Sagan heeft 7x het puntenklassement gewonnen in de Tour de France.quote:
Zie het nu pas hahahaquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is Sagan, maar dat geheel terzijde.
@Caland won vroeger het puntenklassement elk weekend. Hij was ook leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sagan heeft 7x het puntenklassement gewonnen in de Tour de France.
Ook een heel stuk boeiender om naar te kijken dan een Cavendish of Kittel.
Ronaldinho ookquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kittel was een one day fly, telt niet.
Ja.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
Hoeveel man heeft ie nu van de fiets geduwd om te winnen?
Federer op zijn top was (in mijn ogen) ook beter dan de beste Djokovic, maar die laatste heeft inmiddels zoveel gewonnen dat hij de grootste allertijden is.quote:
Sagan was zonder twijfel de betere renner, maar dat hij niet de betere sprinter was daar zal iedereen het toch wel over eens zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sagan heeft 7x het puntenklassement gewonnen in de Tour de France.
Ook een heel stuk boeiender om naar te kijken dan een Cavendish of Kittel.
In mijn hoofd is Federer de beste aller tijden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Federer op zijn top was (in mijn ogen) ook beter dan de beste Djokovic, maar die laatste heeft inmiddels zoveel gewonnen dat hij de grootste allertijden is.
Beste daar kan ik je in volgen, dat is sowieso veel subjectiever. Grootste is een ander verhaal.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In mijn hoofd is Federer de beste aller tijden.
Peak Greipel was ook wel genot. Die heeft peak Cav ook regelmatig verslagen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sagan was zonder twijfel de betere renner, maar dat hij niet de betere sprinter was daar zal iedereen het toch wel over eens zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |