abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2003 @ 23:33:11 #1
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_8548449
Ik wil morgen een 2-persoons waterbed gaan halen, en nu zat het in de planning om dat bij de waterbeddenconcurrent te gaan doen (ja die met die verschrikkelijk irri reclames ja ), want de prijzen daar vind ik vrij schappelijk..

Weet iemand of er een levertijd op zit, en heeft er iemand ervaring met deze winkelketen ?

pi_8548677
dat zit volgens mij wel snor.
pi_8548784
quote:
Op maandag 17 februari 2003 23:33 schreef Wunk het volgende:
Ik wil morgen een 2-persoons waterbed gaan halen, en nu zat het in de planning om dat bij de waterbeddenconcurrent te gaan doen (ja die met die verschrikkelijk irri reclames ja ), want de prijzen daar vind ik vrij schappelijk..

Weet iemand of er een levertijd op zit, en heeft er iemand ervaring met deze winkelketen ?

Vraag eens naar de bijkomende kosten want alleen met die prijs uit de advertentie ben je er niet
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  maandag 17 februari 2003 @ 23:49:20 #4
28309 Wunk
pi_8548882
Ow, maar daar had ik ook niet op gerekend hoor

'k wil er maximaal 900-1000 euro aan uitgeven, de goedkoopste is rond de 500 euro (kaal zo uit de prijslijst), maar ik wil een iets bredere met een monomatras (1 groot matras) (http://www.waterbed.nu/prijzen.htm)

maandag 17 februari 2003 @ 23:50:01 #5
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_8548903
quote:
Op maandag 17 februari 2003 23:33 schreef Wunk het volgende:

Wat je ook doet, doe dat niet, echt niet. De kwaliteit van de waterzakken is echt bagger en de bijkomende kosten maken het alsnog net zo duur als de andere zaken. zoek even verder, maar van de waterbeddenconcurrent krijg je hoogstwaarschijnlijk spijt op de lange duur. Hier in eindhoven was het personeel trouwens net zo vreselijk als de reclames. Niet duidelijk, irritant, opdringerig... bleeh

Niet doen! naar de waterbedden-concurrent lopen

(WEL het waterbed DOEN, hij ligt hier echt heerlijk, fantastisch, als het even kan nooit meer terug naar een normaal matrasje!! ben alleen de zaak vergeten, zal het eens aan ouders vragen, die weten het prijskaartje nog wel )

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_8549559
Volgens mij krijg je daar na een paar maandjes spijt van
Misschien gaat dat geklots wel vervelen na een tijdje of gaat ie kapot...
pi_8550213
>>> lifestyle
  dinsdag 18 februari 2003 @ 15:55:12 #8
28309 Wunk
pi_8561450
Vandaag dus een aantal winkels af geweest (niet de waterbeddenconcurrent na afraden hier )

Eerste winkel: Beter bed.., stond een aanbieding van rond de 530 euro.., maar ja, das dus ook zonder iets, maar dan wel een softside bed.., kerel wees me de weg, en liet het me zelf uitzoeken (sleeeeeeecht), uiteindelijk door die vent uit laten rekenen, totaalplaatje: 999 euro voor een softside waterbed, met stabilisator eronder, 160x200.., 6 weken levertijd (hallo piet..... ) even verder kijken..

Klein zaakje in Amersfoort op de leusderweg.., vage man verwelkomt me, en op het moment dat ik zeg dat ik iets rond de 1000 euro wil uitgeven begint 'ie al moeilijk te doen, en dingen te stamelen over slechte kwaliteit, hoge energierekeningen en zeker geen softside.., ik wist binnen 2 minuten al dat ik hier niks ging kopen.., wel even een offerte laten maken, hardside, klein matras, chiepo-ste van het wiepo-ste en zelf in mekaar zetten: 1000 euro.., dag mijnheer, U hoort nog van ons... (not)

Winkel in de langestraat, ik kom binnen, word zeer hartelijk verwelkomd door een uiterst vriendelijke en enthousiaste mevrouw (puntje voor mevrouw), leg uit wat ik wil voor rond de 1000 euro..
Als een spraakwaterval leid ze me rond tussen alle bedden, verschillende stabilisaties en onderbouwen van de softside bedden die ze daar hebben.., ze maakt een mooie offerte voor me, geeft duidelijke text en uitleg, ik krijg er zelfs 2 kussens en een dekbedovertrek bij als kado, met 5 jaar garantie op de lasnaden van het bed, en een berichtje als het tijd is voor onderhoud elk half jaar..
Deze mevrouw presteerde het me bijna meteen te overtuigen bij haar te kopen.., resultaat: een softside waterbed van 180x210, wollen touk, kadootjes, duidelijke text en uitleg over onderhoud e.d., levertijd van maximaal 1.5 week (z.s.m, dus misschien eerder ), voor ik er erg in had, stond m'n handtekening op het papiertje..
Totale kostenplaatje, 1045 Euro

Laatste winkel is echt een aanrader, ik voelde me echt 'de klant is koning' (iets wat me bij de andere 2 winkels erg tegenviel)

pi_8565371
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 15:55 schreef Wunk het volgende:
Laatste winkel is echt een aanrader, ik voelde me echt 'de klant is koning' (iets wat me bij de andere 2 winkels erg tegenviel)
Stom eigenlijk, dat je verrast kan worden door de bediening in een winkel. Het zou eigenlijk bij elke winkel zo moeten zijn, maar ja..

Trouwens: veel plezier met je nieuwe bed

De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  dinsdag 18 februari 2003 @ 19:44:18 #10
28309 Wunk
pi_8566753
Is volgens mij een trend tegenwoordig..

We liepen vandaag ook nog de Scheer en Foppen binnen, wouden wat advies vragen over onze DVD speler die van de week kapot is gegaan.., beetje nonchelant kregen we geantwoord:: Tja..., kan.., weeknie.., tja, schoonmaakcd ?, misschien helpt het..., weeknie..

Whatever happened to klantvriendelijkheid ?

pi_8568575
Gefeliciteerd met je nieuwe bed.
Wij hebben ons waterbed sinds febr.96' en het is nog steeds de beste aankoop die we ooit hebben gedaan. Nooit geen "gewoon" matras meer.
Een waterbed ligt echt super.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:33:01 #12
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_8571319
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 20:51 schreef pos het volgende:
Een waterbed ligt echt super.
Maar neukt het nou idd zo slecht zoals ik links en rechts van waterbeddeneigenaren hoor?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:38:58 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8571513
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:33 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Maar neukt het nou idd zo slecht zoals ik links en rechts van waterbeddeneigenaren hoor?

Ik heb nergens last van hoor

Het is in alle opzichten super

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:40:11 #14
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8571554
Ik dacht ook eens, goh een waterbed voor duizend piekies das niet duur!
Totdat blijkt dat je er geen ombouw mee koopt, alleen die waardeloze plastic zak dus. Je bent meer geld kwijt voor een COMPLEET waterbed.
nep nep nep dus
Ik heb nu een tweedehandse van een stel potten; ligt heerlijk en ik heb NOOIT meer rugpijn en koude tenen ind e winter, en mijn vriendin klaagt ook niet
fluff for life
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:51:06 #15
28309 Wunk
pi_8571889
Klopt, overal word geadverteerd met waterbedden voor rond de 400-500 euro.., maar dat is alleen de waterzak, oplichterij dus..
pi_8572425
Ik heb nu 15 jaar een waterbed, en de prijs ervan is verdwenen in de nevelen der tijd. Het enige wat ik zeker weet is dat wanneer ik een nieuwe moet kopen (zal ooit nog wel gebeuren) dan koop ik een ongestabiliseerde.

Overigens, dat onderhoud waar ze het over hebben, daar zijn we na 2 jaar mee gestopt, zonder merkbare negatieve verschillen.

pi_8576007
quote:

[..]

Nee hoor al is het in het begin wel even wennen
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:05 schreef HiZ het volgende:
(...) Het enige wat ik zeker weet is dat wanneer ik een nieuwe moet kopen (zal ooit nog wel gebeuren) dan koop ik een ongestabiliseerde.
Grappig HiZ wij willen juist als we een nieuwe moeten hebben een 100% gestabiliseerde ipv 80 wat we nu hebben. Waarom jij ongestabiliseerd?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_8576151
quote:

[..]

Just go with the flow
fluff for life
pi_8576376
Ik heb nu 2 jaar een waterbed, het ligt wel lekker....

Maar het neukt absoluut niet! Je kunt je nergens aan af zetten en als je bv van standje verandert ben je zoooo ontzettend aant stuntelen...

Dus als je mij vraagt: waterbed? zeg ik nee

pi_8615580
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:51 schreef Wunk het volgende:
Klopt, overal word geadverteerd met waterbedden voor rond de 400-500 euro.., maar dat is alleen de waterzak, oplichterij dus..
Ik kan nog steeds niet over de waterbeddenconcurrent praten zonder spin en spinnijdig te worden. Ik heb eigenlijk geen zin om het nog een op te schrijven....

Maar neem van mij aan: geef liever 100 euro meer uit bij een bonafide zaak !

It's in the air tonight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')