Heel geilquote:
Beste koppel ever op NPOquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig hebben we de npo voor belangrijke programma's zoals dit.
Dan toch echt liever Sisi.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:16 schreef Jahr00n het volgende:
Wat is er mis me af en toe een colafles in de anus.
Niet gekeken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:03 schreef Kanaroe het volgende:
Coos heet dus Remco
Ik zag die docu net en begreep dat Remco/Coos na 23 jaar op zn 36ste de impact van die colafles als PTSS ervaart
Naar verhaal, dat wel, maarreh tja........
Nee, Coos is Vlaardinger of Spijkenisserquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
Niet gekeken.
Dat waren Brabanders toch? Weekendje weg?
Dan ben ik in de war hiermee Jongen (17) verkracht en gefilmdquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee, Coos is Vlaardinger of Spijkenisser
Hij was aan het ronddhangen met jeugd toen hij zijn trauma opliep
Ik vond vooral die ontkenning van zijn ex vrienden opvallend, je kan mij veel vertellen en dat als je drugs op hebt niet meer weet via welke straat je naar huis bent gekomen of waar je fiets staat geloof ik direct, maar als je dit niet meer weet? Nee dat gaat er bij mij niet inquote:Op donderdag 4 juli 2024 00:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb dit gezien, het was absurd. Het ongemak ook, van iedereen waar hij dit aan vertelt, waar hij om hulp vraagt en iedereen er een beetje omheen gaat zitten draaien, misselijkmakend genant vond ik het.
See what you did there 😏quote:Op zondag 7 juli 2024 14:48 schreef Mulle het volgende:
[..]
Ik vond vooral die ontkenning van zijn ex vrienden opvallend, je kan mij veel vertellen en dat als je drugs op hebt niet meer weet via welke straat je naar huis bent gekomen of waar je fiets staat geloof ik direct, maar als je dit niet meer weet? Nee dat gaat er bij mij niet in
waarom precies. hij heeft een situatie heel groot gemaakt en een trauma gekregen. is er elke dag mee bezig.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:48 schreef Mulle het volgende:
[..]
Ik vond vooral die ontkenning van zijn ex vrienden opvallend, je kan mij veel vertellen en dat als je drugs op hebt niet meer weet via welke straat je naar huis bent gekomen of waar je fiets staat geloof ik direct, maar als je dit niet meer weet? Nee dat gaat er bij mij niet in
In mijn vriendengroep is verkrachting met een colafles terwijl anderen toekijken gewoon core memory materiaal hoorquote:Op zondag 7 juli 2024 19:21 schreef fespo het volgende:
[..]
waarom precies. hij heeft een situatie heel groot gemaakt en een trauma gekregen. is er elke dag mee bezig.
je kan toch niet verwachten dat die mensen zoiets niet gewoon vergeten?
misschien heeft meneer het wel veel groter gemaakt dat het was.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep is verkrachting met een colafles terwijl anderen toekijken gewoon core memory materiaal hoor
Dat zou niet best zijn, als je daar nog over weet te overdrijven.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef fespo het volgende:
[..]
misschien heeft meneer het wel veel groter gemaakt dat het was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |