ohquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet inderdaad minstens 2 maanden van te voren gepland worden.
Ja, dan hoeft het van mij al niet meer.
in bonte kleurtjes?quote:
Dat is fair enough. Vind het ook helenaal niet erg. Af en toe ben ik wel bang dat ik gewoon iets uitstraal waardoor mensen denken, vriend en niet meer dan dat.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap dat dat een welkome afwisseling is met legioenen aan mannen die in hun broekje willen komen.
cultuur uit kaapverdiequote:Op woensdag 3 juli 2024 15:44 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)as-in-rotterdam.html
sweet tooth!quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Zin om onder een dekentje een film te kijken maar welke.
Zou heel goed kunnen. Heb ik weleens gehoord van enkele vrouwen en mannen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is fair enough. Vind het ook helenaal niet erg. Af en toe ben ik wel bang dat ik gewoon iets uitstraal waardoor mensen denken, vriend en niet meer dan dat.
Killing Zoe.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Titanic?quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
is toch 1 bont kleurtjequote:
Het voelt alsof de vriendschap niet evenwaardig is.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
dat is geen kwestie van geen tijd hebben maar van niet willen
Barbarianquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Dat lijkt me geen fijne basisquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelt alsof de vriendschap niet evenwaardig is.
Ik wil tijd vrijmaken om wat leuks te doen, maar de andere persoon alleen als het toevallig zo uitkomt en niks beters te doen heeft.
Ik begin meteen de liedjes te zingenquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik hoorde net een stukje van de Lion King dus nu heb ik zin om die te kijken
AAAAAAAAAAAAH SEGENJWAAAAAAA NOMINIETSIETSIEWAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begin meteen de liedjes te zingen
Had ik eens uitgeleend aan meisje dat ik leuk vond. Was geen goede zet.quote:
Moet ik 112 bellen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAH SEGENJWAAAAAAA NOMINIETSIETSIEWAAAAAAAAAAA
Een dekentje dat groot genoeg om helemaal in de kruipen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik eens uitgeleend aan meisje dat ik leuk vond. Was geen goede zet.
Ja anders doe je iets niet goed als je niet zo'n dekentje hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dekentje dat groot genoeg om helemaal in de kruipen.
Het is wel echt de meest basic naam voor een kat.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ook de hoeveelheid huisdieren die het hebben moeten ontgelden ergens in hun leven omdat ze als Simba gepresenteerd moesten worden
Als ik ooit kinderen krijg dan gaat dat ook gebeuren.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ook de hoeveelheid huisdieren die het hebben moeten ontgelden ergens in hun leven omdat ze als Simba gepresenteerd moesten worden
ik heb dekbedden die ik dicht kan maken, zodat niet alles in het dekbed komt en zo'n zware massa klomp wordt waar de wasmachine niet mee overweg kanquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:01 schreef Nizno het volgende:
mijn wasmachine kreunt...
een volledig dekbed heeft ie erg veel moeite mee
Ze snapte het alleen niet en heeft mij betaald.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook ooit.
(lol) @:wereldgozer @:franticdj @:dr_flash
dit is echt het dekbed... niet de hoeslakenquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb dekbedden die ik dicht kan maken, zodat niet alles in het dekbed komt en zo'n zware massa klomp wordt waar de wasmachine niet mee overweg kan
is echt top
JIJ HIER.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze snapte het alleen niet en heeft mij betaald.
oooooooooohquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is echt het dekbed... niet de hoeslaken
en ik zit beneden en hoor hem zuchten en steunen....
Je gaat bovenaan een rots staan en je kind presenteren aan de wereld?quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg dan gaat dat ook gebeuren.
ik normaal naar mijn ouders. maar ik dacht ach ik kan hem nu wel even wassen aangezien ik een paar schrobdoeken echt even moest wassen en die er dan meteen bij konden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ooooooooooh
die breng ik naar de stomerij
Naar beneden yeetenquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat bovenaan een rots staan en je kind presenteren aan de wereld?
is het tweepersoons?quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik normaal naar mijn ouders. maar ik dacht ach ik kan hem nu wel even wassen aangezien ik een paar schrobdoeken echt even moest wassen en die er dan meteen bij konden.
ja, wel zomer dus dunquote:
Huehue?quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:21 schreef Nizno het volgende:
hij is al klaar met kreunen en steunen, ding is nu nat genoeg dus compacter in de trommel
hij zoemt weer lievelijkquote:
Ik lees wat mee, maar ik zie alleen heel erg zuur links de meest vergezochte dingen aanvallen.quote:
grietje van de partij van de dieren ging wel even over de rooie jaquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees wat mee, maar ik zie alleen heel erg zuur links de meest vergezochte dingen aanvallen.
zou niet weten wat ik met zo'n monster moet in mn uppiequote:Op woensdag 3 juli 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah ok, dacht al wat voor monsterwasmachine heb jij
Jette had ook geen ene flikker toe te voegen. Noemt de MP ondemocratisch terwijl dit juist één van de grondbeginselen van D66 was wat hier gebeurd is.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
grietje van de partij van de dieren ging wel even over de rooie ja
Nehquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
rob jetten en Dilan Yeşilgöz vond ik wel goed en beheerst met goede argumenten
1x per jaar je dekbed verschonenquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou niet weten wat ik met zo'n monster moet in mn uppie
breng normaal mn zomer en winterdeel naar mn ouders en de week er na mn 4seizoenen.quote:
wel daarna een schoon broekje aangetrokken?quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vannacht gedroomd dat Lale Gül aan m'n vleesboom lag te knagen.
Wiequote:Op woensdag 3 juli 2024 16:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vannacht gedroomd dat Lale Gül aan m'n vleesboom lag te knagen.
schrijfster en heeft elke week een column in het paroolquote:
gedachtes hebben en ze uitspreken zijn twee verschillende dingen thoquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja sorry zo kijken wij mannen daar tegenaan
dat is zo maar ik zit hier anoniem op internet hoop ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gedachtes hebben en ze uitspreken zijn twee verschillende dingen tho
quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is zo maar ik zit hier anoniem op internet hoop ik
quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:52 schreef Karzai het volgende:
ik had het interview gelezen op nrc en ze was laatst vaak in het nieuws voor haar nieuwe boek en daar gooit ze sex ook in de strijd om aandacht te trekken
quote:
ik heb hier al aardig wat onthuld en iedereen weet wel waar ik ongeveer woon ook een keer fotoos van mijzelf gepostquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]ehm
ja heel anoniem, niemand weet hoe je eruit ziet of wat voor werk je doet of waar je woont
quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb hier al aardig wat onthuld en iedereen weet wel waar ik ongeveer woon ook een keer fotoos van mijzelf gepost
ja?quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
tjadoe jij toch ook en de helft van de wereld op instagram en facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |