SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : DatumprikkerTap tap tap
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC postenquote:
"Wat eten we straks mijn aller- allerliefste wilde schatteboutje?"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC posten
eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC posten
Oh, klein detailquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Het zijn juist de koolmeesjes die de schedeltjes van pimpelmeesjes open pikken en de hersentjes opeten.
Wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn vrouw aan het mee-posten was lang geleden kreeg ik wel eens zo'n stille kille starende blik van pure afgrijzen aan de eettafel
Hoop het wel voor hem ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
US is in het echte leven heel anders schijnbaar
Volgens mij zijn bruiloften vaak niet zo leukquote:
Oh ik vind bruiloften van mijn vrienden wel gezellig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bruiloften vaak niet zo leuk
Van vrienden heb ik nog nooit gehad, dnk dat dat ook wel anders is
Oh, vertel?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
US is in het echte leven heel anders schijnbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |