SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : DatumprikkerOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
* Gaat op handen zitten en geeft niet toe aan de eerste impuls-reactie.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een advies bij een mogelijk medisch probleem
Is niet aardig om @Nattekat zo te noemenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet aardig om @:nattekat zo te noemen
Ja eh.. ik zie niet iets wat op een alien zou moeten lijken heurquote:
Slechts jouw woorden zusquote:
OP is aangepastquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik zie niet iets wat op een alien zou moeten lijken heur
Ik spuug echt bijna mijn thee uit, omdat ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Als een verantwoordelijke bestuurder heb ik m'n banden opgepompt tot de aanbevolen luchtdruk voor een beladen auto.
Ja, als het iemand anders z'n woorden zou zijn i.c,m. mijn account, dan is er iets raars aan de handquote:
Geloof ook niet dat ik er behoefte aan had op die leeftijd. Of überhaupt vriendjes had die nog buiten warenquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Hier zijn allemaal nog kleine kinderen aan het buitenspelen inclusief hun gekrijs
ik denk dat ik dat ook niet mocht
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
kunnen we het gewoon over normale dingen hebben
Rebelsquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Als een verantwoordelijke bestuurder heb ik m'n banden opgepompt tot de aanbevolen luchtdruk voor een beladen auto.
Dat klinkt vrij gemiddeld.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is de aanbevolen luchtdruk voor mijn banden 2.5
Niemand wil dit weten, maar toch hier: alsjeblieft
Omdat je vier shirts, een korte broek, lange broek, vestje, slippers en een extra paar schoenen vervoert?quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat de oppositie daar iets mee te winnen heeftquote:
Cakequote:Op donderdag 4 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als het iemand anders z'n woorden zou zijn i.c,m. mijn account, dan is er iets raars aan de hand
En nee, geen bijdehandjes gegeten
Wel lemon pudding cake
Bedankt.quote:
het is een bepaald cultuur dingetje..quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er behoefte aan had op die leeftijd. Of überhaupt vriendjes had die nog buiten waren
Bij mij ook zoiets, ik pomp ze eigenlijk niet vaak genoeg opquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is de aanbevolen luchtdruk voor mijn banden 2.5
Niemand wil dit weten, maar toch hier: alsjeblieft
Altijd weer die buitenlandersquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een bepaald cultuur dingetje..
nederlanders waren dan gewoon niet meer buiten..
buitenlanders zie ik tot wel 0:00 buiten spelen
De schoen meldt soms dat hij lucht in de bandjes wil.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
De garage pompt jaarlijks mijn banden op. Let ik nooit op
Geen grappen maken over gewicht. Geen grappen maken over gewicht. Geen grappen maken over gewicht.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Moet je nog meer betalen voor je 98quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets, ik pomp ze eigenlijk niet vaak genoeg op
Het is dat auto op gegeven moment gaat piepen dat de druk te laag isquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
De garage pompt jaarlijks mijn banden op. Let ik nooit op
Doequote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen grappen maken over gewicht. Geen grappen maken over gewicht. Geen grappen maken over gewicht.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat auto op gegeven moment gaat piepen dat de druk te laag is
Daar praat de budabolide nooit overquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De schoen meldt soms dat hij lucht in de bandjes wil.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar praat de budabolide nooit over
Gaan nog twee dames mee.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je vier shirts, een korte broek, lange broek, vestje, slippers en een extra paar schoenen vervoert?
Vind ik ook niet echt normaal, maar goed.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een bepaald cultuur dingetje..
nederlanders waren dan gewoon niet meer buiten..
buitenlanders zie ik tot wel 0:00 buiten spelen
Ja ehhhhquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
direct daarna dan, wat een clowncirus
eens, maar goed gebeurd zelden, wellicht alleen als er vakantie is? dunnoquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt normaal, maar goed.
Mja waar ligt het aan hequote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
direct daarna dan, wat een clowncirus
Dat moet ik sowieso welquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je nog meer betalen voor je 98
En daarna huilend wegrijdenquote:
Ja, volkomen begrijpelijkquote:
Pics van je zusje!quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n zus en een minderjarige, geen gekke ideeën krijgen
quote:
Daarom gisteren maar voor 98,98 98 getankt, dan kan er nog een kleine glimlach tussen de tranen doorquote:
Heb je daar een foto van gemaakt?quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gisteren maar voor 98,98 98 getankt, dan kan er nog een kleine glimlach tussen de tranen door
2e reactie: alles kan kapot.quote:
Neequote:
Ik wil juist aankomen. Je grap zou nooit landenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen grappen maken over gewicht. Geen grappen maken over gewicht. Geen grappen maken over gewicht.
Werd een nieuw kabinet ooit eerder zo door de mangel gehaaldquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Driekwart van de kamer inclusief de helft van vak K
dan ligt ie er niet dik genoeg opquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil juist aankomen. Je grap zou nooit landen
Owquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NeeAlleen als je een creep bent.
We kunnen net zo goed even in het draaiboek van Fok kijkenquote:
Alleen door Wilders.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werd een nieuw kabinet ooit eerder zo door de mangel gehaald
Ja, dat ben je toch niet ?quote:
Nee, het was ochtend en ik was onderweg naar werkquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van gemaakt?
Voor het nageslacht enz..
Ik vermijd zulke mentale druk, onder zulke omstandighedenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, het was ochtend en ik was onderweg naar werk
Dit. Maar mocht het kabinet het snel opgeven dan schieten ze zichzelf in de voetquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen door Wilders.
Nu hebben we 5 Wilderssen in de kamer.
Als de oppositie het eens zou zijn met de regering zouden ze in de regering zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werd een nieuw kabinet ooit eerder zo door de mangel gehaald
In POL werd ik gekruisigd voor die uitspraakquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit. Maar mocht het kabinet het snel opgeven dan schieten ze zichzelf in de voet
En het begon te regenenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vermijd zulke mentale druk, onder zulke omstandigheden
Wat er vandaag in de kamer gebeurde was echt achterlijk hoor, dat ging veel verder dan het gewoon niet eens zijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de oppositie het eens zou zijn met de regering zouden ze in de regering zitten.
Je deed net wel creepyquote:
Heb je toen ook een cape op gedaan?quote:
Ik heb het niet heel aandachtig gevolgd, zou best kunnen. Maar ik heb geen medelijden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er vandaag in de kamer gebeurde was echt achterlijk hoor, dat ging veel verder dan het gewoon niet eens zijn
Ik zag geen aanhalingstekensquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gooide er alleen een FOK!-klassieker in
Hier kan het wel gelukkigquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In POL werd ik gekruisigd voor die uitspraak
Ik vermoed ook dat Wilders dit echt wel verwachttequote:Op donderdag 4 juli 2024 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel aandachtig gevolgd, zou best kunnen. Maar ik heb geen medelijden.
Man die jarenlang beroepsmatig iedereen aan het kruis nagelt verbaasd dat hij aan het kruis genageld wordt als het zijn beurt is.
Nee, ik ben toch geen superheld zoals jijquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je toen ook een cape op gedaan?
Oh ja, dat is waarquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch geen superheld zoals jij
Ja nee, oke bedankt voor de verduidelijkingquote:
Ja tuurlijk. Kan hij links weer de schuld geven dat de boel klapt en dan nieuwe verkiezingen waarbij waarschijnlijk de stemmers van de andere partijen op hem gaan stemmen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat Wilders dit echt wel verwachtte
Ik vraag me af hoe goed dat voor hem gaat werken de komende tijd, als ze verder dan een paar maanden gaan komen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Kan hij links weer de schuld geven dat de boel klapt en dan nieuwe verkiezingen waarbij waarschijnlijk de stemmers van de andere partijen op hem gaan stemmen.
Nou ik denk dat hij vandaag daar al een beetje van door de war is door zijn eigen gekozen minister-president slappe hap te noemenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe goed dat voor hem gaat werken de komende tijd, als ze verder dan een paar maanden gaan komen.
Boe roepen vanuit de zijlijn is één ding. Maar boe roepen terwijl je aan het stuur zit is toch lastiger.
Maar dit is toch wat Nederland wilde?quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Het zou me serieus verbazen als dit kabinet het nog een week vol gaat houden.
Klopt. Ligt er sterk aan hoeveel stemmers teleurgesteld zijn in degene waar ze op stemden. Ik denk dat alle partijen daar onder gaan lijden. Verwacht niet al teveel stemmers van de 4 coalitie partijen die opeens naar PvdA/GL overstappen oidquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe goed dat voor hem gaat werken de komende tijd, als ze verder dan een paar maanden gaan komen.
Boe roepen vanuit de zijlijn is één ding. Maar boe roepen terwijl je aan het stuur zit is toch lastiger.
Het zou wel een record betekenenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Het zou me serieus verbazen als dit kabinet het nog een week vol gaat houden.
Somehow CDA returned.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Ligt er sterk aan hoeveel stemmers teleurgesteld zijn in degene waar ze op stemden. Ik denk dat alle partijen daar onder gaan lijden. Verwacht niet al teveel stemmers van de 4 coalitie partijen die opeens naar PvdA/GL overstappen oid
Ja die gaan geheid wat teleurgestelde NSC stemmers trekkenquote:
Nederland wil slechts een oplossing voor een x aantal forse problemen maar de herenboer kan niet samenwerken met de kermisexploitant ook al hebben ze wel een goede poging gedaan met de juiste intenties.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dit is toch wat Nederland wilde?
Maar wat is jouw favoriete oplossing voor dit dilemmaquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland wil slechts een oplossing voor een x aantal forse problemen maar de herenboer kan niet samenwerken met de kermisexploitant ook al hebben ze wel een goede poging gedaan met de juiste intenties.
Inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien heb ik dingen gemist, maar ik heb het idee dat Yeşilgöz ook niet heel sterk is. Dus die zie ik ook niet zo snel verloren kinders van de PVV terugwinnen bij verkiezingen.
Focust op zijn pro-skateboard carričre.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:50 schreef Elvi het volgende:
Wat doet Balkenende eigenlijk tegenwoordig?
Hoe gaat dat nu in België?quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die politiekers zijn hetzelfde. Allemaal 1 pot nat
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Focust op zijn pro-skateboard carričre.
Een zakenkabinet gevormd uit een regering van nationale eenheid, ik zie niet graag dat de lokale visboer zwaait met de sleutel van de schatkist en dat we de voorzitter van de vereniging van parenclubs op staatbezoek sturen naar Taiwan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar wat is jouw favoriete oplossing voor dit dilemma
Zijn nog regering aan het vormen. Wij Belgen zijn wereldrecordhouder in regeringsvormen . Dus dat gaat wel een tijdje durenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Focust op zijn pro-skateboard carričre.
Echt nieuw ben ik niet. Ik maak af en toe een uitstapje naar KSCquote:
Zeker welquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Echt nieuw ben ik niet. Ik maak af en toe een uitstapje
Maar zijn de partijen daar nog steeds eensgezind in het buitensluiten van het Vlaams Blok?quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn nog regering aan het vormen. Wij Belgen zijn wereldrecordhouder in regeringsvormen . Dus dat gaat wel een tijdje duren
Ik weet dat je dat eng vind.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel
*spuit met ontsmettingsmiddel
Jij bent ook nog 'relatief nieuw' hierquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel
*spuit met ontsmettingsmiddel
Zo grondig dat ze al 20 jaar niet meer bestaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar zijn de partijen daar nog steeds eensgezind in het buitensluiten van het Vlaams Blok?
Ik vermoed dat 'Nationale eenheid' hier voorlopig ver te zoeken isquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zakenkabinet gevormd uit een regering van nationale eenheid, ik zie niet graag dat de lokale visboer zwaait met de sleutel van de schatkist en dat we de voorzitter van de vereniging van parenclubs op staatbezoek sturen naar Taiwan.
Zeker weten. Alleen de N-VA laat de deur op een kier.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar zijn de partijen daar nog steeds eensgezind in het buitensluiten van het Vlaams Blok?
Ohja Vlaams Belangquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo grondig dat ze al 20 jaar niet meer bestaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog 'relatief nieuw' hier
Maar wel door de ballotage commissie intussen geloof ikquote:
Het lijkt wel al alsof je hier heel lang bent.quote:
Het Vlaamse broedervolk is close en tegelijk ver wegquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een nitpick maar ik vond het wel grappig.
Daarom het land leiden niet overlaten aan de lokale visboer en de voorzitter van de vereniging van parenclubs.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'Nationale eenheid' hier voorlopig ver te zoeken is
Timmermans agreesquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom het land leiden niet overlaten aan de lokale visboer en de voorzitter van de vereniging van parenclubs.
In Engeland doen ze het wat pragmatischer en ook roder vandaag, Keir Starmer gaat echt met een historische overwinning aan de haal.quote:
Maar voor hoe lang valt te bezienquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Due vrouw van boerenburgerbeweging heeft wel haar doel bereikt om minister van landbouw te worden..
De betere variant van Timmerfransquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland doen ze het wat pragmatischer en ook roder vandaag, Keir Starmer gaat echt met een historische overwinning aan de haal.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar wel door de ballotage commissie intussen geloof ik
OV en efficiënt in 1 zinquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
*checkt OV route van potentiele woning naar werk*
[ afbeelding ]
Aha. Ziet er efficient uit.
Leuke dames?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn conclusie nu m'n auto bijna ingeladen is met mijn meuk: dit gaat nimmer passen als er nog 2 passagiers met eigen meuk bij komen
Boedelbak een optie?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn conclusie nu m'n auto bijna ingeladen is met mijn meuk: dit gaat nimmer passen als er nog 2 passagiers met eigen meuk bij komen
quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel uitkijken hoor Koen. Ik hoor dat ze daar zelfs links rijden.
Nee, ze houden hun meuk maar bij zich. Vooral die nummer 3 dan, die kwam er op het laatste moment pas bij.quote:
Het duurde even voor ik door kreeg dat ik jou gewoon een mep moet geven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Past misschien net, maar dan moet wel één van die meiden rijden.
Eyyyyyyyyyy.
Dat is gewoon het Rotterdamse wegennet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
*checkt OV route van potentiele woning naar werk*
[ afbeelding ]
Aha. Ziet er efficient uit.
Hoeveel maanden ga je weg?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
3 tassen, een emmer en wat losse dingen.
1 weekend.
En het erge is dat ik bijna niet met minder kan.
Hoe doen backpackers dit
Neem je 20 onderbroeken mee ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
1 weekend.
Hoe doen backpackers dit
Gewoon stinken en balen denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
1 weekend.
Hoe doen backpackers dit
1 tas zit bomvol met alle kleding die ik echt nodig heb, want ik moet reserve hebben.quote:
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Dikke kleding neemt afschuwelijk veel ruimte in beslag
Je gaat een weekend weg?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 tas zit bomvol met alle kleding die ik echt nodig heb, want ik moet reserve hebben.
1 tas zit een vest, een extra handdoek, een extra paar schoenen, toilettas en wat kleinere dingetjes in. Is geen grote tas, dus valt mee
1 tas zitten alle slaapbenodigdheden in
Emmer zitten alle versnaperingen in
Geloof me, als het dit weekend net zo mooi was als afgelopen weekend, had ik het af kunnen doen met 1 tas. Dikke kleding neemt afschuwelijk veel ruimte in beslag
Het is geen weekendje Amsterdamquote:
Tegen wie heb je het nu?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Maar haat maar lekker door, ik heb straks lekker een luxe kampeerervaring
Geen gitaar mee voor bij het kampvuur?, dat doet het altijd wel goed bij de chicksquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen weekendje Amsterdam
In theorie had het best wat minimalistischer gekund, maar dan ga je wel risico nemen
Vorig jaar kreeg ik op dit toernooi een beker bier over me heen, dat kost je gewoon een broek en een shirt als je de volgende dag niet de hele dag naar bier wil ruiken.
Hier ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedmorgen
Hier is heel rustig op FOK.
Rust, ik hou ervan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedmorgen
Hier is heel rustig op FOK.
Ja is ideaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:52 schreef mschol het volgende:
hmm, keuze is reuze bij fiets uitzoeken.. en alles kost duur
iemand hier ervaring met belt drive? dat wil ik misschien wel overwegen..
Heb je wel kunnen slapen van de adrenaline?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:51 schreef datismijnmening het volgende:
And I'm just like oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh![]()
Nu zit ik met Marry You van Bruno Mars in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:51 schreef datismijnmening het volgende:
And I'm just like oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh![]()
Kort nachtjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel kunnen slapen van de adrenaline?
Heeft ze naar je gezwaaid?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zit ik met Marry You van Bruno Mars in mijn hoofd.![]()
Ik las semi snor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ben semi schor
Helaas geen corpsstem
even een dagje zwijgen en je kunt morgen weer schreeuwenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ben semi schor
Helaas geen corpsstem
kan natuurlijk niet, vanavond en morgenavond moet ze ook schreeuwen bij taylorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even een dagje zwijgen en je kunt morgen weer schreeuwen
Nee helaas alleen zaterdagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kan natuurlijk niet, vanavond en morgenavond moet ze ook schreeuwen bij taylor
Sow, die is wel in-your-face met posts auto refresh.quote:
Zelf niet, maar ik hoor mensen er positief over. En weinig aan te onderhouden natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:52 schreef mschol het volgende:
Ja ditquote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ew, creepy fucking uncanny valley AI bullshit.
Ik heb dat en ik merk tijdens het fietsen geen verschil, maar heb wel het idee dat het inderdaad echt veel langer meegaat, minder foutengevoelig is (niet zoals een ketting die zichzelf ineens dubbelvouwt of eraf gaat) en hij wordt vooralsnog ook niet echt viesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:52 schreef mschol het volgende:
dat is vooral iets wat mij trekt, het weinige onderhoud.. ik heb altijd een derailleur gehad en vind dat opzich fijn fietsen maar het onderhoud..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf niet, maar ik hoor mensen er positief over. En weinig aan te onderhouden natuurlijk.
Niet zo. Groetjes, een backpackerquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
1 weekend.
Hoe doen backpackers dit
Sowieso spul wat snel droogt na een wasje lijkt me?quote:
Bij mij zat het er "toevallig" op en ik heb er niet bewust voor gekozen, maar zeker qua robuustheid merk ik wel verschil met de nagenoeg identieke fiets van mijn vriend (haha ANWB-stelletje). Het werkt dan gewoon allemaal net wat beter en je hebt er minder omkijken naar. Kan ook gewoon pech zijn en het kan ook aan de versnellingen liggen in plaats van aan de ketting, maar hij is al een paar keer terug gemoeten naar de fietsenmaker omdat het schakelen niet helemaal lekker werkt. Daar heb ik met die riem helemaal geen last van.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is vooral iets wat mij trekt, het weinige onderhoud.. ik heb altijd een derailleur gehad en vind dat opzich fijn fietsen maar het onderhoud..(en dan vooral icm het er niet zelf handig in zijn)
dus vandaar dat ik nu eens kijk ook naar beltdrive
Ah ja, derailleur is wel even een klusje, dat heb ik kerel wel vaker zien doen en kost toch even tijd en moeite, zelfs als je wel handig bent met dat soort dingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is vooral iets wat mij trekt, het weinige onderhoud.. ik heb altijd een derailleur gehad en vind dat opzich fijn fietsen maar het onderhoud..(en dan vooral icm het er niet zelf handig in zijn)
dus vandaar dat ik nu eens kijk ook naar beltdrive
... én een emmer én wat losse dingen. Het klinkt eerder als een avondje uit van @datismijnmeningquote:
Na een vakantie kan ik meestal ook de helft van mn koffer weer ongebruikt terug de kast in gooien.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso spul wat snel droogt na een wasje lijkt me?
Ik bedoel, zelf neem ik ook chronisch veel te veel mee, ik ben er zo één die plots verwacht drie keer zoveel ondergoed nodig te hebben.Maar da's het voordeel van de station, ruimte zat.
Nee, het beste is om gewoon zoveel mogelijk mee te nemenquote:
Handig als je 3 ruggen hebtquote:
..quote:
Een grotere sporttas, een rugtas waar eigenlijk niet zo heel veel in past en een AH tas. Het zijn geen enorme tassen, maar gezien de tent los in de auto ligt, betwijfel ik ook of het ooit gepast had in één grote tas.quote:
Ja, dat vroeg ik ook alquote:
Misschien een keer een goede backpack kopen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een grotere sporttas, een rugtas waar eigenlijk niet zo heel veel in past en een AH tas. Het zijn geen enorme tassen, maar gezien de tent los in de auto ligt, betwijfel ik ook of het ooit gepast had in één grote tas.
Koud, nat, feesttent waar wel eens bier door de lucht wil vliegen, en een aantal wedstrijden die gespeeld moeten worden. Als je dat allemaal met één setje kleren af denkt te kunnen doen, is dat echt dapperquote:
ik ben nu gewoon aan het rondkijken voor een bepaalde soort fiets (hybride toer/stadsfiets) en belt-drive kwam zo op mn pad..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij zat het er "toevallig" op en ik heb er niet bewust voor gekozen, maar zeker qua robuustheid merk ik wel verschil met de nagenoeg identieke fiets van mijn vriend (haha ANWB-stelletje). Het werkt dan gewoon allemaal net wat beter en je hebt er minder omkijken naar. Kan ook gewoon pech zijn en het kan ook aan de versnellingen liggen in plaats van aan de ketting, maar hij is al een paar keer terug gemoeten naar de fietsenmaker omdat het schakelen niet helemaal lekker werkt. Daar heb ik met die riem helemaal geen last van.
En ik heb de fiets pas enkele maanden, dus misschien te vroeg om iets te zeggen over het onderhoud. Maar die riem ziet er nog exact hetzelfde uit als toen ik hem kocht en dat kun je van een ketting meestal niet meer zeggen na enkele maanden
Je gaat niet naakt die kant op, neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koud, nat, feesttent waar wel eens bier door de lucht wil vliegen, en een aantal wedstrijden die gespeeld moeten worden. Als je dat allemaal met één setje kleren af denkt te kunnen doen, is dat echt dapper
Het voordeel aan koud: je zweet ook een bak minder, dus je hebt minder snel van "eeeeeeew, dit wil ik niet meer aan" dan wanneer je er de vorige dag de hele dag in hebt lopen zweten in een stoffige omgeving.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:38 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik snap Kat wel, vorige week met het festival had ik ook weer enorm veel spullen mee, met kamperen heb je natuurlijk veel meer nodig dan met backpackenDe kleding voor vier dagen pastte uiteraard wel met gemak in de backpack, maar toen was het inderdaad heel wat warmer dan wat dit weekend voorspeld is.
Ja, inderdaad.quote:
Geert Wilders.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Wie verzint er een alternatief voor het systeem der falende westerse democratie?
Overal is het een enorme bende, in Londen, in Parijs, in Washington, in Den Haag.
Ja zo'n Wilders (net als Milei, Trump, Le Pen) komt juist democratisch aan de macht omdat links totaal geen oor heeft voor dat deel van het electoraat, links vind een democratie ook slechts belangrijk als links wint dus daarin schuilt juist het gevaar, zie Hitler, Pol Pot, Mao en Stalin.quote:
ze doen maarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n Wilders (net als Milei, Trump, Le Pen) komt juist democratisch aan de macht omdat links totaal geen oor heeft voor dat deel van het electoraat, links vind een democratie ook slechts belangrijk als links wint dus daarin schuilt juist het gevaar, zie Hitler, Pol Pot, Mao en Stalin.
Google Images is gelukkig wat snuggerder.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet bij Pol Pot altijd eerst aan deze gast denken voor ik aan die Cambodjaan denk
[ afbeelding ]
Vroeger werd fascisme dan (tijdelijk) gebruikt om de boel weer recht te trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Wie verzint er een alternatief voor het systeem der falende westerse democratie?
Overal is het een enorme bende, in Londen, in Parijs, in Washington, in Den Haag.
Same.quote:
Hoe werkt jouw brein?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet bij Pol Pot altijd eerst aan deze gast denken voor ik aan die Cambodjaan denk
[ afbeelding ]
Een lekker verfrissend wereldoorlogje dan maar?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger werd fascisme dan (tijdelijk) gebruikt om de boel weer recht te trekken.
ik heb een barbecue vanavondquote:
Ongeveer zo: Pol Pot, Paul Potts, helaas nooit over de eerste geleerd op school, wel veel in aanraking gekomen met de tweede door de hype.quote:
blijkbaar niet want ik ben ook de enige op kantoorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boodschappen 1/2 in huis gehaald, hoef ik vanavond niet meer.
Vond het redelijk druk in de supermarktHoeft er niemand te werken of zo ?
Vrij, dag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paul Pottsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ongeveer zo: Pol Pot, Paul Potts, helaas nooit over de eerste geleerd op school, wel veel in aanraking gekomen met de tweede door de hype.
ik ken de tweede nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ongeveer zo: Pol Pot, Paul Potts, helaas nooit over de eerste geleerd op school, wel veel in aanraking gekomen met de tweede door de hype.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
blijkbaar niet want ik ben ook de enige op kantoor
Nee, alleen jij en ik, de rest ligt op de bank Netflix uit te kijken en spullen te bestellen op de internet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, alleen jij en ik, de rest ligt op de bank Netflix uit te kijken en spullen te bestellen op de internet.
nopesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
En daarna moet ik dan als bonus hier aan denken, omdat ze aan hetzelfde programma meedeed:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paul Potts
![]()
Zeg, waar is Pastel de Grath eigenlijk?
[..]
Nee, alleen jij en ik, de rest ligt op de bank Netflix uit te kijken en spullen te bestellen op de internet.
Oh ja, Susan Boyle. Die was ik alweer volledig vergetenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En daarna moet ik dan als bonus hier aan denken, omdat ze aan hetzelfde programma meedeed:
[ afbeelding ]
McGrath is geloof ik weer even weg omdat hij het hier op de dag dat het kabinet aantrad wat te puntmutserig vond.
Was wel lekker rustig op de weg net.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dan weer geen vrij helaas. Dag vrije vrijdag.
en luipaarden en nijlpaarden en stokpaardenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Er zijn werkpaarden en sierpaarden
[..]
dat wel ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was wel lekker rustig op de weg net.
En Falabella's en dikke Belgische trekknollen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Er zijn werkpaarden en sierpaarden
Ik hoop volgende week ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was wel lekker rustig op de weg net.
Kermis..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
en luipaarden en nijlpaarden en stokpaarden
Ik ben die eerstequote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Falabella's en dikke Belgische trekknollen.
begint de vakantie dan al?quote:
zo'n woest mini paard. ja dat zie ik wel bij jouquote:
Ik moet ook nog. En was afhalen en opvouwen. Geen zin in.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In Zuid is de vakantie net begonnenquote:
Hoho, dan wel een Nederlands trekknol.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Falabella's en dikke Belgische trekknollen.
Ja, maar jij bent bezig om een Arabische hengst te wordenquote:
Oh die heb je ook nogquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoho, dan wel een Nederlands trekknol.
ja godver ik moet morgen naar elst toequote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Zuid is de vakantie net begonnen
Ze verwachten extra drukte op de weg, dit weekend
Ja, sowieso.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh die heb je ook nog
Vind ze mét staart wel beter aan te gluren.
Olympische spelen 2028, verzin maar eens een onderdeel waar ik geen goud op ga halen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent bezig om een Arabische hengst te worden
Toch?
zijn lidwoordgebruik is al halverwegequote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent bezig om een Arabische hengst te worden
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |