SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
So vette dis man.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders maak je een tekening van wat je bedoelde. Uitbeelden werkt beter als je niet zo goed bent met woorden.
Pastel de Grath.quote:
Ja, weg ermeequote:
Ja is toch een stuk belangrijker om te weten dan wat iemand stomme muziek vindt?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja zou kunnen
Fascinerend gesprek wel![]()
Alles cavia.quote:
Ik vind wel dat we de grote levensvraagstukken oppakken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is toch een stuk belangrijker om te weten dan wat iemand stomme muziek vindt?
Die caaf kijkt ook zo wantrouwend om, als dat kopje voor hem neergezet wordtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Is dat DWIGHT bij die cavia? Kijk uit, cavia
Laatste bericht was "deze zomer" maar verder geen idee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet jij wanneer het nieuwe perron op delft opengaat?
Omg dat zag ik niet eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Is dat DWIGHT bij die cavia? Kijk uit, cavia
Dat snap ik na wat ie met Angela's kat gedaan heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die caaf kijkt ook zo wantrouwend om, als dat kopje voor hem neergezet wordt
Nou ja eten is natuurlijk toch wel de kern van ons bestaan, dat moeten we goed kunnen besprekenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we de grote levensvraagstukken oppakken.
Fijn dat ik dit met jou kan bespreken
lijkt toch helemaal af te zijn allemaalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laatste bericht was "deze zomer" maar verder geen idee.
Hebben ze daarom de zomer gecanceld, zodat ze dat perron niet hoeven te openen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laatste bericht was "deze zomer" maar verder geen idee.
Mensen die niet van muziek houden plassen in bed.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja eten is natuurlijk toch wel de kern van ons bestaan, dat moeten we goed kunnen bespreken
Ze moeten er toch eerst nog even over epibreren. Een paar weekjes even aankijken. Alle potloden in het kantoor in de electrische puntenslijper proppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt toch helemaal af te zijn allemaal
Is wel een dingetje ja. Tot juli dacht ik, oké een nat (huehue) koud voorjaar dat kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daarom de zomer gecanceld, zodat ze dat perron niet hoeven te openen?
Ja, wel mee eensquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja eten is natuurlijk toch wel de kern van ons bestaan, dat moeten we goed kunnen bespreken
Het is nog even afwachten op welke dag de zomer valt dit jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daarom de zomer gecanceld, zodat ze dat perron niet hoeven te openen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die niet van muziek houden plassen in bed.
Ja, die van vorig jaarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is wel een dingetje ja. Tot juli dacht ik, oké een nat (huehue) koud voorjaar dat kan.
Maar het begint nu echt nergens op te slaan.
Kan iemand zich zo’n slechte zomer herinneren?
Maar je kunt ook van eten én muziek houdenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die niet van muziek houden plassen in bed.
Ik denk dat je dan niet in bed plastquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt ook van eten én muziek houden
Eet een drumstick, drink een fluitje, op naar het conservatorium.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt ook van eten én muziek houden
Nee ik prefereer het toiletquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet in bed plast
Goed om te weten.quote:
Gitaarsolo op de spareribsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eet een drumstick, drink een fluitje, op naar het conservatorium.
Wel weer een beetje een vreemd verhoor dit zusquote:
Dalek weer voetbal kijken met m'n mattie Kutjelekutskutquote:
hmmm ja dat zal het wel zijn, die potlodenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moeten er toch eerst nog even over epibreren. Een paar weekjes even aankijken. Alle potloden in het kantoor in de electrische puntenslijper proppen.
Er hangen volgens mij nog steeds aluminium rails waar de bovenleiding hoort te zitten. Ik denk dat dat een tijdelijke bovenleiding is? Misschien dat ze dat nog moeten aansluiten.
Ik vroeg niets?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel weer een beetje een vreemd verhoor dit zus
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dalek weer voetbal kijken met m'n mattie Kutjelekutskut
Denk dat ze gewoon de gegevens willen weergeven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Leukste is wel dat al die weerapps-klimatologen en weerbureaus de gemiddelde temperatuur hebben geīntroduceerd om aan te tonen dat het steeds warmer wordt.
En de droogtemonitor omdat het steeds droger wordt.
Misschien toch maar even kijken of ik daar niet even uit verwijderd kan wordenquote:Hoi Flessiepessie,
Samen met andere (non profit) studentenhuisvesters werken we aan een nieuw landelijk inschrijfplatform voor betaalbare studentenkamers. Je gegevens zetten we dit najaar eenmalig gratis over naar dit platform, zodat je met je inschrijftijd van de SSH straks ook kan reageren op het aanbod van alle andere deelnemende woningcorporaties. In deze e-mail lees je meer
Oh, gewoon vreemd danquote:
@Kukelekucktsju10 denk ik.quote:
"Wel weer een beetje een vreemd dit zus."quote:
Vreemde zusquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wel weer een beetje een vreemd dit zus."
Ja nee oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |