SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker![]()
XL?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Jurk is wat krap. bestel nog een maat groter voor de zekerheid
prima oplossing op zich.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn ouders hebben een andere auto gekocht en ze hadden een beetje een probleem qua ophalen, aangezien ze liever niet met één auto heen en twee auto's terug gaan. Nu hebben ze een oplossing gevonden. Met één auto heen, de auto ophalen, daarna de oude auto direct naar de sloop en met de "nieuwe" terug naar huis![]()
Praktisch wel
blijf bij ons dan !quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Dus kijken of die grotere wat ruimer zit, verzenden is gratis
dit ga ik in thailand echt missen, dat ik zo makkelijk kleding kan bestellen
gaat die nu al aftreden?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:46 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Kijken of de wallen van Schoof nog groter zijn geworden.
geef je wel minder geld uitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Jaquote:
ja maar moet nu wel een vrijwel nieuwe garderobe aanschaffen voor het klimaat daar en dan is het klaar iddquote:
maar kijk naar de positieve kanten!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo koud hier
zelfs in de zomer tegenwoordig
Kan dat daar niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |