SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker![]()
XL?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Jurk is wat krap. bestel nog een maat groter voor de zekerheid
prima oplossing op zich.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn ouders hebben een andere auto gekocht en ze hadden een beetje een probleem qua ophalen, aangezien ze liever niet met één auto heen en twee auto's terug gaan. Nu hebben ze een oplossing gevonden. Met één auto heen, de auto ophalen, daarna de oude auto direct naar de sloop en met de "nieuwe" terug naar huis![]()
Praktisch wel
blijf bij ons dan !quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Dus kijken of die grotere wat ruimer zit, verzenden is gratis
dit ga ik in thailand echt missen, dat ik zo makkelijk kleding kan bestellen
gaat die nu al aftreden?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:46 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Kijken of de wallen van Schoof nog groter zijn geworden.
geef je wel minder geld uitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Jaquote:
ja maar moet nu wel een vrijwel nieuwe garderobe aanschaffen voor het klimaat daar en dan is het klaar iddquote:
maar kijk naar de positieve kanten!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo koud hier
zelfs in de zomer tegenwoordig
Kan dat daar niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
ja dan heb je het er wel uitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaBeetje zonde omdat die auto qua motor echt nog heel erg goed is. Maar ze hebben hem meer dan 10 jaar geleden voor 1600 euro of iets dergelijks gekocht (was al weet ik hoeveelste hands), dus ze hadden niet echt zin in het gedoe van het hele verkoopproces voor een minimaal beetje geld
wat voor iets is/was het?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaBeetje zonde omdat die auto qua motor echt nog heel erg goed is. Maar ze hebben hem meer dan 10 jaar geleden voor 1600 euro of iets dergelijks gekocht (was al weet ik hoeveelste hands), dus ze hadden niet echt zin in het gedoe van het hele verkoopproces voor een minimaal beetje geld
ze hebben daar toch ook gewoon kledingzakenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar moet nu wel een vrijwel nieuwe garderobe aanschaffen voor het klimaat daar en dan is het klaar idd
Ze gaat op een eiland wonen he.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze hebben daar toch ook gewoon kledingzaken
nee hebben ze dingen zoals SHEIN met aziatische maten en slechte kwaliteitquote:
ja, dat moet je voor jezelf bepalen he...quote:
Fiat Marea station, geen idee wat de officiële naam isquote:
Mag ik zeggen dat ik dat een extreem lelijk hok vind?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fiat Marea station, geen idee wat de officiële naam is
Oh ja tuurlijk, jij gaat op dat eiland wonen. Ik zat al meteen aan die gave malls van Bangkok te denken en zoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hebben ze dingen zoals SHEIN met aziatische maten en slechte kwaliteit
op het eiland er naast, Koh Samui zit wel een ripcurl zie ik en in bangkok zullen ook wel wat ketens zitten maar denk dat veel daar toch voor de aziaat is gemaakt
Online verzenden ze verder niet daarheen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Dus moet ik een keer naar bangkok als ik kleding wi kopen maar positieve is dat er maar 1 klimaat is
Ze hebben nooit auto's gehad voor de esthetiek ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat een extreem lelijk hok vind?
Gewoon alles op maat laten maken bij en kleermaker want goedkoop.quote:
ja die mallsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, jij gaat op dat eiland wonen. Ik zat al meteen aan die gave malls van Bangkok te denken en zoEilanden lijken me sowieso meer gedoe qua bestellingen en ook qua aanbod in winkels
Gewoon een gordijn om je heen slaan met wat veiligheidsspelden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon alles op maat laten maken bij en kleermaker want goedkoop.
Geen idee hoe je leven er daar uit gaat zien, maar als ik terugdenk aan de prijzen van hotels en vliegtickets kan je echt wel iedere maand een keertje een weekend naar Bangkok als je zou willen geloof ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Dus moet ik een keer naar bangkok als ik kleding wi kopen maar positieve is dat er maar 1 klimaat is
jawel denk ik wel maar de bedrijfsjes die naar dat eiland verzenden maken er soms nogal een zooitje van. DHL zit daar bv ook wel maar dan met thaise mentaliteit.quote:
ja kan wel maar wat decadent denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee hoe je leven er daar uit gaat zien, maar als ik terugdenk aan de prijzen van hotels en vliegtickets kan je echt wel iedere maand een keertje een weekend naar Bangkok als je zou willen geloof ik
Net opgezet jaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
@:karzai zit je naar de tijdrit te kijken?
quote:Een Russische tiener is in Moskou veroordeeld tot vijf jaar celstraf vanwege deelname aan een terroristische organisatie. De 15-jarige Arseni Toerbin kwam in het vizier van de binnenlandse veiligheidsdienst FSB nadat hij huis-aan-huispamfletten had verspreid met kritiek op president Poetin.
Het is de eerste keer dat een minderjarige vanwege politieke motieven in Rusland een gevangenisstraf krijgt opgelegd. Sinds 2016 kunnen kinderen vanaf 14 jaar in Rusland voor terrorisme worden vervolgd.
https://nos.nl/artikel/25(...)m-anti-poetinpamflet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |