Uitzondering was WK 98quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Engeland is standaard matig ja op een uitzondering na.
Tja ik kijk pas echt internationaal voetbal sinds 2010 dus kan er moeilijk over oordelen. Maar deze spelers zouden wel tot iets meer attractiviteit moeten kunnen zorgen. Hetzelfde vind ik overigens bij Frankrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs voor Southgate zijn komst vond ik hun toernooien vaak maar matig. Sinds ik het volg althans (rond EK2004)
Amaiquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
omdat niemand mij helpt kijk ik nu bij DE BELG
Godmiljaar!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Oh jee jongensquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Mwah Mortjeeequote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland deed vroeger niet aan taktiek. Bal vanaf de eigen 10 meter naar voren knallen en dan allemaal erachteraan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tja ik kijk pas echt internationaal voetbal sinds 2010 dus kan er moeilijk over oordelen. Maar deze spelers zouden wel tot iets meer attractiviteit moeten kunnen zorgen. Hetzelfde vind ik overigens bij Frankrijk.
Absoluut mee eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tja ik kijk pas echt internationaal voetbal sinds 2010 dus kan er moeilijk over oordelen. Maar deze spelers zouden wel tot iets meer attractiviteit moeten kunnen zorgen. Hetzelfde vind ik overigens bij Frankrijk.
kick and rush noemt men datquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Engeland deed vroeger niet aan taktiek. Bal vanaf de eigen 10 meter naar voren knallen en dan allemaal erachteraan.
Walgelijke 'rain down on me' 24/7 clip op TMF.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef Cupfighter het volgende:
Bij het noemen van de naam Kane moet ik steeds aan die kotsband denken
dat doen de F'jes ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Engeland deed vroeger niet aan taktiek. Bal vanaf de eigen 10 meter naar voren knallen en dan allemaal erachteraan.
In het ijshockey beter bekend als dump and chase maar dat terzijdequote:
Als ik steeds Rice hoor dan heb ik opeens zin in chinees eten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef Cupfighter het volgende:
Bij het noemen van de naam Kane moet ik steeds aan die kotsband denken
Ja alleen iets minder effectiefquote:
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ik steeds Rice hoor dan heb ik opeens zin in chinees eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |