SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : DatumprikkerTap tap tap
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC postenquote:
"Wat eten we straks mijn aller- allerliefste wilde schatteboutje?"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC posten
eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij niet. Echt vreselijk over het algemeen, stelletjes die beiden actief in dezelfde SC posten
Oh, klein detailquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Het zijn juist de koolmeesjes die de schedeltjes van pimpelmeesjes open pikken en de hersentjes opeten.
Wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn vrouw aan het mee-posten was lang geleden kreeg ik wel eens zo'n stille kille starende blik van pure afgrijzen aan de eettafel
Hoop het wel voor hem ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
US is in het echte leven heel anders schijnbaar
Volgens mij zijn bruiloften vaak niet zo leukquote:
Oh ik vind bruiloften van mijn vrienden wel gezellig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bruiloften vaak niet zo leuk
Van vrienden heb ik nog nooit gehad, dnk dat dat ook wel anders is
Oh, vertel?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
US is in het echte leven heel anders schijnbaar
Dat zouden we geheim houden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn vrouw aan het mee-posten was lang geleden kreeg ik wel eens zo'n stille kille starende blik van pure afgrijzen aan de eettafel
Dat is toch zo?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Ik dacht dat mensen op FOK! exact zo zijn in het echt
Ja ik ken hem ook niet buiten deze reeks om, geen idee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Druk even op f5.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zijn we trouwens niet meer oranje?
kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind bruiloften van mijn vrienden wel gezellig.
Dus als je het niet meer wil zien moet je topic gewoon niet vernieuwen.quote:
Ik had net dezelfde teleurstelling.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had net dezelfde teleurstelling.
Het viel mij vooral op omdat je "roze" tagje wegvalt bij de auto-updates.quote:
Dat zie ik net pas.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het viel mij vooral op omdat je "roze" tagje wegvalt bij de auto-updates.
Ik had een "ik mis wat" net, en daarna zag ik dus die kleuren pas.quote:
Ik vernieuw de SC gewoon niet meer nu, nieuwe berichtjes komen alsnog wel door.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een "ik mis wat" net, en daarna zag ik dus die kleuren pas.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ga je.quote:
Ben ik ook want ik ben puurquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Puur wat? Puur voedselgedreven?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je.
inb4 @:4everblackeyed komt met inb4 @:dud0r dan ga je
[..]
Ben ik ook want ik ben puur
@:haags
Ik ben geen act puurquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puur wat? Puur voedselgedreven?
Pure pismerrie met voedernijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puur wat? Puur voedselgedreven?
Dat is 4ebe. ik nietquote:
Ik vind dit verwarrend iddquote:
zal ik 'm even bellen voor je?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn telefoon weer eens kwijt.
Zal wel beneden liggen ofzo
Both.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je het nu over @:dud0r of over mij?
ik ben geen merriequote:
Geen woord aan gelogen.quote:
Hij staat op stilquote:
quote:
zeg je nu dat ik niet relaxed ben?quote:
Komt wel overeen met het eerdere tekstje vanuit de disc testquote:Ruinen staan er wel voor open om geknuffeld te worden, maar merries laten je werken in ruil voor wat genegenheid. Je kan het vergelijken met het verschil tussen een hond en een kat. Ruinen zijn allemansvrienden, terwijl merries kieskeurig zijn.
gewoon dingen een half uur eerder plannen met haar dan. dan is ze precies op tijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Waarom komt één vriendin altijd een half uur te laat.
Gewoon een half uur eerder afspreken en de rest een half uur laterquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon dingen een half uur eerder plannen met haar dan. dan is ze precies op tijd
Mooi. Stil.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een half uur eerder afspreken en de rest een half uur later
Heyquote:Een ruin is een hengst (paard of ezel) waarvan de teelballen operatief verwijderd zijn.
*rammelt met een bakje met snoepjesquote:
ik eet heel beleefdquote:
Verlaag je verwachtingen gewoon, dat bespaart je frustraties.quote:
Niet zachtjes grommend als iemand te dicht bij je eten in de buurt komt?quote:
ik kom er aan!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*rammelt met een bakje met snoepjes
* dud0r kijkt op[quote]quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*rammelt met een bakje met snoepjes
quote:
Dit. Sommige mensen zijn er gewoon echt blind voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verlaag je verwachtingen gewoon, dat bespaart je frustraties.
af en toe grom ik wel zachtjes maar dat heeft niets met eten te makenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zachtjes grommend als iemand te dicht bij je eten in de buurt komt?
Eten was wel de contextquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
af en toe grom ik wel zachtjes maar dat heeft niets met eten te maken
HUEHUEHUE
Ik had vroegah een manager en die zei: te vroeg is ook niet op tijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan ook niet goed OP TIJD komen, maar ik heb het omgekeerd en ben standaard te vroeg.
Als ik exact op tijd ben, dan weet je dat ik ergens onderweg ben opgehouden en daarna half panisch in de auto heb gezeten (of zoals bij de meet in het OVquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan ook niet goed OP TIJD komen, maar ik heb het omgekeerd en ben standaard te vroeg.
hihi je zei komen. HUEHUEHUEquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Konttext HUEHUEHUEquote:
gewoon zeggen dat je een tovenaar bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had vroegah een manager en die zei: te vroeg is ook niet op tijd
Dus voor sommige mensen kun je het nooit goed doen
Het hangt een beetje af van wat het is, bij belangrijkere afspraken waarbij ik de andere partij niet echt kan inschatten nog, wacht ik elders tot het 5 minuten voor tijd is, iets te vroeg, maar niet ongemakkelijk lang te vroeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had vroegah een manager en die zei: te vroeg is ook niet op tijd
Dus voor sommige mensen kun je het nooit goed doen
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
hihi je zei komen. HUEHUEHUE
[..]
Konttext HUEHUEHUEoke ik stop al
In die context geldt wel: beter te vroeg dan te laatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hangt een beetje af van wat het is, bij belangrijkere afspraken waarbij ik de andere partij niet echt kan inschatten nog, wacht ik elders tot het 5 minuten voor tijd is, iets te vroeg, maar niet ongemakkelijk lang te vroeg.
quote:
Ja, same.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik exact op tijd ben, dan weet je dat ik ergens onderweg ben opgehouden en daarna half panisch in de auto heb gezeten (of zoals bij de meet in het OV)
Sorryquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Daarom, dan reserveer ik liever wat meer van m'n eigen tijd en derp ik tot het een redelijk binnenstapmoment is gewoon nog even in m'n auto ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In die context geldt wel: beter te vroeg dan te laat
Maar niet 2 uur te vroeg vanzelfsprekend...
Derpenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, dan reserveer ik liever wat meer van m'n eigen tijd en derp ik tot het een redelijk binnenstapmoment is gewoon nog even in m'n auto ofzo.
ga even douchen danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Douche schoongemaakt. En nou voel ik mij vies.
Meteen douche weer vies.quote:
Eindeloze vieze -douche loopquote:
GMTAquote:
die resulteren in gelijkspelquote:
Half uur eerder afspreken met die vriendin dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Ja dat is toch ook zo?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Douche poetsen tijdens het douchen. Beetje chlorix hier en daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wel goed uitkijken wat je waar smeert.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Douche poetsen tijdens het douchen. Beetje chlorix hier en daar
Ja, wij wel.quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus voorkomen.
voor een tintelend fris gevoelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel goed uitkijken wat je waar smeert.
jezelf insmeren met glorix. de muren met douchegel. oepsiepoepsiequote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel goed uitkijken wat je waar smeert.
Misschien wel wat minder vijandigquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wij wel.
Gewoon control c + control v
Ik ervaar 4ebe tijdens meets altijd als meer vijandigquote:
Voor de echte arische zomerlookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
jezelf insmeren met glorix. de muren met douchegel. oepsiepoepsie
Dan moet je gewoon van d'r eten afblijvenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ervaar 4ebe tijdens meets altijd als meer vijandig
En ja, die biljetjes werden letterlijk door kinderen uitgeknipt uit de gedrukte vellen. Vandaarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog eentje uit de Amerikaanse burgeroorlog.
[ afbeelding ]
Ja in het echt, zijn we wat meer vredelievend, maar dan is de barričre van die schermen ook weg en heb je ineens interactie en oogcontactquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ervaar 4ebe tijdens meets altijd als meer vijandig
Wat is dit voor hel?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in het echt, zijn we wat meer vredelievend, maar dan is de barričre van die schermen ook weg en heb je ineens interactie en oogcontact
Ja en als je dan met dingen gaat gooien doet het wel opeens pijn als je raak gooitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in het echt, zijn we wat meer vredelievend, maar dan is de barričre van die schermen ook weg en heb je ineens interactie en oogcontact
Ik zie dit voor me.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ja.. @:Rival beukte mij ook bijna van m'n stoel, want hij zat enthousiast iets te vertellen
Pannenkoeken met babi pangang helquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, @:LTVDK
wat was dat voor hel?
Vork in je oog, bijv.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je dan met dingen gaat gooien doet het wel opeens pijn als je raak gooit
Het was lichtelijk verontrustendquote:
quote:
maar ze bestelt lekker dingen die ik wil proevenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon van d'r eten afblijven
ieuwl interactie en oogcontactquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zou dit lekker zijn?quote:
We moeten het niet teveel ophemelen, straks wordt het zo'n legende die alleen maar in teleurstelling kan eindigen als je er uiteindelijk aan toegeeftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik merk dat dit voor komend jaar hét gespreksonderwerp zal zijn
ik ben bereid mij op te offeren en deze combinatie te eten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was lichtelijk verontrustend![]()
@:Citizen.Erased is mijn getuige
[..]Ik merk dat dit voor komend jaar hét gespreksonderwerp zal zijn
Soort Tresor-praktijken ?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We moeten het niet teveel ophemelen, straks wordt het zo'n legende die alleen maar in teleurstelling kan eindigen als je er uiteindelijk aan toegeeft
Oke, maken we er een compleet foto-verslag vanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bereid mij op te offeren en deze combinatie te eten.
For science!
ja maar jij snackt de tresor niet los.quote:
Ja dat weet ik dus niet, ik was met verstandige mensen dus ik durfde deze rebelse keuze niet aan en ben voor de schnitzel met champignonsaus gegaanquote:
Moet je even gaan poepen, dan komt het.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat als je zit te wachten op een levering dat je dan maar af te wachten tot het komt?
Nee dat is gewoon jouw drie dagelijkse tussendoortjequote:
We?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maken we er een compleet foto-verslag van
Ik had laatst dit:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat als je zit te wachten op een levering dat je dan maar af te wachten tot het komt?
neenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon jouw drie dagelijkse tussendoortje
En dat je dan 's avond een mailtje krijgt met 'sorry, we hebben het bezorgmoment niet gehaald, we proberen het morgen opnieuw'quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
Nee, liefst wel met melk enzquote:
wat is dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik overwoog laatst ook Banh Xeo, zelfde principe.
Hoi Fles.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat je dan 's avond een mailtje krijgt met 'sorry, we hebben het bezorgmoment niet gehaald, we proberen het morgen opnieuw'
quote:
Ik had wel leuke plaatjes verwacht bij een meme restaurantquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pannenkoek.
https://www.meme-restaura(...)%252F-pannenkoeken#1
Gaat het nou nog steeds over die meet van 5 maanden geleden??quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat schoppen tegen enkels gaat echt helemaal vanzelf
Maar ja.. @:Rival beukte mij ook bijna van m'n stoel, want hij zat enthousiast iets te vertellen
MiMi dus, niet meme.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had wel leuke plaatjes verwacht bij een meme restaurant
Memememequote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pannenkoek.
https://www.meme-restaura(...)%252F-pannenkoeken#1
Ja, dat heb je goed gelezenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over die meet van 5 maanden geleden??
no offence, maar ze schrijven duidelijk meme...quote:
Ik was bij Ahoy voor OF-con.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed gelezen
Gefeliciteerd met je leesvaardigheid![]()
Of: je bestelling is afgeleverd bij een ophaalpunt in Verweggistan, joejoe groetjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat je dan 's avond een mailtje krijgt met 'sorry, we hebben het bezorgmoment niet gehaald, we proberen het morgen opnieuw'
Ik was erbij.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was lichtelijk verontrustend![]()
@:Citizen.Erased is mijn getuige
[..]Ik merk dat dit voor komend jaar hét gespreksonderwerp zal zijn
ik heb hier een beeld bij, maar tegelijkertijd ook weer totaal niet.quote:
*alleen geopend van 14-16 op dinsdag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of: je bestelling is afgeleverd bij een ophaalpunt in Verweggistan, joejoe groetjes.
Hee daar ga ik over drie weken naar toequote:
Er is bewegend beeld van, maar da's nog niet geüpload geloof ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier een beeld bij, maar tegelijkertijd ook weer totaal niet.
en daar moet ik 10 dollar per maand voor betalen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is bewegend beeld van, maar da's nog niet geüpload geloof ik.
Geloof dat het op youtube zou komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daar moet ik 10 dollar per maand voor betalen?
Zijn er op tijd bij.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds dit in de PostNL app staan
[ afbeelding ]
Je kunt het er ook uitgooien; of ben je nog aan het wachten?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds dit in de PostNL app staan
[ afbeelding ]
Blijkbaar was er hier over posten ook een triggerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even gaan poepen, dan komt het.
Ik zou gewoon nog even wachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het er ook uitgooien; of ben je nog aan het wachten?
voor de poep of het pakketje?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar was er hier over posten ook een trigger
Kom je zometeen terug met 14 dozen van Zalando en 8 van Bol voor de hele KSCquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee daar ga ik over drie weken naar toe
Ik dacht er ook al aan, kan ik meteen jullie pakketjes meenemen. Maar toen besefte ik dat dat niet kan, aangezien ik maar één backpack meeneem en niet drie tassen en een emmer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je zometeen terug met 14 dozen van Zalando en 8 van Bol voor de hele KSC
Ik heb net 39 uur niets gegeten, welke poepquote:
Oh wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het er ook uitgooien; of ben je nog aan het wachten?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net 39 uur niets gegeten, welke poep
Gelachen om de emmer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan, kan ik meteen jullie pakketjes meenemen. Maar toen besefte ik dat dat niet kan, aangezien ik maar één backpack meeneem en niet drie tassen en een emmer.
We sturen @Nattekat wel met je mee voor de pakketjes dan.quote:
In ieder geval niet door Essquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom stinkt het hier nou toch steeds zo.
39 uur opgehouden poep van Essn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
39 uurquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
naar poep?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Vanaf de mond tot de anus is voeding 24 tot 48 uur onderweg.
Ja het moet ook een beetje verwerkt wordenquote:
Toch lukt het een onverteerde maiskorrel binnen een uurtje of 6quote:
Denk niet dat er nog veel inzitquote:
is dit puur om de darm flora en fauna te kalmeren, of ben je hierdoor ook inmiddels weer een slanke deerne?quote:
Je went eraanquote:
Het eerste is de reden, het tweede is een gevolgquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit puur om de darm flora en fauna te kalmeren, of ben je hierdoor ook inmiddels weer een slanke deerne?
Straks kamperen, jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt buiten wel steeds donkerder zeg
ja dat idee heb ik soms wellesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je iets verkeerd eet binnen 5 minuten
oh mooi zegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe je als je een blauwe keuken hebt?
Een blauwe koelkast kopen![]()
ik ga voor broodjes bockwurst vanavond en hoop dat duitsland wintquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
zin in babi pangang spek
met optioneel pannenkoeken
in japan betalen ze een fortuin voor dit soort vintage kledingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net 2 volle wasmanden geleegd met schone was zoals sokken en oud ondergoed wat ik allemaal kon weg gooien
nouuu dit niet meer denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
in japan betalen ze een fortuin voor dit soort vintage kleding
Hier is ook wel een markt voor gedragen dames ondergoedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
in japan betalen ze een fortuin voor dit soort vintage kleding
slipje met een naaktfoto erbij als certificaatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is ook wel een markt voor gedragen dames ondergoed
Lekker shinyquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weeeekeeeennnnnnnndddddddddddddddddddddd
ik dacht heel even dat het een aquarium was ipv een raamquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij dat je dit zegt, ik had dat namelijk ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat het een aquarium was ipv een raam
ik moest ook even 2 keer kijken hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je dit zegt, ik had dat namelijk ook
Waarom zien we dit? Het lijkt er niet eens opquote:
Combi van?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
zin in babi pangang spek
met optioneel pannenkoeken
Shiny de pinyquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat het een aquarium was ipv een raam
wat leuk. wat gaan jullie doen samen?quote:
Die had ik vanmorgen ook nogquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:44 schreef Karzai het volgende:
maar mooie koelkast, ik heb gewoon zo,n standaard witte
aantrekken en hopen dat het pastquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat leuk. wat gaan jullie doen samen?
Als bal het niets vind kan ze het nog altijd naar jou sturen toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat leuk. wat gaan jullie doen samen?
Ik zou haar wel naar rechts swipen jaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als bal het niets vind kan ze het nog altijd naar jou sturen toch?
nou hou ik de jurk en stuur ik haar naar jouquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou haar wel naar rechts swipen ja
Nattekat gaat hier op reageren dat hij een vaatwasser heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:49 schreef Ama het volgende:
Heb al dagen geen zin in afwassen maar moet toch maar eens vrees ik.
prima dealquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hou ik de jurk en stuur ik haar naar jou
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nattekat gaat hier op reageren dat hij een vaatwasser heeft
Gaat die ook mee kamperen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nattekat gaat hier op reageren dat hij een vaatwasser heeft
Nee want dan moet die straks nķg een keertje lopenquote:
een man loopt maar 1xquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan moet die straks nķg een keertje lopen
Oke Nattekat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan hier gebruik maken van 3 vaatwassers![]()
![]()
![]()
![]()
zo praat je niet over je begeleiding !quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
baas boven baasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die gebruik ik alleen maar om mijn vuile was op te rapen...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo praat je niet over je begeleiding !
Je lijkt @Puala wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
3e is alle afwas gewoon in het zwembad kieperenquote:
*naar de badkamerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan moet die straks nķg een keertje lopen
Oh in dat geval telt t bad boven vast als 4quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
3e is alle afwas gewoon in het zwembad kieperen
Gooi je de vaat er dan voor of na het badderen in?quote:
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik poets wel eens de douche tijdens het douchen
Na, want stukjesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gooi je de vaat er dan voor of na het badderen in?
Gewoon je je bord goed leeg eten.quote:
Ik hou wel van een beetje handwerken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:14 schreef Puala het volgende:
Echt hoe mensen kunnen afwassen en grabbelen in dat gore water. Ik snap dr he-le-maal niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
je kan het beter maar dagelijks bijhoudenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:49 schreef Ama het volgende:
Heb al dagen geen zin in afwassen maar moet toch maar eens vrees ik.
Dat is normaal ook de bedoeling maar weinig puf enz deze week.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan het beter maar dagelijks bijhouden
Lol ja die zag ik gisteren voorbij komen ja.quote:
Wat zou dimmy over hebben voor een meet 'n' greet?quote:
Met jou?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou dimmy over hebben voor een meet 'n' greet?
Wat een ziektequote:
Taylor S. natuurlijk. Ik doe niet aan meets nl.quote:
quote:
quote:
En die blik van die politieagent.quote:
Dan maar beter met hawk tuah bekend worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |