Vermoeiende act altijd dat strooien met seconden/minuten bij een nieuwe fiets.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Remco heeft een GIGANTISCH probleem.
Mollema weet het nog goed uit z’n Belkin-tijd, de tijdrit in de Tour rijden met een nieuwe fietsquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vermoeiende act altijd dat strooien met seconden/minuten bij een nieuwe fiets.
Dit is een trainingsritje?quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit klaar voor een demonstratie.
Femke heeft eindelijk de motortjes geleverdquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Remco heeft een GIGANTISCH probleem.
Roglic leek laatste tijdritten wel echt een stukje minder goedquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:18 schreef DecoAoreste het volgende:
De Grote Vier kunnen allemaal ook echt debiel goed tijdrijden. Dit wordt nucleaire oorlog.
Wat?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roglic leek laatste tijdritten wel echt een stukje minder goed
Was dat die proloog waarin Remco viel in de eerste bocht?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:36 schreef TAmaru het volgende:
Roglic heeft Remco in het Baskenland nog geklopt mét omweg
maar wellicht zegt dat niet veel
Remco viel in de 1e bocht en Roglic reed rechtdoor in de laatste bocht ja. En alsnog waren ze beiden sneller dan Vingegaardquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:51 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was dat die proloog waarin Remco viel in de eerste bocht?
dat laatste zou natuurlijk fantastisch zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:57 schreef Chiappucci het volgende:
Ben normaal nooit zo'n fan van tijdritten, maar na 2 saaie vlakke ritten en met de tijdritkwaliteiten van de 'grote 4' + Ayuso en Almeida, kijk ik er nu echt wel naar uit.
Inb4: Pogi rijdt iedereen op een minuut en neemt alle spanning weg.
Dat alle spanning weg is uit de Tour?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
dat laatste zou natuurlijk fantastisch zijn
Hier gaat iets helemaal misquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2023 22:45 schreef JohnDDD het volgende:
Ik had mezelf beloofd dat ik hier niet zou posten dit jaar, maar dan toch: ik kan er bijna niet bij hoe hard ik Pogacar aanbid. Ik ben geen homo, maar als ik hem met een pijpbeurt een Tourwinst kon garanderen, dan zou ik het doen ook, zo graag wil ik dat hij wint!
Ik hoop niet dat Pogacar de Tour wint, niet omdat ik hem kut vind maar heb net iets meer met de andere 3, maar áls hij hem toch wint, hoop ik wel dat hij de Vuelta ook rijdt en wint. En dat zou hij nog oprecht kunnen ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, ik heb het liefst dat Pogi met 10 minuten of meer wint
Primoz zal wel weer 45 seconden verliezen bij het eerste tussenpunt om vervolgens op 30/40 seconden te finishen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:22 schreef Momo het volgende:
Van de 4 gun ik het Roglic het meeste, maar lijkt er niet op dat het erin zit nu.
Desalniettemin, hup Remco! Ik zit helemaal op de bandwagon.quote:”Alleen de zadelpen. Die is nu ook in chroom, in die zilverkleur. Da’s een klein detail waar Remco naar gevraagd had. De schoonheid van de fiets speelt voor hem ook een rol, daar heeft hij veel oog voor.”
[…]
Evenepoel heeft een vastgelegde routine, waarin muziek een belangrijke rol speelt. Mental coach Michael Verschaeve: “Remco luistert naar hardstyle”. Dat is elektronische dance, aan 140 of 150 beats per minuut. “En D-Sturb is een van zijn favorieten. Hij zet tijdens de opwarming de koptelefoon op, maar vaak ook al vooraf. Het helpt hem om in the zone te komen, om focus te vinden, om zijn lichaam in een staat van activatie te brengen. In het Engels spreken we over arousal, waarbij het lichaam adrenaline aanmaakt.”
Ik hoop toch Remco.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:22 schreef Momo het volgende:
Van de 4 gun ik het Roglic het meeste, maar lijkt er niet op dat het erin zit nu.
Wat ik wel gevaarlijk vind aan Roglic, is dat we hem eigenlijk nog niet gezien hebben deze Tour. Ik heb hem gewoon letterlijk nog vrijwel niet in beeld gezien. Maar we weten ook dat hij kan verbeteren en er dan opeens kan staan en bovendien geeft hij nooit op.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:22 schreef Momo het volgende:
30% zelfs.quote:
Zit nu op Eurosport met Jan en Erik. Erik is op zich wel fijn bij tijdritten, omdat hij er ook wel echt verstand van heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:27 schreef DIJK het volgende:
Dit wordt wel weer tenenkrommend met Renaat en José op Sporza.
Of hierquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:46 schreef Slobeend het volgende:
Tussentijden: https://www.tissottiming.com/2024/tdf/stage-7/live
Tissot is veruit de fijnste.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Of hier
https://racecenter.letour.fr/en/
Of hier
https://www.procyclingsta(...)ce/2024/stage-7/live
Of hier
https://firstcycling.com/m/racecenter.php?r=17
Dat dachten we vorig jaar toch ook voor de tijd van Vingegaard. Al lijkt mij het inderdaad zeer sterk dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:55 schreef franklop het volgende:
Jakobsen 35.29
27,18 of sneller moet dan de winnende tijd zijn om OTL te komen. Dat gaat niet gebeuren. Denk ik dan
Dan ga je naar 56pu gemiddeld. Dat lijkt mij wel wat te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar toch ook voor de tijd van Vingegaard. Al lijkt mij het inderdaad zeer sterk dat het gaat gebeuren.
Dat moet van Belgian Cycling.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:11 schreef franklop het volgende:
Wist niet dat ze bij UAE fatsoenlijke kampioenentruien maakten?
Hij is maar liefst 41 seconden langzamer dan de een na laatste.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:55 schreef franklop het volgende:
Jakobsen 35.29
27,18 of sneller moet dan de winnende tijd zijn om OTL te komen. Dat gaat niet gebeuren. Denk ik dan
Dat was heel closequote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De onvermijdelijke valpartij moet nog komen.
Met snor?quote:
2e op 3 secondenquote:
Volgend jaar weer vliegen bij VLABquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Eerste teken van leven van Campenaerts dit jaar.
Op beeld stond hij 8 seconden in het groen.quote:
Visma rookgordijnenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout kan de Olympische ambities opbergen, 10:19.
De laatste verbluffende tijdrit van Wout is van twee jaar terug.quote:
3 minuten sneller op de klimquote:
Hij had eerder achter Ief gereden die blijkbaar een snipperdag genomen heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:39 schreef The_Undertone het volgende:
Haha, op de radio was Vangramberen al aan het zeggen dat Wout aan het schroeien was
Alles voor de OS wegritquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De laatste verbluffende tijdrit van Wout is van twee jaar terug.
Laatste verbluffende klimrit van nog langer geleden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De laatste verbluffende tijdrit van Wout is van twee jaar terug.
Om na tien kilometer opgesloten te zitten door een gedemarreerde Remco.quote:
Victor is een kernautistquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:43 schreef DiegoFuser het volgende:
De Sporza man stelt de simpele vraag of de tijdrit al lang in het hoofd zat bij Victor en krijgt vervolgens een heel levensverhaal over vrouw en kind als antwoord.
Schakelproblemen.quote:
Yup. Op de klimquote:
Kijk eens hoe Mathieu een snipperdag genomen heeft, dat is straks de grote concurrent.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij is 17 seconden trager dan Raul Garcia Pierna de klim opgereden.
Heeft Van der Poel aangekondigd vol voor deze tijdrit te gaan dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kijk eens hoe Mathieu een snipperdag genomen heeft, dat is straks de grote concurrent.
Natuurlijk niet gezien de tijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Van der Poel aangekondigd vol voor deze tijdrit te gaan dan?
Ik doe bijna iedereen met een kut. In principe dan want ik heb een vriendin en ben monogaam.quote:
De nieuwe JohnDDD is uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik doe bijna iedereen met een kut. In principe dan want ik heb een vriendin en ben monogaam.
Wie zegt dat dit vol vol is, misschien wel gevoeld dat het er niet in zat en laten lopen. Niet des Wouts maar zou wel verstandig zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan gaat de vergelijking dus mank.
Wie dat zegt? Wout. Zijn tijdritten zijn al twee jaar ondermaats tot mager, zijn tijd op TP1 was ook ondermaats.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit vol vol is, misschien wel gevoeld dat het er niet in zat en laten lopen. Niet des Wouts maar zou wel verstandig zijn.
Als ik president biden hoor vergeleken met Jose. Dan moet ik me nog geen zorgen maken over Jose.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:02 schreef Reljem het volgende:
Haha José is echt rijp voor het tehuis. Wel gek want Japser fietst een mede Belg de hekken in.
Hopen op Remco die faalt, meltdown Incoming.
Wout Van Aert vond het terecht; Sporza moet keuzes maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:01 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza nog steeds over de zeik over de terechte deklassering gisteren
Wat kan mij Biden nou schelen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik president biden hoor vergeleken met Jose. Dan moet ik me nog geen zorgen maken over Jose.
En hopelijk schroeit Remco iedereen op een hoop.
ik bedoel gewoon dat Jose niet rijp is voor het bejaardentehuis.quote:
Nee gewoon trager bergafquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik schakel nu pas in en dat is op pcs. Is Vauquelin na T2 op zijn smoel gegaan?
150km in Frankrijk is amper ietsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geboren op 150km van de etappe, kan je dat dan nog een lokale held noemen?
Ontnemen die rechten!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry liep te editten ipv te quoten
Hij was snelste na T3. Heeft hij in de laatste vijf minuten meer dan een minuut verloren op campenaertquote:
Schandalige praktijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry liep te editten ipv te quoten
4 seconden en 18 honderdsten zo'n beetjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was snelste na T3. Heeft hij in de laatste vijf minuten meer dan een minuut verloren op campenaert
Je bedoeld wss RemcoGODquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:19 schreef DIJK het volgende:
Als Djee al sneller is dan Vocsnor dan gaat Tadej Remco de boel aan flarden rijden.
Ah oké thanks pcs doet gekquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
4 seconden en 18 honderdsten zo'n beetje
Yep, het was vroeger 25%...dat lijkt me wel een reële tijdslimiet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van mij mogen ze de tijdslimieten bij tijdritten wel eens wat strakker gaan stellen om dit soort praktijken en het algehele linkeballen te voorkomen.
Thomas is al in aan het leveren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:19 schreef DIJK het volgende:
Als Djee al sneller is dan Vocsnor dan gaat Tadej de boel aan flarden rijden.
Ze mogen de tijdslimieten in zijn totaliteit wel strakker gaan stellen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van mij mogen ze de tijdslimieten bij tijdritten wel eens wat strakker gaan stellen om dit soort praktijken en het algehele linkeballen te voorkomen.
Of klopt er weinig van de GPS onderweg?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:30 schreef wimderon het volgende:
Ook Healy is van zijn pluimen aan het laten ten opzichte van Vocsnor.
Ja maar je zou maar 6 fietsen nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:40 schreef Zorro het volgende:
Hoe moeilijk is het om een regel te maken met een maximum aantal fietsen op het dak?
Ik zag laatst een stel Oostblokkers een heleboel fietsen in een busje laden bij het station, kan wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:40 schreef Zorro het volgende:
Hoe moeilijk is het om een regel te maken met een maximum aantal fietsen op het dak?
Zie je wel, ze hoeven helemaal niet op het dak. Gewoon busjes mee laten rijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stel Oostblokkers een heleboel fietsen in een busje laden bij het station, kan wel.
De wonderwax maar meenemen naar Visma volgend jaar dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:46 schreef The_Undertone het volgende:
Derek gaat er ook niet komen, Vocsnor heeft wel degelijk geschroeid.
Als Pogi een beetje doorfietst misschien al wat eerder.quote:
Wat had je verwacht?quote:
Doe eens niet Mani.quote:
Urk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |