Het lijkt er echt op dat Koeman een verlenging af wil dwingenquote:
Ff quotenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:28 schreef GGMM het volgende:
Als Veerman nu weer een cruciale fout maakt waar de 1-1 uit voortkomt kijk ik de rest van het EK niet meer mee.
Potentieel dommer, je maakt je defensie slechter met een 1-0 voorsprongquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:28 schreef PippenScottie het volgende:
Het is nog geen Robben - Bosvelt, maar toch… tsjaa
Pijntjesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Waarom Ake er af? Die speelt goed. Ik snap hem ff niet?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik moet overigens schijten als een ziek paard
Ik kom zo terug
Ik snap zoveel nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Eet dan eens gezond joh ongelofelijke dwaas.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik kom zo terug
Legt ie zijn keuzes ook uit in de interviews / persconferentie achteraf? (ik kijk die nooit)quote:
Waren daar geen twijfels over de fitheid?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Ja, en dat slaat dan nergens op.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Legt ie zijn keuzes ook uit in de interviews / persconferentie achteraf? (ik kijk die nooit)
Net gedaan. Lucht opquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik kom zo terug
neem je tijdquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik kom zo terug
HAHAHAquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:30 schreef Luckyseven het volgende:
Ake is letterlijk je beste verdediger en Schouten zit top in de wedstrijd. Deze wedstrijd zou veel meer baat hebben bij een Weghorst kijkende naar hoe vaak je de bal voorin hebt.
Gewoon een goedmakertje ditquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:30 schreef viceversa het volgende:
Veerman over 10 min weer gewisseld vanwege cruciale fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |