Op sommige vragen ga je allemaal dezelfde antwoorden krijgen. Weet niet of dat dat een probleem is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:54 schreef _The_General_ het volgende:
Wij hebben zaterdag onze jaarlijkse familiedag. Wij hebben altijd een spelelement waar een winnaar van de familie bokaal uit komt. Ivm de EK wedstrijd hebben wij vanwege het grote aantal voetbalfanaten onze planning moeten aanpassen. Ik wil een poule houden over de wedstrijd. Heeft iemand nog tips voor vragen?
Ik heb nu?
Winnaar:
Stand na 45 minuten
Stand na 90 minuten
Er is verlenging nodig:
Er is een winnaar na de verlenging:
Er is een penalty serie nodig:
Valt er een eigen goal?
Wie scoort de eerste goal?
Welke speler scoort de eerste goal?
Aantal gele kaarten Oranje?
Aantal gele kaarten Turkije?
Aantal rode kaarten Oranje?
Aantal rode kaarten Turkije?
Speelt Oranje de wedstrijd uit met 11 spelers? ja nee
Speelt Turkije de wedstrijd uit met 11 spelers? ja nee
iets voor autochtone Nederlanders, die klitten niet zoveel aan elkaar als in migrantenculturen gebruikelijk is dus die organiseren af en toe een dagje uit om elkaar (ooms tantes, neven nichten etc) weer eens te zienquote:
Ben ik ook, nog nooit meegemaakt. Zal wel iets uit de tokkiecultuur zijn dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
iets voor autochtone Nederlanders, die klitten niet zoveel aan elkaar als in migrantenculturen gebruikelijk is dus die organiseren af en toe een dagje uit om elkaar (ooms tantes, neven nichten etc) weer eens te zien
juist niet, het is meer iets van hoog geleiden, want die zijn allemaal zo druk druk druk met hun carrières en wonen ver verspreid van elkaarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben ik ook, nog nooit meegemaakt. Zal wel iets uit de tokkiecultuur zijn dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |