SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : DatumprikkerTap tap tap
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC postenquote:
"Wat eten we straks mijn aller- allerliefste wilde schatteboutje?"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC posten
eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC posten
Oh, klein detailquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Het zijn juist de koolmeesjes die de schedeltjes van pimpelmeesjes open pikken en de hersentjes opeten.
Wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn vrouw aan het mee-posten was lang geleden kreeg ik wel eens zo'n stille kille starende blik van pure afgrijzen aan de eettafel
Hoop het wel voor hem ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
US is in het echte leven heel anders schijnbaar
Volgens mij zijn bruiloften vaak niet zo leukquote:
Oh ik vind bruiloften van mijn vrienden wel gezellig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bruiloften vaak niet zo leuk
Van vrienden heb ik nog nooit gehad, dnk dat dat ook wel anders is
Oh, vertel?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
US is in het echte leven heel anders schijnbaar
Dat zouden we geheim houden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn vrouw aan het mee-posten was lang geleden kreeg ik wel eens zo'n stille kille starende blik van pure afgrijzen aan de eettafel
Dat is toch zo?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Ik dacht dat mensen op FOK! exact zo zijn in het echt
Ja ik ken hem ook niet buiten deze reeks om, geen idee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Druk even op f5.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zijn we trouwens niet meer oranje?
kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind bruiloften van mijn vrienden wel gezellig.
Dus als je het niet meer wil zien moet je topic gewoon niet vernieuwen.quote:
Ik had net dezelfde teleurstelling.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had net dezelfde teleurstelling.
Het viel mij vooral op omdat je "roze" tagje wegvalt bij de auto-updates.quote:
Dat zie ik net pas.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het viel mij vooral op omdat je "roze" tagje wegvalt bij de auto-updates.
Ik had een "ik mis wat" net, en daarna zag ik dus die kleuren pas.quote:
Ik vernieuw de SC gewoon niet meer nu, nieuwe berichtjes komen alsnog wel door.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een "ik mis wat" net, en daarna zag ik dus die kleuren pas.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ga je.quote:
Ben ik ook want ik ben puurquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Puur wat? Puur voedselgedreven?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je.
inb4 @:4everblackeyed komt met inb4 @:dud0r dan ga je
[..]
Ben ik ook want ik ben puur
@:haags
Ik ben geen act puurquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puur wat? Puur voedselgedreven?
Pure pismerrie met voedernijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puur wat? Puur voedselgedreven?
Dat is 4ebe. ik nietquote:
Ik vind dit verwarrend iddquote:
zal ik 'm even bellen voor je?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn telefoon weer eens kwijt.
Zal wel beneden liggen ofzo
Both.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je het nu over @:dud0r of over mij?
ik ben geen merriequote:
Geen woord aan gelogen.quote:
Hij staat op stilquote:
quote:
zeg je nu dat ik niet relaxed ben?quote:
Komt wel overeen met het eerdere tekstje vanuit de disc testquote:Ruinen staan er wel voor open om geknuffeld te worden, maar merries laten je werken in ruil voor wat genegenheid. Je kan het vergelijken met het verschil tussen een hond en een kat. Ruinen zijn allemansvrienden, terwijl merries kieskeurig zijn.
gewoon dingen een half uur eerder plannen met haar dan. dan is ze precies op tijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Waarom komt één vriendin altijd een half uur te laat.
Gewoon een half uur eerder afspreken en de rest een half uur laterquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Waarom komt één vriendin altijd een half uur te laat.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon dingen een half uur eerder plannen met haar dan. dan is ze precies op tijd
Mooi. Stil.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een half uur eerder afspreken en de rest een half uur later
Heyquote:Een ruin is een hengst (paard of ezel) waarvan de teelballen operatief verwijderd zijn.
*rammelt met een bakje met snoepjesquote:
ik eet heel beleefdquote:
Verlaag je verwachtingen gewoon, dat bespaart je frustraties.quote:
Niet zachtjes grommend als iemand te dicht bij je eten in de buurt komt?quote:
ik kom er aan!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*rammelt met een bakje met snoepjes
* dud0r kijkt op[quote]quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*rammelt met een bakje met snoepjes
quote:
Dit. Sommige mensen zijn er gewoon echt blind voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verlaag je verwachtingen gewoon, dat bespaart je frustraties.
af en toe grom ik wel zachtjes maar dat heeft niets met eten te makenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zachtjes grommend als iemand te dicht bij je eten in de buurt komt?
Eten was wel de contextquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
af en toe grom ik wel zachtjes maar dat heeft niets met eten te maken
HUEHUEHUE
Ik had vroegah een manager en die zei: te vroeg is ook niet op tijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan ook niet goed OP TIJD komen, maar ik heb het omgekeerd en ben standaard te vroeg.
Als ik exact op tijd ben, dan weet je dat ik ergens onderweg ben opgehouden en daarna half panisch in de auto heb gezeten (of zoals bij de meet in het OVquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan ook niet goed OP TIJD komen, maar ik heb het omgekeerd en ben standaard te vroeg.
hihi je zei komen. HUEHUEHUEquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Konttext HUEHUEHUEquote:
gewoon zeggen dat je een tovenaar bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had vroegah een manager en die zei: te vroeg is ook niet op tijd
Dus voor sommige mensen kun je het nooit goed doen
Het hangt een beetje af van wat het is, bij belangrijkere afspraken waarbij ik de andere partij niet echt kan inschatten nog, wacht ik elders tot het 5 minuten voor tijd is, iets te vroeg, maar niet ongemakkelijk lang te vroeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had vroegah een manager en die zei: te vroeg is ook niet op tijd
Dus voor sommige mensen kun je het nooit goed doen
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
hihi je zei komen. HUEHUEHUE
[..]
Konttext HUEHUEHUEoke ik stop al
In die context geldt wel: beter te vroeg dan te laatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hangt een beetje af van wat het is, bij belangrijkere afspraken waarbij ik de andere partij niet echt kan inschatten nog, wacht ik elders tot het 5 minuten voor tijd is, iets te vroeg, maar niet ongemakkelijk lang te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |