abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 juli 2024 @ 09:53:51 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_214162461
Diverse Duitse media, waaronder BILD, weten te melden dat de UEFA een schorsing van twee duels heeft opgelegd aan de Turkse voetballer Merih Demiral. Daardoor zal de verdediger zaterdag het kwartfinaleduel met Oranje op het EK 2024 moeten missen. Een flinke aderlating voor de Turken die het ook al moeten doen zonder de geschorste Orkun Kökcü en Ismail Yuksek.

Demiral scoorde afgelopen dinsdag allebei de doelpunten voor Turkije in de met 2-1 gewonnen achtste finale tegen Oostenrijk. Nadat de verdediger van Al Ahli de 2-0 had gescoord vierde hij het doelpunt op een manier die hem duur komt te staan. Demiral bracht de wolvengroet, een symbool van de ultranationalistische en extreemrechtse Turkse groepering Grijze Wolven. De UEFA startte direct een onderzoek en besloot Demiral een schorsing van twee duels op te leggen.

In Duitsland, maar ook in andere landen, werd er met afgrijzen gereageerd op de vreugdeuiting van Demiral. De Duitse minister van Binnenlandse Zaken Nancy Faeser was woedend. 'De symbolen van Turkse rechts-extremisten horen niet thuis in onze stadions. Het EK gebruiken als platform voor racisme is volstrekt onaanvaardbaar', klinkt het uit de mond van Faeser.

Turkse regering ziet het anders
In Turkije wordt er verontwaardigd gereageerd op de uitlatingen van onder meer minister Fraeser. Zij stellen juist dat Duitsland verkeerd bezig is. De Turkse regering heeft daarop besloten de Duitse ambassadeur te ontbieden, meldden diplomatieke bronnen aan de persbureaus Reuters en AFP. Volgens het Turkse ministerie van Buitenlandse Zaken is het gebaar niet zomaar aan te merken als extremistisch, en is juist de reactie van de Duitse regering 'xenofoob.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ederland/ar-BB1ps6P2

Na Lewandowski en Mbapé nu Demirel. Het zit niet tegen. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214162565
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:53 schreef tong80 het volgende:

Geluk van de kampioen? :s)
pi_214162672
twitter

Blijf lekker weg uit dat stadion.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 5 juli 2024 @ 10:18:36 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214162698
Turkije.
Altijd het slimste jongetje van de klas.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214163514
Turkije = domme boze mensen
pi_214163668
Haha, lekker voor hem! Turken weer helemaal over de zeik natuurlijk, kom vooral niet aan hun nationalisme.
  Forum Admin vrijdag 5 juli 2024 @ 11:31:19 #7
35723 crew  GGMM
pi_214163721
Turkse fans willen een wolvengroet brengen

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214163807
Ik maakte die handbewegingen als kind ook vaak.
Maar dan om schaduw poppetjes te maken op de muur.

Kinderachtig dat die volwassen man dat nu nog steeds doet
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_214163854
Die zijn dus 10x zo gemotiveerd morgen.
  Forum Admin vrijdag 5 juli 2024 @ 11:45:30 #10
35723 crew  GGMM
pi_214163879
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:43 schreef Document1 het volgende:
Gelukkig maar dat ze er niks van kunnen

Dat gaat alleen maar leiden tot frustratie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214163898
Erdogan is bij de wedstrijd dus Demiral word niet geschorst. Anders was dat allang bekend gemaakt.

Edit:
Mirlind Daku (Albanië) werd ook pas een dag voor de volgende wedstrijd geschorst voor twee duels.

[ Bericht 37% gewijzigd door Nober op 05-07-2024 11:56:19 ]
pi_214164197
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:43 schreef Document1 het volgende:
dit dus _O- word een heksenketel
pi_214164354
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:45 schreef GGMM het volgende:
Dat gaat alleen maar leiden tot frustratie.
Als Nederland daar dan maar niet in mee gaat, want anders wordt het heel vervelend.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214164413
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Als Nederland daar dan maar niet in mee gaat, want anders wordt het heel vervelend.
Zoiets als dit?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Forum Admin vrijdag 5 juli 2024 @ 12:49:55 #15
35723 crew  GGMM
pi_214164735
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:46 schreef Nober het volgende:
Erdogan is bij de wedstrijd dus Demiral word niet geschorst. Anders was dat allang bekend gemaakt.
twitter
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 12:56:31 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214164826
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:53 schreef tong80 het volgende:
Diverse Duitse media, waaronder BILD, weten te melden dat de UEFA een schorsing van twee duels heeft opgelegd aan de Turkse voetballer Merih Demiral. Daardoor zal de verdediger zaterdag het kwartfinaleduel met Oranje op het EK 2024 moeten missen. Een flinke aderlating voor de Turken die het ook al moeten doen zonder de geschorste Orkun Kökcü en Ismail Yuksek.

[ afbeelding ]

Demiral scoorde afgelopen dinsdag allebei de doelpunten voor Turkije in de met 2-1 gewonnen achtste finale tegen Oostenrijk. Nadat de verdediger van Al Ahli de 2-0 had gescoord vierde hij het doelpunt op een manier die hem duur komt te staan. Demiral bracht de wolvengroet, een symbool van de ultranationalistische en extreemrechtse Turkse groepering Grijze Wolven. De UEFA startte direct een onderzoek en besloot Demiral een schorsing van twee duels op te leggen.

In Duitsland, maar ook in andere landen, werd er met afgrijzen gereageerd op de vreugdeuiting van Demiral. De Duitse minister van Binnenlandse Zaken Nancy Faeser was woedend. 'De symbolen van Turkse rechts-extremisten horen niet thuis in onze stadions. Het EK gebruiken als platform voor racisme is volstrekt onaanvaardbaar', klinkt het uit de mond van Faeser.

Turkse regering ziet het anders
In Turkije wordt er verontwaardigd gereageerd op de uitlatingen van onder meer minister Fraeser. Zij stellen juist dat Duitsland verkeerd bezig is. De Turkse regering heeft daarop besloten de Duitse ambassadeur te ontbieden, meldden diplomatieke bronnen aan de persbureaus Reuters en AFP. Volgens het Turkse ministerie van Buitenlandse Zaken is het gebaar niet zomaar aan te merken als extremistisch, en is juist de reactie van de Duitse regering 'xenofoob.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ederland/ar-BB1ps6P2

Deze meneer Demirel misstaat in dit rijtje. Dit zijn twee grootheden, dat is Demirel niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214164845
Demirel, de man die ze nog niet zo heel lang geleden uitkotsten in Turkije, is nu ineens een ‘held’ aldaar vanwege twee doelpunten. Hoe simpel kan een land zijn zeg.
U MAD?
pi_214164856
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Turken hebben al niet zo'n georganiseerd team dus als die gefrustreerd als een kip zonder kop rond gaan rennen, is dat in ons voordeel lijkt mij # wensdenken
pi_214164894
Memphis had dat gebaar moeten maken
pi_214164929
De vervanger van Demiral zou Kaplan zijn.. die herinner ik mij van Feyenoord - Ajax. Toen was hij niet zo goed
pi_214164940
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ x ]
Edit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Demirel, de man die ze nog niet zo heel lang geleden uitkotsten in Turkije, is nu ineens een ‘held’ aldaar vanwege twee doelpunten. Hoe simpel kan een land zijn zeg.
Geen idee ik woon niet in Turkije dus merk er niks van.
pi_214165274
quote:
Turkije accepteert de schorsing niet en stapt naar CAS. Het sporttribunaal belooft de zaak nog voor de kwartfinale met Oranje zaterdagavond af te handelen.
Hoe kan je in zo'n korte tijd fatsoenlijk onderzoek doen als CAS zijnde. Lijkt mij niet dat er iets aan die straf verandert
  Forum Admin vrijdag 5 juli 2024 @ 13:42:07 #23
35723 crew  GGMM
pi_214165384
De Turken voelen zich benadeeld

Ik vind dit zo'n leuke rubriek
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214165463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hoe kan je in zo'n korte tijd fatsoenlijk onderzoek doen als CAS zijnde. Lijkt mij niet dat er iets aan die straf verandert
Wat moet je onderzoeken dan is toch duidelijk wat er gebeurt is
No bitch to me
  vrijdag 5 juli 2024 @ 13:48:57 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214165472
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:48 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Wat moet je onderzoeken dan is toch duidelijk wat er gebeurt is
Gewoon tegen die Turken zeggen 'bedankt voor je klacht, doen we verder niks mee'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')