SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oid
Zo'n intieme relatie heb ik niet met mijn caafsquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik hoor ze nooit windjes laten. Ze geeuwen weleens in m'n gezicht en dat is ook geen aanrader.
Lol @ OPquote:Vreten bij je moeder oid
Er zijn te weinig buschauffeurs.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
"We verwachten nu al dat we niet genoeg bussen in gaan zetten dus ga lekker later of niet of zo doei"
ja daarom dacht ik ook aan de scooterquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
"We verwachten nu al dat we niet genoeg bussen in gaan zetten dus ga lekker later of niet of zo doei"
'Krijg de tyfus met je werk want studenten en mensen met kinderen zijn nu met vakantie en alleen die tellen mee dus haha krijg de schijt.'quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt daar natuurlijk ook een bericht gepost dat jij als eerste interesse had en er nu eigenlijk recht op hebt neem ik aan.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme dom kutvolk op die verkoopsites van Facebook. Iemand had er gisteravond iets opgezet wat ik graag wilde hebben, precies wat ik zocht. Ik had na 7 minuten na plaatsen gezegd dat ik interesse had maar wilde even de maten weten of hij in de auto paste. Geen reactie. Niks in Messenger. Zoek ik nu dat bericht op, is hij verkocht. Wat een communicatie, echt fantastisch. Zo werkt dat toch niet
Niet weerquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Even foto van de buik maken vooraf en achteraf.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:17 schreef RockNijntje het volgende:
Bohh, ik zit echt sinds ik wakker ben al uit te kijken naar de tapas van vanavondViesdik.
Zo’n arkje met al je caafs.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ga maar met de boot naar de sportschool vanavond, lol
quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De roeiboot. Heb je gelijk je preworkout gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, dat is te confronterend denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even foto van de buik maken vooraf en achteraf.
Ik heb gereageerd dat ik het een rare gang van zaken vind.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt daar natuurlijk ook een bericht gepost dat jij als eerste interesse had en er nu eigenlijk recht op hebt neem ik aan.
Doe ik wel eens als ik voel dat ik enorm naar de wc moet.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat is te confronterend denk ik
Wattie alleen met Arizona, anders heb ik zo een bloedbad.quote:
Kom je ineens vanavond met het bericht: jongens, mn auto is plat, ik ga niet naar de sportschoolquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga met de auto als er geen afvalcontainer op ligt.
Oh ja, goed idee.. of suppen of kanoënquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De roeiboot. Heb je gelijk je preworkout gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |