Op het einde keren voor de laatste 500 meter?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2028 wordt het maar 1500 meter.
Fout. In Eindhoven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanmiddag komt de beste Monegask in actie! (In Spa)
Moet je wel uitkijken dat de onderwaterfase niet te lang isquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op het einde keren voor de laatste 500 meter?
Wat is daar eigenlijk de reden voor? Voor Amerikanen is 2000 meter ook wel erg lang om hun aandacht vast te houden, maar dat zou de reden niet mogen zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2028 wordt het maar 1500 meter.
Ik ook, maar voor alsnog is er weinig om te juichenquote:
Een brug, hoor ik hier net.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk de reden voor? Voor Amerikanen is 2000 meter ook wel erg lang om hun aandacht vast te houden, maar dat zou de reden niet mogen zijn.
Dan ga je toch ergens anders roeien?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, maar de oorzaak lijkt vooral een brug te zijn, en niet zozeer om de sport op te pimpen
Je zou bijna denken dat ze de Spelen in Schubbekutteveen houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Een brug, hoor ik hier net.
Blijkbaar was er geen ander stukkie water te vinden.
Toch best lachwekkend. Dan zou je een andere locatie kiezen, maar dat zal ze waarschijnlijk te weinig boeien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Een Olympische motorvoertuigensport. Dat zou nog iets zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanmiddag komt de beste Monegask in actie! (In Spa)
Ja je hebt dan wel minder boeien nodigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch best lachwekkend. Dan zou je een andere locatie kiezen, maar dat zal ze waarschijnlijk te weinig boeien.
Die verdwijnt zo in een driehoek.quote:
Hebben vast geen medaillekandidaten. Dan lekker voor C-locatie kiezen. IOC zou hier moeten ingrijpen. 2km is 2km.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch best lachwekkend. Dan zou je een andere locatie kiezen, maar dat zal ze waarschijnlijk te weinig boeien.
Een brug kan je onderdoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
[..]
VS heeft altijd wel een goede boot in de acht, op de kleinere boten valt het vaak tegenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben vast geen medaillekandidaten. Dan lekker voor C-locatie kiezen. IOC zou hier moeten ingrijpen. 2km is 2km.
Eens. Ze zullen geen turnhal, atletiek- en zwemstadion kiezen wat te klein is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben vast geen medaillekandidaten. Dan lekker voor C-locatie kiezen. IOC zou hier moeten ingrijpen. 2km is 2km.
Het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kunnen toch onder een brug doorvaren. Ben ik nu tyfusdom
dat laatste sowiesoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kunnen toch onder een brug doorvaren. Ben ik nu tyfusdom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |