SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oid"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zaterdag en zondag.quote:
Even m'n kenteken opzoekenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga even naar autoweek en toets je kenteken in, dan kun je zien wat voor motor er in ligt
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofdquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even m'n kenteken opzoekenHeb deze schoen pas 3 jaar of zo
Grmblquote:
Omdat ik dom benquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofd
Ik ken wel die van mijn ouders van 4 auto's geledenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofd
Nou nou nouquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben
Mijn eerste auto weet ik nog wel
Mijn eerste schoen ook
Míjn leaseauto niet
En mijn huidige schoen weet ik het misschien
Ik kan het zien in je ogenquote:
Ik kan het zien in je glimlachquote:
Ik weet zelfs nog die van de wijlen godinquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben
Mijn eerste auto weet ik nog wel
Mijn eerste schoen ook
Míjn leaseauto niet
En mijn huidige schoen weet ik het misschien
Ja die van de Ford uit de jaren '90 van mijn ouders weet ik ook nog, PF-RT-86quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken wel die van mijn ouders van 4 auto's geleden
Oke, ben je iets minder dom dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog die van de wijlen godin
Terwijl ik die maar net 3 maanden hebt gehad, 28-LDG-8quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ben je iets minder dom dan ik
Ik weet de mijne ook nog allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is dit goedkoop? https://www.xenos.nl/tulbandvorm-staal-d22-cm-570179quote:
Ik heb niets met cijfersquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik die maar net 3 maanden hebt gehad, 28-LDG-8
Heb voor de koreaan wel advies meegekregen altijd shell/bp oid te tanken ipv witte pompquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet... misschien omdat ik hem dan kapot maak of zo
Terwijl 98 toch beter is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |