echt echt echt op zn duitsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de 6e minuut blessuretijd van de verlenging zou wel heel duits zijn
Als een boom in een bos omvalt en niemand is in de buurt, heeft de boom dan geluid gemaakt?quote:
quote:
dat zeg ikquote:
Als ik om val roep ik ook au als er niemand bij is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en niemand is in de buurt, heeft de boom dan geluid gemaakt?
#brainfart
Hmmmquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik om val roep ik ook au als er niemand bij is.
Als je een brainfart laat, gaat het dan ook stinken in je hoofd, maar kan gewoon niemand dat ruiken?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en niemand is in de buurt, heeft de boom dan geluid gemaakt?
#brainfart
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je een brainfart laat, gaat het dan ook stinken in je hoofd, maar kan gewoon niemand dat ruiken?
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Een kikker heeft ook geen pijn omdat 'ie geen oren heeft.
Oh, dat is wel handigquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan 'ie zichzelf niet horen schreeuwen als iets of iemand hem leven opeet.
Lijkt me vervelend dat je dat regelmatig hebt.quote:
ja ben nu vandaag begonnen met die 10 mg omezaprol . hopelijk kan ik het zo afbouwenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend dat je dat regelmatig hebt.
Hopelijk helpt hetquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nu vandaag begonnen met die 10 mg omezaprol . hopelijk kan ik het zo afbouwen
Nou enquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Het is eigenlijk best wel erg gek dat een zangeres in een glitterbadpak optreed en dat iedereen dat dan volkomen normaal vind.
Je oma in een glitterpakquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Het is eigenlijk best wel erg gek dat een zangeres in een glitterbadpak optreed en dat iedereen dat dan volkomen normaal vind.
Had best wat kunnen doen vanavond voor zijn ** geldquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:41 schreef Haags het volgende:
Wat een geweldige aanwinst he die VAR @:DR_FLASH
Een dergelijke outfit heb ik daadwerkelijk vijf dagen geleden nog gezienquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja helemaal niets mis mee natuurlijk, zo heb ik ook een doorzichtige pyjama, met ledlampjes.
*zoned uit.quote:
Als dat in de aankondiging staat dan vind Jr het blijkbaar normaalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:56 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een dergelijke outfit heb ik daadwerkelijk vijf dagen geleden nog gezien
Je hebt US gezien?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt vrij gebruikelijk voor daar ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
opblaasbalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook. denkt dat het door spul komt
nou dan is dat vrijwel allesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Eet je niet gewoon dingen waar je gevoelig voor bent?
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Kan toch ook komen door stress of een poliep ofzo? Of pcos en endometriose dacht ik?
Ik heb er soms ook enorm last van dus had alweer gegoogeld en m'n begrafenis geregeld.quote:
waar ga je dood aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er soms ook enorm last van dus had alweer gegoogeld en m'n begrafenis geregeld.
Zijn wij uitgenodigd?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er soms ook enorm last van dus had alweer gegoogeld en m'n begrafenis geregeld.
Dood door ontploffing?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan een uitvaart.quote:
Das pech hebbenquote:
das een flinke lijst ger , mag ik je terras?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Darmkanker, leverkanker, alvleesklierkanker, maagkanker.
/hypochonder
Wel goed voor de plantjes zorgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das een flinke lijst ger , mag ik je terras?
Wel iets waar iedereen van aan de gerriederrie komt. Gewoon voor de leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Zal even extra chocoladetaart regelen dan.
Beetje laxeermiddel. Komt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel iets waar iedereen van aan de gerriederrie komt. Gewoon voor de leuk.
Denk niet dat die het houden in Thailandquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De maag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ooit onderzocht waar dat nou vandaan komt?
in vrijwel alle gevallen uit de maag, tenzij medisch wonderquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:
Zo droogquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
in vrijwel alle gevallen uit de maag, tenzij medisch wonder
De dokter zei toen stressquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk jij dat ook?quote:
mja kan wel. Toen begon dat gezeik met stiefmonster ook en corono periode.gestopt met roken ookquote:
Ja, dat klinkt wel als veel stressquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja kan wel. Toen begon dat gezeik met stiefmonster ook en corono periode.gestopt met roken ook
Waarom klinken normale woorden bij jou altijd 45 miljard keer viezer?quote:
Een parasiet.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom klinken normale woorden bij jou altijd 45 miljard keer viezer?
ja denk dat die wel minder is geworden maar ben door blijven gaan met die pillenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Is die niet minder geworden? Of is dat juist de reden dat je gestopt bent.
Wat is omezaprol en waar gebruik je dat voor?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
En toen ik voor die vaccinaties ging voor thailand vertelde die vrouw dat omezaprol dus de aanmaak van maagzuur verminderd en daardoor bacteriën meer vrij spel hebben dus dat kan wel verklaren waarom ik zo vaak gerrie derrie heb
maagzuurremmersquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is omezaprol en waar gebruik je dat voor?
Je maagzuur heeft idd een reden. Lijkt me niet goed om je maagzuur productie te stoppen.quote:
Heb je geen akelige parasieten?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Darmkanker, leverkanker, alvleesklierkanker, maagkanker.
/hypochonder
ja maar toen ik er voor naar de huisarts ging leek het zo veel maar je je moet ze eigenlijk 3 weken slikken en dan stoppen en ik ben nu 3 jaar verderquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je maagzuur heeft idd een reden. Lijkt me niet goed om je maagzuur productie te stoppen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Googelt naar een tweedehands Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E.
Maar je kunt toch veel dingen niet meer eten als je dat slikt? Rauwe vis en filet americain enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Omeprazol zorgt dat de maag minder zuur maakt. Het wordt onder meer gebruikt bij maagklachten, maagzweren, darmzweren of om deze klachten te voorkomen.
Alvast de uitvaart regelen, in dat geval.quote:
Gek, je maagzuur kilt alle rauwe vis bacteriën en is nodig voor je vertering.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar toen ik er voor naar de huisarts ging leek het zo veel maar je je moet ze eigenlijk 3 weken slikken en dan stoppen en ik ben nu 3 jaar verder
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je kunt toch veel dingen niet meer eten als je dat slikt? Rauwe vis en filet americain enzo.
Gelukkig heeft ballie nooit last van de zalm bij de blauwe doos.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je kunt toch veel dingen niet meer eten als je dat slikt? Rauwe vis en filet americain enzo.
ja maar als ik ze niet slik begint het weer op te spelen dus blijf je het slikkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gek, je maagzuur kilt alle rauwe vis bacteriën en is nodig voor je vertering.
Maagzuur is toch niet zo erg, komt het in je bek dan drink je melk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik ze niet slik begint het weer op te spelen dus blijf je het slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |