Jij bent al vroeg dronken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee Nederland is lekker vaak kampioen geweest. Nu kan dat ook kunde zijn van de ploeg, maar een beetje geluk kan geen kwaad.
Engeland speelt altijd saai op toernooien in mijn beleving.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:13 schreef Durmada het volgende:
Ik vind Engeland eigenlijk best een saaie ploeg. Vooraf dacht ik dat Zwitserland het saaist zou zijn.
Torenhoge verwachtingen maar ze maken het nooit waar. Nog nooit het EK gewonnenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland speelt altijd saai op toernooien in mijn beleving.
En als ze doorgaan hard schreeuwen: IT’S COMING HOME!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Torenhoge verwachtingen maar ze maken het nooit waar. Nog nooit het EK gewonnen![]()
De laatste toernooien zeker. Maar deze selectie zou wel iets uitdagender mogen spelen denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland speelt altijd saai op toernooien in mijn beleving.
Natuurlijk niet, Kane is een jankerdquote:
meest overrated speler op het veld.quote:
Eén keer geel:quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:12 schreef wdn het volgende:
Ik heb de openstaande kaarten gemist
Heeft iemand dat bij de hand?
Pickfordquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat vuistje van PickfordVoor het vangen van een bal
Worden alle kaarten na deze wedstrijd niet kwijtgescholden?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eén keer geel:
Engeland : Bellingham, Foden, Gallagher, Mainoo, Trippier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |