afgelopen zomer ben ik toen ik in de bus op weg naar huis zat aangerand door een jongen die naast mij kwam zitten. Hij streelde mij langs mijn benen en langs mijn borsten. Ik durfte toen niks te zeggen en liet hem zijn gang maar gaan. Verder zal ik hier niet in details treden over deze ervaring.
Vlak daarna gaf ik de schuld aan mijn manier van kleden, ik draag altijd uitdagende kleding, en ben me toen even anders gaan kleden. Een dag of twee later begon het me echter een beetje op te winden en nu wordt ik al een hele tijd geil als ik eraan terugdenk. Ik ben me sindsdien ook nog uitdagender gaan kleden en hoop denk ik ergens dat het nog eens gebeurt.
Is dit vreemd van mij of hebben meer mensen deze ervaring?
Ik zou graag eens wat reacties horen en wil er ook graag eens prive met mensen over mailen of chatten.
[Heb mijn email weggehaald, waren teveel niet serieuse mensen]
Doei!
[Dit bericht is gewijzigd door Jeanny op 18-02-2003 00:01]
Als ik jou was, was ik ook niet blijven zitten als iemand me zo zou betasten
er lopen een hoop zieke lui op deze wereld
je bent een kloon zo te zien...
quote:Precies.
Op maandag 17 februari 2003 23:47 schreef D-Devil het volgende:
Ik wacht nog even, het komt totaal niet serieus over.
quote:ik w8 mee
Op maandag 17 februari 2003 23:47 schreef D-Devil het volgende:
Ik wacht nog even, het komt totaal niet serieus over.
quote:Het klinkt als een stomme grap, dus same here
Op maandag 17 februari 2003 23:49 schreef IrfieJ het volgende:[..]
ik w8 mee
zo niet, voorzichtig mee zijn!
1ste post en dan meteen zoiets raars... aangerand worden en het daarna als een fantasie zien.... uhm ja.
quote:dan reageer ik helemaal niet
Op maandag 17 februari 2003 23:53 schreef Breuls het volgende:
Hoe serieus de topicopening is is niet het onderwerp hier. Reageer daarom serieus óf helemaal niet.
Verder sluit ik me geheel bij Breuls aan.
quote:Openen we er een efbeetje over dan?
Op maandag 17 februari 2003 23:53 schreef Breuls het volgende:
Hoe serieus de topicopening is is niet het onderwerp hier. Reageer daarom serieus óf helemaal niet.
ik dacht dat er hier gewoon wel normaal over een onderwerp als dit gepraat kon worden. dus niet, heb ik me kennelijk vergist. Voel me er nu echt een stuk beter door. niet dus.
bedankt, zal de volgende keer wel een 'normale' vraag stellen over wie anaal lekker vindt ofzow.
quote:In principe is dat hier ook gewoon mogelijk, alleen moet je je soms even door de pubers heenworstelen...
Op maandag 17 februari 2003 23:55 schreef Jeanny het volgende:
Ja sorry hoor,ik dacht dat er hier gewoon wel normaal over een onderwerp als dit gepraat kon worden. dus niet, heb ik me kennelijk vergist. Voel me er nu echt een stuk beter door. niet dus.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 23:56 schreef Breuls het volgende:[..]
In principe is dat hier ook gewoon mogelijk, alleen moet je je soms even door de pubers heenworstelen...
Als ze het niet serieus bedoelde, had ze het niet geplaatst...
Het is duidelijk dat deze meid er zich heel onzeker over voelt...
Lees dan wat ze schrijft,eerst vond ze het heel erg eng en ze was bang.
Maar naderhand begon ze daar fantasiën over te krijgen.. Het mag toch wel duideljk zijn dat haar hormonen haar parten spelen,vrouwen hebben qua hormonen sowieso al meer te verduren.
Ik zou zeggen, meid laat het lekker over je heen komen. Maar kijk wel goed uit en laat merken wat je wel en niet wil.
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 18-02-2003 00:02]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |