SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker![]()
Bij de paar dingen die ik meekreeg was mijn enige gedachte Man3quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso driedubbele plaatsvervangende schaamte voor alles wat zich heeft afgespeeld in de tweede kamer vandaag
Ik moest hier net even iets te hard om lachen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]mensheid houdt onzettend van negativiteit ondanks dat ze hard schreeuwen dat zogenaamd echt niet te willen. Lol
Vechten elkaar straks al de tent uit. Kunnen nu niet zomaar meer hersenscheeten gaan twitteren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Zou het kabinet al vallen voor het zomerreces over is?
lijkt er wel opquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
In oktober weer stemmenquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit kabinet was duidelijk te links. Wie is er nog over aan rechts?
Baudet kwam ook niet zoveel zinnigs uit laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit kabinet was duidelijk te links. Wie is er nog over aan rechts?
Dat is nieuw.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Baudet kwam ook niet zoveel zinnigs uit laatste 2 dagen.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hier net even iets te hard om lachen.
boef?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij is het voorprogramma matige rapmuziek
Ik kijk nergens meer van opquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Uitgekozen door Queen Swift herself?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Begint dat nu al?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Denk dat er nog niet genoeg gebeurd is voor de gemiddelde kiezer om veel van koers te veranderen. De enige vraag is waar alle NSC kiezers heen gaan denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:11 schreef Koen66 het volgende:
Maar ben serieus benieuwd hoe NL gaat stemmen onder het huidige gesternte
Nog meer Geert ,zodat we geen Omtzigt meer nodig hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:11 schreef Koen66 het volgende:
Maar ben serieus benieuwd hoe NL gaat stemmen onder het huidige gesternte
Dat laatste inderdaad, die komen never nooit meer aan die 20 zetelsquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat er nog niet genoeg gebeurd is voor de gemiddelde kiezer om veel van koers te veranderen. De enige vraag is waar alle NSC kiezers heen gaan denk ik.
Terug naar waar ze vandaan kwamen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat er nog niet genoeg gebeurd is voor de gemiddelde kiezer om veel van koers te veranderen. De enige vraag is waar alle NSC kiezers heen gaan denk ik.
Ik dacht Paramore.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Dat kan nietquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er kwam vandaag een vrouw 40 van die tessamans lampekapjes terug brengengekocht in eindhoven
Dengkadesh in 10voud aan haar terug?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er kwam vandaag een vrouw 40 van die tessamans lampekapjes terug brengengekocht in eindhoven
De gemeente valt wel onder metropoolregio Eindhoven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
Want de IKEA heet weliswaar IKEA EINDHOVEN, maar daar staat de winkel niet
![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
Want de IKEA heet weliswaar IKEA EINDHOVEN, maar daar staat de winkel niet
![]()
![]()
Kan ik ook meedoen aan die wedstrijd?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:36 schreef bitterbal het volgende:
eindhoven is de beste ikea ter wereld dit jaar
Hoera?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:36 schreef bitterbal het volgende:
eindhoven is de beste ikea ter wereld dit jaar
ben je een ikea?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan ik ook meedoen aan die wedstrijd?
ja je vraagt of je mee kan doenquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer val ik ten prooi aan onrealistische standaarden.
Niet dozig genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer val ik ten prooi aan onrealistische standaarden.
Staat in Son, hoewel dat inderdaad gewoon bijna Eindje is, wat Zwab zegt..quote:
Ik snoozede niet, ik was aant eten. wat in ksc altijd een geldig excuus isquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
You snooze, you lose.
Wel een goed dutje.
Beetje net als dat Breda International Airport ook gewoon in Bosschenhoofd ligt wat niet eens gemeente Breda isquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat in Son, hoewel dat inderdaad gewoon bijna Eindje is, wat Zwab zegt..
Verrekijker mee?quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Achterste rij. Wel frontaal
hmm . nou wordt ook vast leukquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Hier alleen vanmorgen regen. Alleen was ik toen nog thuis. Daarna geen druppel gezien, gehoord of gevoeldquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:05 schreef Nattekat het volgende:
De regen verdwijnt meer en meer uit de kaarten![]()
Betere plek dan de Swifties die op het moment naarstig via het riool een tunnel naar boven proberen te graven in het veld.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Betere plek dan de Swifties die op het moment naarstig via het riool een tunnel naar boven proberen te graven in het veld.
Dat kamperen gaat zowaar nog wat wordenquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier alleen vanmorgen regen. Alleen was ik toen nog thuis. Daarna geen druppel gezien, gehoord of gevoeld![]()
Oh, dus het dak kan eraf!quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het dak is dicht, dus parachute jump zat er niet in.
hadden ze nog gedaan ookquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het dak is dicht, dus parachute jump zat er niet in.
ID kaart is een reisdocument ook geldig in het buitenland, rijbewijs niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
Wel bijzonder dat mijn rijbewijs niet is ingenomen toen ik een nieuwe had aangevraagd vanmiddag. Mijn IDkaart kreeg ik toen niet meer mee terug.
Ja maar wat moet ik met een rijbewijs die vijf jaar is verlopen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ID kaart is een reisdocument ook geldig in het buitenland, rijbewijs niet.
Hoe kan je meer op FOK! kijken dan op WhatsApp, woahquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:12 schreef dud0r het volgende:
@:crack_ de bank staat! Foto in je WhatsApp maar daar kijk je niet zoveel dus even vanuit hier de heads up
Hoi 👀quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe kan je meer op FOK! kijken dan op WhatsApp, woah
Ja hoi.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe kan je meer op FOK! kijken dan op WhatsApp, woah
Precies. Je kan er geen ruk mee. Daarom is het niet zo erg.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik met een rijbewijs die vijf jaar is verlopen?Mag er toch niks mee doen.
quote:
Ik ben te sociaal voor dit forum denk ik.quote:
Het is bij mij beter geweest. Maar op het moment gewoon wat moeite mee. Komt wel weer goed.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben te sociaal voor dit forum denk ik.
International airportquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje net als dat Breda International Airport ook gewoon in Bosschenhoofd ligt wat niet eens gemeente Breda is
Omdat het waarschijnlijk 5 minuutjes van België vliegen isquote:
Iets te laat optrekken en je bent per ongeluk een buslijn naar België begonnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk 5 minuutjes van België vliegen is
Moest ook gnorken om die electrische vlucht vanaf Maastricht naar Aken. Ik dacht altijd dat die luchthaven Maastricht-Aachen airport heettequote:Op donderdag 4 juli 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk 5 minuutjes van België vliegen is
Denk dat je vanaf daar serieus sneller in België dan in Breda bentquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets te laat optrekken en je bent per ongeluk een buslijn naar België begonnen.
14,6 km naar Essen België en 15,7 km naar Ikea Bredaquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je vanaf daar serieus sneller in België dan in Breda bent
Grootste vliegtuig ooit daar zal de 10 passagiers niet gauw halen vermoed ikquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je vanaf daar serieus sneller in België dan in Breda bent
Seppe zegt mensen nog minderquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Waarom dat überhaupt Breda airport heet. Breda zal wel bekender klinken dan Etten-Leur airport of Roosendaal airport
quote:,,Eigenlijk is het gewoon een soort branding, marketing”, zegt Jan Voeten. Voeten is behalve havenmeester ook luchthavendirecteur. Met naast hem Stef Have, voormalig Apache-vlieger en CEO van Forum Group, de investeringsmaatschappij die het toenmalige vliegveld Seppe in 2008 kocht. ,,Als je Bosschenhoofd zegt, zegt iedereen: ‘Waar?’ Zeg je Breda Airport, dan weet iedereen waar het is. We zitten hier in de driehoek Antwerpen-Rotterdam-Tilburg, met nog een stukje Eindhoven.”
https://www.bndestem.nl/r(...)-te-vinden~aed795eb/
Ja, Eindhoven en Rotterdam, die hebben nog geen eigen luchthavenquote:
Rotterdam-The Hague airport. Den Haag wil ook meedoen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, Eindhoven en Rotterdam, die hebben nog geen eigen luchthaven
Ik ben wel eens opgestegen van Seppequote:Op donderdag 4 juli 2024 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Seppe had ik inderdaad wel eens van gehoord
Ik ben er wel eens langsgereden, vandaag nog zelfsquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens opgestegen van Seppe
Die aanbieding komt als geroepen, ga er hard doorheen momenteel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags https://nl.pepper.com/aan(...)-albert-heijn-315761
Eten, vakantie, het weer?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
zo jongens, waar gaan het vanavond eens over hebben?
Wat is de kleur van jouw urine momenteel?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is de kleur van jouw urine momenteel?
Rood met klontjes, volgende vraag?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is de kleur van jouw urine momenteel?
Er zegt nou nooit eens iemand 'ik ga lekker laat naar bed vanavond'quote:
Wat krijg je?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet op 2 pakketjes van dpd wachten
Wat moet je op die 2 pakketjes? Zitten? liggen? staan? dansen? slapen?quote:
Stampen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet je op die 2 pakketjes? Zitten? liggen? staan? dansen? slapen?
te laat, had het al geeditquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet je op die 2 pakketjes? Zitten? liggen? staan? dansen? slapen?
Ja jammer danquote:
Ik wil grootformaat foto's gaan schieten. Het liefste nog met ouderwetse natte platen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
En waar kan je die kopen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil grootformaat foto's gaan schieten. Het liefste nog met ouderwetse natte platen.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snap ik welquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Kreeg ze niet meer verkocht via marktplaats?
We zullen jou eens opblazenquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Exploding kittens gekocht
We gaan de 100.000 katjes opblazen
Nicequote:Op donderdag 4 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een jurk van ripcurl en 2 jurkjes en 1 paar schoenen van stradavarius
ja dat dachten wij ookquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Kreeg ze niet meer verkocht via marktplaats?
Geploftekatquote:
ja thailand welquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nicewist niet dat je een jurkjes-type was
Was ook mijn eerste gedachte jaquote:
Nicequote:Op donderdag 4 juli 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thailand wel
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Die tweede is wel leukquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thailand wel
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
You womanquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, het past allemaal niet in één tas.
saaiquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Zitten ze nu in POL de hele dag die debatten te bespreken
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Wat allemaalquote:
Probeer maar eens rekening te houden met tyfusweer als je maar één tas hebtquote:
dan heb je te veel kleding mee.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer maar eens rekening te houden met tyfusweer als je maar één tas hebt
Kleding past, alleen handdoeken niet meer.
Je bent toch gewoon met de auto?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat erbij?quote:
Zie je welquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij past![]()
dpd komt blijkbaar met 2 aparte wagens
Ohquote:
Of een te kleine tasquote:
das te veel kledingquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of een te kleine tas
4 shirts, korte broek, lange broek, trui, vest, slippers, extra paar schoenen en toilettas is nou niet echt overdreven.
hij kan zelfs een maat kleiner maar het is een ruim modelquote:
Op een pannenkoek?quote:
Heb nu ook trek in chinees, @4EverBlackEyed ook wel denk ikquote:
Voor wie?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op een pannenkoek?
Ik vraag dit voor iemand anders...
Je moet het ook een beetje laten rondwapperenquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kan zelfs een maat kleiner maar het is een ruim model
https://www.ripcurl.com/nl/sun-dance-cover-up-dress.html?754=1408
Ja. En ik heb nog een tas. Het probleem is dat het echt een pleuriseind wandelen is van de parkeerplaats naar de camping, en dat doe ik liever niet drie keerquote:
ga je een week weg ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of een te kleine tas
4 shirts, korte broek, lange broek, trui, vest, slippers, extra paar schoenen en toilettas is nou niet echt overdreven.
Je loopt maar gewoon een keertje extra, goed voor de stapjesquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. En ik heb nog een tas. Het probleem is dat het echt een pleuriseind wandelen is van de parkeerplaats naar de camping, en dat doe ik liever niet drie keer
Moet sowieso twee keer, dat is al zat
Gewoon wat reservekleding in de auto bewaren, mocht je het nodig hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. En ik heb nog een tas. Het probleem is dat het echt een pleuriseind wandelen is van de parkeerplaats naar de camping, en dat doe ik liever niet drie keer
Moet sowieso twee keer, dat is al zat
Hmmquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat degene dat best zelf weet![]()
Niet. Natte platen blijven maar een kwartiertje goed. Als ze opdrogen werken ze niet meer. Dus je moet ter plekke in een donkere kamer / tent / zak de vloeistof op een zwart glas- of aluminiumplaatje laten lopen en dan in een houder stoppen en in de camera schuivenquote:
Ik zit op een waterpolotoernooi met twee feestavonden, enorme bakken regen, frisse temperaturen en op een tentenkamp. Je bent echt een gigantische idioot als je dan enkel mee neemt wat je naar een weekendje Amsterdam zou meenemenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat degene dat best zelf weet![]()
@4EverBlackEyedquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op een pannenkoek?
Ik vraag dit voor iemand anders...
Vorig jaar zag ik er heel grappig uit omdat ik koste wat kost maar twee keer wilde lopenquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je loopt maar gewoon een keertje extra, goed voor de stapjes
Okquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je loopt maar gewoon een keertje extra, goed voor de stapjes
En waarschijnlijk was je minder tijd en geklooi kwijt geweest als je gewoon drie keer had gelopenquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar zag ik er heel grappig uit omdat ik koste wat kost maar twee keer wilde lopen
Handdoeken hebben ze in het hotel welquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Was 10 minuten lopen heen en terug.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En waarschijnlijk was je minder tijd en geklooi kwijt geweest als je gewoon drie keer had gelopen
Het tentenhotelquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handdoeken hebben ze in het hotel wel
Lekker. Pa het de McSpicy die vond hij te pittig. Ik had een MacSmart menu met een chiliburger en een cheeseburger.quote:
Lekkerrr!quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker. Pa het de McSpicy die vond hij te pittig. Ik had een MacSmart menu met een chiliburger en een cheeseburger.
Daarna hebben we een ijsje gehaald bij een nabij gelegen IJssalon (ieder 2 bolletjes), die heb ik betaald, omdat hij de mac betaalde en al zo vaak voor mij betaald heeft...
Nicequote:Op donderdag 4 juli 2024 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker. Pa het de McSpicy die vond hij te pittig. Ik had een MacSmart menu met een chiliburger en een cheeseburger.
Daarna hebben we een ijsje gehaald bij een nabij gelegen IJssalon (ieder 2 bolletjes), die heb ik betaald, omdat hij de mac betaalde en al zo vaak voor mij betaald heeft...
Hier wordt Buda helemaal wild vanquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hadden allebei kinderbueno ijs. Dat is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh fijn bosquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook wel okee. Het is vooral voor pa om hem te informeren over de stand van zaken hier. Ik weet dus eigenlijk al veel, hij minder.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fijn bosen hoe ging je gesprek?
Oke, geslaagde dag bosquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook wel okee. Het is vooral voor pa om hem te informeren over de stand van zaken hier. Ik weet dus eigenlijk al veel, hij minder.
hij slaaptquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
je hebt bij de dpd site zo'n live tracker en daar zie ik helemaal geen autootje rijden
Werk of fun in Utrecht?quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Utrecht geweest vandaag. Net weer thuis. Nu even genieten van een ijsje
werk. We hadden een kwartaalrapportage van het bedrijf.quote:
Werken ging ook wel goed.quote:
Ja, bij mij ook. Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik voor iets anders daar was. Ja dat wel, maar dan ga ik 10 jaar terug..quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:19 schreef Koen66 het volgende:
Laatste tig keer in Utrecht was altijd wel een meet
trustequote:
Heb je wat leuks besteld?quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
je hebt bij de dpd site zo'n live tracker en daar zie ik helemaal geen autootje rijden
Slapsequote:
Die is al bijna klaar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Zou Taylor Swift op tijd zijn?
Of is het geen diva met Madonna achtig gedrag?
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
De Godin is vandaag weer glansrijk door de keuring gekomen, zelfs geen geneuzel met een ruitenwisser of iets
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie vroeger op 7 jarige leeftijd of zo tot 10 uur savonds buiten spelen?
er staat een R.... ik vroeg me al af in welke tippelzone...quote:
Kreeg ook nog een reep chocolade meequote:
3,5 uur volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe lang werkt ze voor Dimmy d'r geld?
Goed bezig zusquote:
Goed gezien en doe normiequote:Op donderdag 4 juli 2024 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat een R.... ik vroeg me al af in welke tippelzone...
Neequote:Op donderdag 4 juli 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie vroeger op 7 jarige leeftijd of zo tot 10 uur savonds buiten spelen?
Hoeveel heb jij?quote:
12,8k, maar heb me fysiek ook nog wel ingespannenquote:
Zo zo, onderhoud bij de dealer? Geld klotst tegen de plinten hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg ook nog een reep chocolade mee
(en bijna een DS7 omdat ze de verkeerde sleutel wilde meegeven)
Goed, ga ik het vragen.. Oke.. ik ga het vragenquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
12,8k, maar heb me fysiek ook nog wel ingespannen
Ben je niet van het afstapje geflikkerd, dit keer?quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg ook nog een reep chocolade mee
(en bijna een DS7 omdat ze de verkeerde sleutel wilde meegeven)
Altijdquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, onderhoud bij de dealer? Geld klotst tegen de plinten hoor.
Gewoon wat mensenhandelaren uitnodigenquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Hier zijn allemaal nog kleine kinderen aan het buitenspelen inclusief hun gekrijs
ik denk dat ik dat ook niet mocht
Wel goed dat ze nog buitenspelen in plaats van met hun giecheltjes op de ipad zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Hier zijn allemaal nog kleine kinderen aan het buitenspelen inclusief hun gekrijs
ik denk dat ik dat ook niet mocht
Ja kan ik hier niet zeggen, unieke locatie dit dat, maar heb lekker veel gevroemdquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, ga ik het vragen.. Oke.. ik ga het vragen
Wat voor fysieke inspanning?
Dat zit dan weer bij mijn autoverzekeringquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AltijdPlus dat scheelt me een pechhulp abo bij de anwb
Ja neequote:Op donderdag 4 juli 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik hier niet zeggen, unieke locatie dit dat, maar heb lekker veel gevroemd
nee vind ik toch wat ethisch onverantwoord eigenlijk, hoe erg ik ze ook haatquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat mensenhandelaren uitnodigen
En heb jij geen mini-mensen onderdelen nodig voor je voorraad?
ze moeten slapen nu toch op dit tijdstip?quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel goed dat ze nog buitenspelen in plaats van met hun giecheltjes op de ipad zitten.
Misschien is het al zomervakantie. Staan ze nu komende 6 weken te jengelen voor je deur.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze moeten slapen nu toch op dit tijdstip?
Ik vind het gewoon laat en wel slecht van die oudersquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vind ik toch wat ethisch onverantwoord eigenlijk, hoe erg ik ze ook haat
Mja.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze moeten slapen nu toch op dit tijdstip?
Ja zo ben ik, een echte verhalenvertellerquote:
Nou... echt wel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo ben ik, een echte verhalenverteller
Hmm, weet eigenlijk niet of dat daar ook bij zit, zal wel want ben gewoon all-risk bij de beste verzekeraar van Nederlandquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zit dan weer bij mijn autoverzekering
man man man , wie heb je dan liever. Die vissers of deze kinderenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het al zomervakantie. Staan ze nu komende 6 weken te jengelen voor je deur.
ja is een cultuur ding. Zie het ook op werk. gaan we om 2100 dicht en dan zitten er nog turkse of marokkaanse gezinnen met peuters en kleuters bij ons rustig ijsjes te etenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon laat en wel slecht van die ouders
Ik weet het nietquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man , wie heb je dan liever. Die vissers of deze kinderen
Centraal Beheer?quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet eigenlijk niet of dat daar ook bij zit, zal wel want ben gewoon all-risk bij de beste verzekeraar van Nederland
Ja, maarquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is een cultuur ding. Zie het ook op werk. gaan we om 2100 dicht en dan zitten er nog turkse of marokkaanse gezinnen met peuters en kleuters bij ons rustig ijsjes te eten
wat danquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag weer een cadeautje voor mezelf besteld
ZLMquote:
Ik lees instant: zalm.quote:
Dimmy is er niet dus kunnen we het gewoon over normale dingen hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb niet op het schema gekeken of het al het puntmutsenuurtje is.
Moet ik mijn witte puntsmuts al pakken?quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar
Laat maar
wilde iets zeggen over werken enzo
HAHAHAHquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dimmy is er niet dus kunnen we het gewoon over normale dingen hebben
En je brandend kruis aub.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik mijn witte puntsmuts al pakken?
Met een brandend kruis kun je beter even langs de huisarts gaan om te checken of je geen soa hebtquote:
Niet zo'n kruis, goorlelquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een brandend kruis kun je beter even langs de huisarts gaan om te checken of je geen soa hebt
wel raar hoor, je virtuele machine insprekenquote:Op donderdag 4 juli 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was overigens 2x gebeld door een nummer uit de UK, gisteren![]()
Niet opgenomen.
Spreek m'n vm maar in
Er is wel meer raar hier.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wel raar hoor, je virtuele machine inspreken
quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel weer 1 vuilniszak met zwerfafval bij elkaar gescharreld vandaag
Ik geef gewoon een advies bij een mogelijk medisch probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |