SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker![]()
Bij de paar dingen die ik meekreeg was mijn enige gedachte Man3quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso driedubbele plaatsvervangende schaamte voor alles wat zich heeft afgespeeld in de tweede kamer vandaag
Ik moest hier net even iets te hard om lachen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]mensheid houdt onzettend van negativiteit ondanks dat ze hard schreeuwen dat zogenaamd echt niet te willen. Lol
Vechten elkaar straks al de tent uit. Kunnen nu niet zomaar meer hersenscheeten gaan twitteren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Zou het kabinet al vallen voor het zomerreces over is?
lijkt er wel opquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
In oktober weer stemmenquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit kabinet was duidelijk te links. Wie is er nog over aan rechts?
Baudet kwam ook niet zoveel zinnigs uit laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit kabinet was duidelijk te links. Wie is er nog over aan rechts?
Dat is nieuw.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Baudet kwam ook niet zoveel zinnigs uit laatste 2 dagen.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hier net even iets te hard om lachen.
boef?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij is het voorprogramma matige rapmuziek
Ik kijk nergens meer van opquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Uitgekozen door Queen Swift herself?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Begint dat nu al?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Denk dat er nog niet genoeg gebeurd is voor de gemiddelde kiezer om veel van koers te veranderen. De enige vraag is waar alle NSC kiezers heen gaan denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:11 schreef Koen66 het volgende:
Maar ben serieus benieuwd hoe NL gaat stemmen onder het huidige gesternte
Nog meer Geert ,zodat we geen Omtzigt meer nodig hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:11 schreef Koen66 het volgende:
Maar ben serieus benieuwd hoe NL gaat stemmen onder het huidige gesternte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |