Dit weekend zal het denk ik nog wel meevallen met de ergernissen. Daarna wordt het denk ik een ander verhaal.quote:
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel mooi dat rustgevende geluid van de roeibladen.
Ik juich al 3 minuten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.
Herhalen is moeilijk als er nog geen sport is geweestquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit weekend zal het denk ik nog wel meevallen met de ergernissen. Daarna wordt het denk ik een ander verhaal.
Ze hadden ook pas bij de derde serie kunnen inschakelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herhalen is moeilijk als er nog geen sport is geweest
Daar is het!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar bij de Spelen hoop je ook wel iets aan sfeer te horen. Wat gejuich ofzo.
Is af en aan ziek geweest, dat helpt niet (vandaar ook wisselende resultaten dit jaar).quote:
Dank, volg het roeien niet op de voet. Maar ja, wel gewoon een finaleman normaal, zou ik zeggen op basis van scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is af en aan ziek geweest, dat helpt niet (vandaar ook wisselende resultaten dit jaar).
Ik heb het ook maar van Totallympics hoor (en van een Griek daar)quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank, volg het roeien niet op de voet. Maar ja, wel gewoon een finaleman normaal, zou ik zeggen op basis van scorebordjournalistiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met uitgebreide uitleg voor elk onderdeel:
https://totallympics.com/(...)mment&comment=651124Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |